Hotel Eden Club

Meer hotelinfo

338 reviews over Hotel Eden Club

• 8joke van ingen20-05-2012

wat een topper

Heb een grandiose vakantie gehad,ook door het personeel [kamermeisjes prachtig,obers heel aardig,animatie grandioos]

• 8Marian10-11-2008

2x een heerlijke vakantie gehad

ik ben in Juni en Oktober in hotel Eden Club geweest. In Juni waren er veel vliegen maar ja het blijft Afrika. in Oktober geen vlieg gezien. De kamers waren netjes iedere dag schone handdoeken, het personeel zeer vriendlijk. Ik ben meer een strand dan een zwembad mens en vond het daar ook heerlijk. Voor deze prijzen mag je volgens mij echt niet klagen. Dit was voor het eerst dat ik geen darmklachten heb gehad op een vakantie. Het eten was wat mij betreft dus echt prima. Ik zou iedereen aanraden die een goedkope vakantie wil ga vooral naar hotel Eden Club, maar dan wel in het voor- of naseizoen

• 9M.J. van der Meij30-10-2008

geweldig hotel met leuk personeel

dit was mijn 2e keer in dit hotel, het personeel is zeer vriendelijk, de kamer vond ik netjes regelmatig schoon bedlinnen en iedere dag schonen handdoeken. Het eten was goed en afwisselend.

• 7mbruijne06-08-2008

gezin met zoon

wij zin hier twee weken geweest in jullie hebben het goed naar onze zin gehad inderdaad eten is eentonig maar tja wat wil je moet wel kijken wij betaalde 1700 euro voor 3 pers dus ga dan eens buiten de deur eten trouwens bij het aquapark kan je ook goed eten en de kamers worden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken verder wordt het bed iedere dag verwisseld boven laken gaat onder en boven dan weer nieuw tja mensen dat doe ik thuis niet de aanrader is de tweedaagse saharatour echt te gek

10 tips over Hotel Eden Club

• lia en gerard, 29-10-2012

als je in moastir bent kun je in de haven heerlijk eten voor weinig geld voor 15 euro heb je al een volledig menu met alles er op en er aan.

• Put lesley, 04-07-2013

best niets kopen in de shop vh hotel, deze is duur in vergelijking met de shoppingcentra die op 5 min wandelen vh hotel liggen

• Volders, 19-06-2013

Ideaal hotel voor het voor- en naseizoen. In de zomer is het er erg druk. Ze doen erg hun best om een ster erbij te krijgen en dat verdienen ze!

7 vragen over Hotel Eden Club

• Helen, 08-05-2014

dinars pinnen?

Kun je bij het complex of op loopafstand makkelijk geld pinnen of beter vanuit Nederland meenemen?

G.A.A., 29-10-2014

contact euro's meenemen is hier wel zo makkelijk. of je nu € 5 of en een groot bedrag wilt omwisselen, het gaat even gemakkelijk bij Eden club. Houdt er rekening mee, dit verblijf is all inclusive, dus je hebt vrijwel niets nodig..

Helen, 02-11-2014

ondertussen zijn we alweer terug ;-). Hadden (na tip van iemand hier) contant euro's meegenomen en in hotel omgewisseld. Verderop zit een hotel waar buitenmuur ATM heeft en winkel overzijde heeft er ook 1.

We hadden wel degelijk geld nodig, waren er 14 dagen: dagje Sousse, dagje Monastir, verderop bij Alibar cappucino drinken met free wifi, handdoekservice hotel, borg kluishuur en niet te vergeten:

FOOIEN voor het personeel!!!

• Jeffrey, 01-10-2013

Wie kan mij meer vertellen

Ik had een vraag over hoe het daar nou echt is lees veel negatieve maar ook veel positieve verhalen wij gaan 28 oktober voor een week na eden club met ons zoontje van vijf is het nou echt zo erg daar of valt het toch wel mee wij zijn in julie ook op vakantie geweest dus dit is gewoon een extraatje voor een leuke prijs all in Rick we zien jullie dan vast daar wel kunnen we eventueel gezellig een biertje doen

Petra25, 07-10-2013

Zie mijn reactie bij het onderwerp winkels! Het is helemaal top. ga zo een goede beoordeling schrijven.Wij hadden ook nog prachtig weer.Kan alleen wat minder aanvoelen misschien al heb je geen goed weer, maar dat is ook in elk hotel dan zo:)

jeffrey, 06-10-2013

ik had mij vergist met de datum wij gaan ook de 19e dus dat biertje kan wel doorgaan

rick_kliemesch, 06-10-2013

Wij gaan van 19 tm 26 oktober dus een biertje doen wordt lastig als jullie de 28e gaan jeffrey

• Anna, 21-08-2013

prijs van de bedjes op het strand,

Wie weet deze prijs, ??

daphne en fre, 17-08-2014