Hotel Eden Club

114 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

De topic aller tijden!

G.A.A.
29-10-2014

van 09.00 tot 23.00 uur vermaak voor jong en oud. bijzonder vriendelijk personeel. leuke bezigheden voor jong en oud. ideaal aan het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Oct 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit ging erover

daphne en fre
17-8-2014

na lange reis en bij aankomst we eerst nog is papieren invullen gegevens die ze al hadden. daarna eerst gaan eten,ze waren het eten al weg aan het doen.terug naar receptie voor sleutel van kamer zeggen ze 5 min wachten en laten ze ons half uur wachten met 2 kleine kinderen die moe waren.superveel trappen met 4 valiezen,buggy, 2kinderen (de hel). eens op kamer geen babybed,waar we dan nog voor hadden gebeld. balkon kon je geen balkon noemen.badkamer vol schimmel, roest en kalkplekken.direkt gevraagd voor andere kamer en zeggen dat het schandalig was.na 3u kregen we andere kamer (gelukkig dachten we) ze was gelijkvloers en groter maar badkamer amai haar,schimmel,roest, vies douchegordijn, kak aan buitenzijde van wc en als we der iets van gingen zeggen dan werd wel direct gekuist maar zeiden ze dat peche van ons kindje was.tof zwembad wel glad. zee heel vuil. als vrouw niet te veel alleen lopen.eten altijd hetzelde,slecht,lange wachten vol vliegen niks voor kinderen enkel pizza.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Leuk hotel waar het goed toeven is.

meneer Twiest
9-8-2013

Kamers en de toiletten worden slecht schoon gemaakt. Animatieteam doet veel voor de gasten. Eten is voor een all in goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Supervakantie gehad!!!!

De Graaf
9-5-2013

Wij zijn net terug van een supervakantie in Tunesie, het hotel is voor 3 sterren echt heel erg goed, lekker eten voor ieder wat wils, op loopafstand is een erg leuke winkel met van alles en nog wat en met eerlijke prijzen je kunt daar terecht voor je boodschappen, sieraden, tassen, sportkleding, souveniers enz. Bij het hotel zit ook een klein winkeltje maar daar verkopen ze dezelfde spullen maar wel 3 keer zo duur.Het personeel is ontzettend vriendelijk maar helaas lopen er ook van die mannetjes in het hotel rond die je constant aanspreken of je iets wilt kopen of mee op excursie wilt gaan.Het animatieteam doet het erg leuk!! Nadeel vonden wij dat de muziek s'avonds erg hard stond zodat je elkaar een beetje moeilijk kon verstaan.Kamers zijn idd klein maar ja wanneer ben je op je kamer?!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

prima hotel, lux voor 3 sterren

Saskia
7-11-2012

Hotel Eden Club is zijn geld meer dan waard. Sfeervol aangelegd, direct aan fijn zandstrand, super glijbanen, veel keus bij de 3 maaltijden, aardig personeel, super enthousiast animatie-team, voor 3 personen voldoende grote kamer (4 wordt krap) en voldoende schoon. Enige minpunten; de verroeste trap naar de glijbanen, de weinige variatie in de animatie (behalve de avondvoorstelling) en de regelmatig erg harde muziek.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor een weekje plezier

M.Verkuil
6-11-2012

Ik was met mijn zoon van 11 en we hebben het fantastisch gehad. Hele leuke mensen ontmoet, veel gelachen. Goed animatie , vriendelijk personeel, maar uiteraard moet je zelf ook vriendelijk doen, wat helaas niet iedereen doorhad. Tip neem eigen kussen mee wanneer je gehecht bent aan zachte kussens.wel deden ze enorm hun best. Zelfs zo dat er 5 kussens werden neergelegd om te zien of er een goede tussen zat. Service dus echt heel goed.Leg zo nu en dan ook bij de bar een dinar. Doet wonderen.leuk voor week oktober maar in zomer?..

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heb genoten !! elke dag

henk
29-10-2012

tuurlijk valt er dingen op aan te merken maar we zijn in tunesie !!!!!!! het eten goed (wij hebben ook niet elke dag thuis zoveel bakken met eten) animatie team perfect, fantastische glijbanen goede bediening dus met al een grandiose vakantie in een 3 sterren hotel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

1x is genoeg

Ann & Guy
3-8-2012

Nu al een weekje terug van dit hotel en alles eens laten bezinken. Kamer : Onze kamer werd dagelijks gekuist (wat niet bij enkele reiskennissen op te merken was). De isolatie is er echter heel slecht. Elke avond hoorden we de muziek volop en dit tot 2 uur nachts.(De kamer was gelegen aan de strandkant van het hotel). Zwembad : De zwembaden mogen wel gezien worden. Het was er aangenaam vertoeven, enkel op sommige plaatsen zeer glad. All incl : Dranken waren veel te warm. Alles werd getapt uit automaten die nauwelijks goed functioneren. De Bar in het aquapark zat wel altijd zonder de ene of de andere soort drank. De wachtrijen aan de andere bar waren enorm lang. Het eten was alle dagen hetzelfde. Men probeerde wel wat variatie te brengen maar uiteindelijk was het steeds van dezelfde makelij als de dag ervoor. Receptie : aan de receptie zijn we steeds goed onthaald. Animatie : Deze deed wel hun best maar beperkte zich tot het omringen van Rusische en Poolse schone, ook steeds hetzelfde.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Nooit meer!

Els
1-8-2012

We zijn hier geweest in juli 2012. Bij aankomst om 23u stond geen babybed klaar. Kan gebeuren. Helaas na het beloofde half uurtje was het er nog niet. Steeds opnieuw naar receptie moeten bellen. Uiteindelijk om 2u! heeft men man het babybed aan de receptie naar zen kop gesmeten gekregen (wat een welkom). Zonder lakens of dekens... Sochtends: ontbijt vol vliegen! Smiddags: geen tafel meer vrij!! Eten zeer vuil en ongevarieerd! Eerste dag al rechtstaand wat watermeloen aan onze dochter van 1j5 gegeven... Savonds: zelfde probleem. Kinderzwembad: de glijbanen staan los: kindjes geraken met hun voetjes gekneld. Ook heel glad: steeds schoentjes aan moeten doen. Kinderzwembad van kidsclub bleek heel rustig; tot we er in gingen en tot besef kwamen: wij stinken naar pipi. Is dus 1 groot pipibad!! Drank: glazen worden niet afgewassen, gewoon es gespoeld op de tap. 1bar: lange aanschuiftijden! Nooit een glimlach , nooit medewerking receptie. Heel veel luide muziek! Niets ontspannend aan dus!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Een ramp

T Kuiper
5-5-2012

Het hotel was een ramp.Hele kleine en smerige kamers absoluut niet geschikt voor meer dan 2 personen ook al worden ze gebruikt voor 4 personen. Bad kamers waren aan een totale renovatie toe, tijdens ons verblijf hebben ze nog het een en ander trachten te repareren maar is hopeloos misslukt.Het ontbijt is nog wel te doen en de lunch is te overleven maar het diner is absoluut niet te eten.Ze hadden elke avond een ander thema maar het eten was de zelfde rommel. Het animatie team was voor de kleintjes erg goed maar de mannen in het team waren drukker met de vrouwen dan met iets organiseren wel waren ze de heledag druk met het maken van een enorme herrie zelfs tijdens de maaltijden.als je bij het zwembad bij de glijbanen lag moest je een enorm eind lopen om een drankje, want er is maar 1 bar in het gehele complex waar je iets te drinken kon krijgen met een hele lange wacht tijd

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.