Hotel Eden Club

Meer hotelinfo

338 reviews over Hotel Eden Club

• 2018
    7Rilana van Boxel23-10-2018

Prima hotel, zijn geld zeker waard!

Ik ben in de herfstvakantie als vrouw alleen met mijn twee kinderen naar club eden geweest. Wij hebben er een prima vakantie gehad. Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud en het is niet echt hygiënisch/schoon, maar het personeel is super aardig. Zelfs aan het einde van het seizoen! Het hotel zit recht aan zee en aan het einde van de straat heb je een paar souvenirwinkels waar je voor weinig geld leuke dingen kunt kopen. Ook de bus stopt vlakbij het hotel.

pluspunten: prachtig aangelegde tuin personeel erg vriendelijk en behulpzaam leuk animatie team leuk aquapark er worden via tussenpersonen uit het hotel excursies georganiseerd. (Wel afdingen)

minpunten: niet heel schoon veel achterstallig onderhoud geen deksels op de bakken eten in het restaurant veel vliegen bar bij het aquapark was gesloten zodat je ver moest lopen voor drinken. Water uit taps i.p. v. losse flesjes alleen 's middags frietjes

• Oude reviews

9Bianca Linders03-11-2012

Fantastische plek!

Hotel Eden is prima als je de prijs/kwaliteit verhouding bekijkt. We waren een van de weinigen die niet via veiling hadden geboekt, maar gewoon via het reisbureau. Kamers ruim en licht en netjes ingericht. Goed bad met douche en lekker warm water. De kamers werden elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel en echt veel keus met het eten. Echt voor ieder wat wils. de animatie was prima. het zwembad met glijbanenparadijs super. Een glijbaan van 130 meter en een trechter, waar je normaal in Duinrell lang voor in de rij moet staan. van 10 uur tot 24.00 uur all-inclusive. Zelfs de waterflessen voor op de kamer. Er waren in onze week weinig Duitsers en Russen. 's avonds wat lawaai van de animatie, maar als je je ramen dicht deed hoorde je er niets van. Bus stopt voor de ingang van het hotel, 0,55 dinar ritje naar Sousse.

• 9prins27-10-2012

super

wij hebben een super vakantie gehad! Lekker eten,goede bedden..Zwembaden prima met verschillende glijbanen.Aardig personeel gewoon een heerlijke vakantie

• 1elaerts katrien27-07-2012

zeer slecht!!!!!!!

Dit hotel is zelfs geen 2 sterren waard. Personeel is zeer onvriendelijk, en lachen de toeristen gewoon uit. In de refter en op het eten zitten er vliegen; Niet 1 maar honderden. Cola wordt van machine in oude flessen getapt en dan aan de mensen gegeven. Glazen worden gewoon de binnenkant gespoeld en niet afgewassen. Vloer in refter is zeer vuil. De toiletten zijn ook degoutant vuil. Er is maar 1 bar waar je drinken krijgt dit heeft tot gevolg lange wachttijden en je krijgt maar 2 drankjes per persoon mee. Ons zien ze hier nooit meer terug.

• 8W.Louwerens16-03-2011

Gezellige familiehotel

HotelEden is een gezellig familiehotel voor als je niet te veel wilt ondernemen.

• 4pedro petri03-12-2010

nooit meer

wij zijn er in augustus geweest het stikt er van de vliegen, en poetsen kunnen ze er niet. bar personeel niet echt vriendelijk en de obers waren super vriendelijk als je dochters met ze ging zwemmen "niet dus". Trouwens mijn dochters zijn lastig gevallen door iemand van de beveiliging, die kerel heb ik laten ontslaan maar je moet wel alles zelf regelen. medewerking van het hotel krijg je niet laat staan de reisleiding ook die krijg je niet te pakken.

• 8J,J,N,R,D21-09-2009

Ruim voldoende

We hebben het daar prima naar de zin gehad, eten werd wel een beetje saai, maar er was altijd wel iets bij wat we lustten. Personeel was erg vriendelijk en erg lief voor de kinderen. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Vanuit het zwembad was je zo op het strand, waar je op zee ook vanalles kon doen. Bv aan een parachute achter een boot, er was een groot luchtbed op het water. Vooral het qwuat rijden was erg super!!!! Voor een 3 sterren hotel was het goed vertoeven daar. Animatie team deed erg goed zijn/haar best om groot en klein bezig te houden, onze complimenten daarvoor.

• 8fam.Ebbers12-08-2009

prima hotel, maar nét niet.

prima hotel,heerlijk aan de zee,fijne zwembaden, voldoende strandbedden, eten matig maar geen onvoldoende,er lopen veel mensen rond die je vanalles willen verkopen, dit is irritant.

• 9van bouwel30-07-2009

fantastisch

ben al drie weken geleden teruggekomen. dit hotel is echt top. het personeel werkt zich uit de naad voor de gasten. de kamers zijn niet groot, maar wel schoon. het wisselen van kussen of matras is geen probleem. het eten is goed met voldoende keus, als je iets niet lust is dat je eigen probleem. een apart punt is het animatie team. deze jongens en meiden zijn zo goed in wat ze doen, en dat vanaf 10 uur s'morgens tot 1 uur s'nachts, ongelooflijk. ik wil gewoon terug naar tunesie volgend jaar, liefst naar dit hotel, maar als dit animatieteam bij elkaar blijft in een ander hotel, weet ik het nog niet. voor iedereen die voor dit jaar twijfelt zeg ik: DOEN

• 9Marga, Joop, Robbin en Patrick29-07-2009

Perfect

Net 5 dagen terug van vakantie, en het is een prima hotel. Niets negatiefs te ontdekken. Prima eten en schoon. Wij gingen altijd 's avonds om 19.00 uur eten en we hebben geen koud eten gehad. Iedere dag schone handdoeken en de kamer keurig opgeruimd. Wel veel vliegen, maar ja het is wel Afrika en ze lopen de hele dag te spuiten met spray. Dus ze proberen er wel wat aan te doen. Prima animatie of je nu wel of niet mee wil doen. Perfecte zwembaden, zeker voor kinderen. Wl een klein balkon, maar dat staat bij Hotelplan in de gids. Verder erg aardig personeel. In de winkel kun je inderdaad beter niets kopen, bij de supermarkt in Monastir ben je 2/3 goedkoper uit. Niets mis mee, je kunt gerust gaan. We hebben een erg goede vakantie gehad.

10 tips over Hotel Eden Club

• lia en gerard, 29-10-2012

als je in moastir bent kun je in de haven heerlijk eten voor weinig geld voor 15 euro heb je al een volledig menu met alles er op en er aan.

• Put lesley, 04-07-2013

best niets kopen in de shop vh hotel, deze is duur in vergelijking met de shoppingcentra die op 5 min wandelen vh hotel liggen

• Volders, 19-06-2013

Ideaal hotel voor het voor- en naseizoen. In de zomer is het er erg druk. Ze doen erg hun best om een ster erbij te krijgen en dat verdienen ze!

7 vragen over Hotel Eden Club

• Helen, 08-05-2014

dinars pinnen?

Kun je bij het complex of op loopafstand makkelijk geld pinnen of beter vanuit Nederland meenemen?

G.A.A., 29-10-2014

contact euro's meenemen is hier wel zo makkelijk. of je nu € 5 of en een groot bedrag wilt omwisselen, het gaat even gemakkelijk bij Eden club. Houdt er rekening mee, dit verblijf is all inclusive, dus je hebt vrijwel niets nodig..

Helen, 02-11-2014

ondertussen zijn we alweer terug ;-). Hadden (na tip van iemand hier) contant euro's meegenomen en in hotel omgewisseld. Verderop zit een hotel waar buitenmuur ATM heeft en winkel overzijde heeft er ook 1.

We hadden wel degelijk geld nodig, waren er 14 dagen: dagje Sousse, dagje Monastir, verderop bij Alibar cappucino drinken met free wifi, handdoekservice hotel, borg kluishuur en niet te vergeten:

FOOIEN voor het personeel!!!

• Jeffrey, 01-10-2013

Wie kan mij meer vertellen

Ik had een vraag over hoe het daar nou echt is lees veel negatieve maar ook veel positieve verhalen wij gaan 28 oktober voor een week na eden club met ons zoontje van vijf is het nou echt zo erg daar of valt het toch wel mee wij zijn in julie ook op vakantie geweest dus dit is gewoon een extraatje voor een leuke prijs all in Rick we zien jullie dan vast daar wel kunnen we eventueel gezellig een biertje doen

Petra25, 07-10-2013

Zie mijn reactie bij het onderwerp winkels! Het is helemaal top. ga zo een goede beoordeling schrijven.Wij hadden ook nog prachtig weer.Kan alleen wat minder aanvoelen misschien al heb je geen goed weer, maar dat is ook in elk hotel dan zo:)

jeffrey, 06-10-2013

ik had mij vergist met de datum wij gaan ook de 19e dus dat biertje kan wel doorgaan

rick_kliemesch, 06-10-2013

Wij gaan van 19 tm 26 oktober dus een biertje doen wordt lastig als jullie de 28e gaan jeffrey

• Anna, 21-08-2013

prijs van de bedjes op het strand,

Wie weet deze prijs, ??

daphne en fre, 17-08-2014