Hotel Eden Club

116 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Claudia
14-10-2013

Wij zijn net een weekje terug van 12 dagen Club Eden. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen kunnen zeggen dat de centrale die naast dit hotel ligt storend is dat het eten niet goed is dat er te weinig bestek is dat de kamers niet goed zijn kortom dat mensen volop klagen over deze accomodatie. Wij hebben een topvakantie gehad ondanks dat het het eind van het seizoen was je zou denken het personeel is uitgeput en loopt er de kantjes af niets is minder waar. Het eten was uitstekend lekker varierend warm de kamers waren schoon net als de rest van het hotel in ieder geval voor Tunesische waarden. Het animatieteam neem ik mijn petje voor af die staan van s morgens 9 tot middernacht voor je klaar en zorgen dat groot en klein een fantastische tijd hebben. Mensen in Tunesie werken dagelijks de klok rond voor 300 euro per maand geef ze af en toe een of 2 dinar en ze zijn in de 7de hemel Minpunt waren de vele russen wat een associaal volk zetten tafels vol eten neer en laten alles staan

Gereisd Met vrienden in september 2013

Helemaal geweldig:)

Petra25
8-10-2013

Wat een geweldig hotel wij hebben een super vakantie niet. Muggen en vliegen dat is het seizoen hadden andere in een ander hotel ook, kon het hotel niks aan doen en op een gegeven moment weet je wel waar je het beste kan zitten en waar je het minste last er van hebt. Eten perfect veel afwisseling en gewoon warm!Ook wordt het de hele tijd netjes aangevuld! Russen ja die zijn nou eenmaal overal,dan moet je een heel ander land kiezen en geen Arabische land! Animatie en personeel zijn super, iedereen doet zo zijn best, echt petje af!Nog nooit zulke leuke animatie gehad! Kamers zijn schoon, wij hadden nog best een ruim balkon maar je hebt het niet nodig, je bent toch amper op de kamer! Wij zouden zeker terug gaan voor 3 sterren en wat je betaald, heeft dit hotel onze verwachtingen overtroffen!Top Top Top

Gereisd Met vrienden in september 2013

Schijn bedriegt, schandalige bedoening!

Claeys celine
17-10-2012

Mijn beste vriendin en ik wilden nog eens een weekje weg en iets minder uitgeven, waardoor we beseften dat we niet veeleisend mochten zijn, maar dit hotel overtrof de ergste veronderstellingen!! Van buitenaf oogt dit hotel ok, ik wou niet afgaan op de score's die ik had gelezen, want na veel reizen, ben ik al bedrogen uitgekomen daarmee, maar dit overtrof alles, ik had lage verwachtingen, maar het was er nog over. Als je een kinder hotel wenst, leuke glijbanen, maar dan moet je rekenen houden dat de trap ernaartoe goed is voor het oud ijzer en dat een doorsnee kindje daar niet zal willen eten, bekijk wat het je dan waard is. Ik at zelfs liever buiten het hotel iets lokaal! De kamers waren gewoon vies! Uitermate onvriendelijk personeel, enkel als je ze dinars gaf waren ze sympathiek! Zeer rumoerig s nachts.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

D-reizen

Sex hotel met vies eten en asociale toeristen.

Noor
16-10-2012

Het Hotel was voor de prijs die je betaald ok. De bezoekers (toeristen) die waren nog het ergst.Ik heb nog nooit in mijn leven met zulk onbeschoft vulgair vies volk een hotel gedeeld. Ik heb het nu over de Russen en Duitse toeristen. Letterlijk vielen ze op de grond door dronkenschap.De Russische vrouwen boden zich letterlijk aan bij mannen. De Manager van het hotel, liep elke nacht weer met een ander Russchische vrouw door de gangen. Walgelijk hotel voor mij nooit meer.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet aan te raden!!

Jolien
14-9-2012

1 keer is genoeg geweest! Overal vliegen zeker honderden. De mensen zijn te opdringerig. Eerste pêche waar ik een hap in nam WORMEN! de hele week pizza en pasta gegeten uit noodzaak omdat ik bang was nog meer vieze dingen te eten. Schimmel op de kamer en nog haar in het bad bij toekomen. Zee is zeer vuil. Er had iemand gekakt in heet zwembad en ze zitten er eerst een halfuur naar te kijken voor het opruimen. Animatie was wel goed, dit was ook het enigste.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Nog nooit van schoonmaken gehoord.

Audrey
26-8-2012

Groot complex en had de indruk dat het personeel het allemaal niet aankon.. Je moest om alles vragen om iets gedaan te krijgen. Kamer stonk verschrikkelijk muf, en anderen hadden veel last van mieren in bed. Hotel is slecht onderhouden en de kamer wordt niet goed schoongemaakt. Eten was te doen, veel hetzelfde maar je hoeft er geen honger te lijden. Personeel heel vriendelijk, animatie was leuk. Heel veel last gehad van vliegen, heb er nog nooit zoveel gezien, zelfs op het eten zitten ze. Voor een plekje in de schaduw moet je heel vroeg opstaan omdat iedereen zijn handdoek de hele nacht laat liggen ookal komen ze pas in de middag naar het zwembad. Voor echte koffie moet je buiten het hotel zijn, zo'n 500 meter lopen maar dat is het dubbel en dwars waard. Tunesische bevolking gebruikt strand en openbare weg als stortplaats. Voor mij geen Tunesië meer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

NOOIT MEER

anoniem
7-8-2012

1st en laatste keer

onvriendelijk personeel vliegen op eten warm drinken er werden zelf dingen gestolen in ons hotel slechte verbinding met andere woorden dikke zero moesten dan 1st om 5 u vertrekken waren al gewassen van kamer en dan kome aan balie komt ene af met papierke ja ge vertrekt maar om 9 u zelf de bus voor terug te keren kwam 1st ni af 2 u moete wachten

amai ze wat een zwakke vakantie daar Nooit meer

Gereisd Met vrienden in januari 2012

dit nooiet meer

sevenants
4-8-2012

hallo hotel op zicht oke maar dan vliegen bij het eten niet te doen en binnen veel te warm om te eten s* middags en s avonds hetzelfde eten aanschuiven om iets te drinken en dan nog hopen dat er glazen zijn of dat de druk op de frisdrank nog werkt dan een tafel zoeken eten al koud voor dat je kan gaan zitten directie zeer maar dan zeer onvriendelijk hostess kan geen Nederlands komt ook niet alles er problemen zijn zoals diefstallen op de kamer van kleine dinges bv th uit de kast lingerie horloges sigaretten pakjes dinges die je niet onmiddellijk op vallen tot zelf een laptop en geld uit de portemonnee daar er geen kluisjes meer over waren mij laatste 3 dagen waren echte stress dagen de sfeer was niet te snijden en nog steeds geen hostess te zien van touroperator. het ergste van al is dat de directie nog durfde te zeggen dan alle België samen spande er stonde soms wel 70 man aan de receptie nee dit hotel is nog geen 2 sterren waard

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Fantastisch Hotel

Henk
28-2-2011

met kinderen en ouders ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk genoten van de zon, en de rondreis met Mo! grandioos

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Onvergetelijke vakantie!

Cindy
7-11-2010

Dit hotel was super leuk gelegen. Je kon met de bus (die spijtig genoeg niet altijd kwam opdagen) op verschillende plaatsen geraken (sousse, monastir). Het meedoen aan de tochten (boottocht, quad, kameel) zeker een aanrader!! Deze worden georganiseerd door het hotel zelf. leuke indeling vm: stadje bezoeken, namiddag: strand, indien het te fris is kan je altijd een duikje nemen in het warme binnenbad. Animatie geeft super shows! Dit gaat van tapdansen tot stand up comedy! Ze proberen je zoveel mogelijk te laten meedoen met activiteiten. Dringen soms best wel aan. Laat gewoon duidelijk merken wat je wil (dit ook ivm gezeldschap tijdens de maaltijden!!). Was ooit best vervelend! De haman daar is gewoon de top!! Kamers waren steeds netjes in orde gemaakt! Ze verraste ons elke keer weer met hun stoffiguren! geweldig! Eten was lekker, warm, alles werd op tijd bijgevuld! Indien er zich problemen voordoen proberen ze steeds te helpen! -- kortom een onvergetelijke vakantie ...!

Gereisd Met vrienden in april 2010

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.