Hotel Eden Club

2008

Super leuk geweest

fam uit de poeluk
14-8-2008

Nou voor de derde keer mijn beoordeling!!Hoop dat het nu wel lukt...Het is trouwens wel schoon in het hotel!Kamer was bij ons best ruim...Bij het eten stond zoutzakjes..na 23 uur moest je voor een drankje betalen nou dat was dus 2 dinar(55 eurocent)Enne t blijft Afrika..het is geen Turkije...of centerparcs..

Gereisd Anders in Thu Aug 14 2008 11:45:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hoe bedoel je schoon!

SD WZ
4-8-2008

Ik ben net gister terug gekomen heb liefst 3 weken daar gezeten dus als iemand weet hoe t daar is ben ik t wel. Let op in 3 wkn is t bed niet verschoont de handdoeken stonken en zaten bruine vlekken op. Bij aankomst zat bakamer vol zand en haren zelfs schijtspetters in de pleepot! wordt schoongemaakt alleen met bezem en zaten er dooie torretjes tussen t meubilair. Als dit had geweten had ik een fles bleek meegenomen. Heb dit nog nooit mee gemaakt van mijn vele all inclusieve vakanties. Ook is de receptie zeer onbeschoft en onvriendelijk, de vrouwelijke manager is zelfs zo onbeschoft dat je meer moet gaan betalen als je een andere kamer wil. En klopt t dat zwembadwater niet word verschoont. Ook daar is t erg vies er liggen groene matten op de grond waar bomvol bacteriën in zitten omdat deze ook niet wordt vervangen of schoongemaakt. Kort om succes voor de gene die geboekt hebben.

Gereisd Anders in Mon Aug 04 2008 17:14:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

jordi

jordi
23-7-2008

Het was een leuk hotel ik zelf als 12 jarige moecht ook iets schrijven de bediening was redelijk het eten vond ik minder elke dag spaghettie en kreeg er een beetje genoeg van het aquaprark was mooi leuke glijbaanen het strand was leuk ben er niet zo vaak op geweest maar heb wel gehoord dat er een paar mensen zijn gestoken door kwallen ook mijn vriend dus das minder maar het was goed

Groetjes, Jordi

Gereisd Anders in juli 2008

allegemeen redelyk

krissie
22-7-2008

zyn geweest van 12juli tot 19juli hebbenhet fyn gehad kind 12 vond het reuze en kind 3 vond het ook heel goed zaten altyd aan het aquazwembad was er erg leuk liggen veel mensen leren kennen eten vond ik ok kids minder dessert waren lekker kamer zozo terras heel klein maar waren wel proper de mensen alleen aan de reception niet was alles te veel voor de rest leuke vakantie gehad en zeker de kinderen zonder kinderen zou ik er zeker niet naar toe gaan volgend jaar weer wat anders

Gereisd Anders in juli 2008

aan de fam

bianca
13-1-2008

aan de fam. die misschien gaat. Bar is om 23.00 dicht, maar bij de disco kun je voor hele redelijke bedragen nog drinken kopen. Wij vlogen 's morgens om 10 uur terug naar Dusseldorp, gezin uit onze woonplaats om 10 uur 's avonds. Wij hadden een hele ruime fam. kamer, op de begane grond, naast de keuken, dus wel gehorig, maar 2 ruime kamers met badkamer. Wij hebben het er fantastisch gehad, met onze 3 kids. Vriendelijk personeel, maar buiten hotel niks te beleven, maar met de taxi kom je ver voor weinig geld.

Gereisd Anders in januari 2008
2007

Ik begrijp echt niet er mensen zijn die het daar lekker Ik

hoogland
14-9-2007

Ik begrijp echt niet er mensen zijn die het daar lekker vinden... Het was echt heel erg vies! Ik verlangde weer naar mijn moeders eten! Dat heb ik niet snel! Maar het hotel is leuk.... erg veel mensen maarja hou wel van een beetje drukte.... voor de rest lekker zwembad met lekker zonnetje!

Gereisd Anders in september 2007

Wij zijn momenteel alweer 1 maand thuis van een weekje te

andre
25-6-2007

Wij zijn momenteel alweer 1 maand thuis van een weekje Eden club Hotel te Monastir.Het volgende over het hotel: het hotel grensd meteen aan het witte en schone zandstrand.Elke dag wordt deze met een tractor schoongemaakt.Het eten is voor ieder wat wils(dus gewoon goed).Maar ...... wij hadden all inn en dat betekent in dit hotel qrosantjes en cake,meer niet! Meer hebben ze ook echt niet!Bij welk reisbureau je ook boekt!!! Verder een tophotel(wel gehorig)

Gereisd Anders in juni 2007

Hallo ik heb hier met mijn kids erg genoten

Linda ,Roan en Dion
23-6-2007

Hallo ik heb hier met mijn kids erg genoten.Zwembaden,glijbanen, speelautomaten,disco en 't animatieteam was top. De kids mistte alleen de patat maar verder alles ok. Jan en Corry leuk van jullie een berichtje te zien.Samen met andre+Veronica, Wilma+Jan en jullie veel plezier gehad.

Pas terug uit Tunesie

I.Metin
22-6-2007

Pas terug uit Tunesie. Hele leuke vakantie gehad in club Eden. Eten zag er goed uit. Alles werd direct aangevuld. Personeel is heel aardig. Je hoef je niet te vervelen. Heel de dag door zijn dingen te doen, zoals waterpolo,aqua-gym, beach-volleybal, darten, tafeltenissen, enz. enz. Als je echt iets van Tunesie wilt zien, moet je de 2 of 3 daagse Jeep-safari naar de Sahara doen. Dit is echt een aanrader! Naar Sousse gaat bus 52a om het kwartier. Prijs per rit 0,70 millime(cent). Met de taxi betaal je ongeveer 7 dinar naar Sousse. Naar Monastir rond de 12 dinar (1 euro is 1.72 dinar). Alles samengevat was dit een perfecte vakantie. Ik ga zeker terug in de toekomst!!!

Gereisd Anders in juni 2007

Hoi, wij zijn dinsdag terug gekomen van een weekje club We

Jan en Corrie
21-6-2007

Hoi, wij zijn dinsdag terug gekomen van een weekje club eden. We hebben het erg naar onze zin gehad, niks mis mee. Het eten vonden wij gewoon goed, niks geen achterstallig onderhoud gewoon netjes ga dan naar een 5 sterren hotel. Het strand was zalig en erg schoon, alles was goed schoon.Het personeel heel aardig allemaal, diegene die er heen gaan een fijne vakantie toe gewenst. Jan, Wilma,Andre en Veronica bedankt voor de gezelligheid.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.