Hotel Eden Club

Hotel Eden Club
6,7

96 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

Prima hotel, zijn geld zeker waard!

Rilana van Boxel
23-10-2018

Ik ben in de herfstvakantie als vrouw alleen met mijn twee kinderen naar club eden geweest. Wij hebben er een prima vakantie gehad. Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud en het is niet echt hygiënisch/schoon, maar het personeel is super aardig. Zelfs aan het einde van het seizoen! Het hotel zit recht aan zee en aan het einde van de straat heb je een paar souvenirwinkels waar je voor weinig geld leuke dingen kunt kopen. Ook de bus stopt vlakbij het hotel.

pluspunten: prachtig aangelegde tuin personeel erg vriendelijk en behulpzaam leuk animatie team leuk aquapark er worden via tussenpersonen uit het hotel excursies georganiseerd. (Wel afdingen)

minpunten: niet heel schoon veel achterstallig onderhoud geen deksels op de bakken eten in het restaurant veel vliegen bar bij het aquapark was gesloten zodat je ver moest lopen voor drinken. Water uit taps i.p. v. losse flesjes alleen 's middags frietjes

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastische plek!

Bianca Linders
3-11-2012

Hotel Eden is prima als je de prijs/kwaliteit verhouding bekijkt. We waren een van de weinigen die niet via veiling hadden geboekt, maar gewoon via het reisbureau. Kamers ruim en licht en netjes ingericht. Goed bad met douche en lekker warm water. De kamers werden elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel en echt veel keus met het eten. Echt voor ieder wat wils. de animatie was prima. het zwembad met glijbanenparadijs super. Een glijbaan van 130 meter en een trechter, waar je normaal in Duinrell lang voor in de rij moet staan. van 10 uur tot 24.00 uur all-inclusive. Zelfs de waterflessen voor op de kamer. Er waren in onze week weinig Duitsers en Russen. 's avonds wat lawaai van de animatie, maar als je je ramen dicht deed hoorde je er niets van. Bus stopt voor de ingang van het hotel, 0,55 dinar ritje naar Sousse.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

super

prins
27-10-2012

wij hebben een super vakantie gehad! Lekker eten,goede bedden..Zwembaden prima met verschillende glijbanen.Aardig personeel gewoon een heerlijke vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

zeer slecht!!!!!!!

elaerts katrien
27-7-2012

Dit hotel is zelfs geen 2 sterren waard. Personeel is zeer onvriendelijk, en lachen de toeristen gewoon uit. In de refter en op het eten zitten er vliegen; Niet 1 maar honderden. Cola wordt van machine in oude flessen getapt en dan aan de mensen gegeven. Glazen worden gewoon de binnenkant gespoeld en niet afgewassen. Vloer in refter is zeer vuil. De toiletten zijn ook degoutant vuil. Er is maar 1 bar waar je drinken krijgt dit heeft tot gevolg lange wachttijden en je krijgt maar 2 drankjes per persoon mee. Ons zien ze hier nooit meer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige familiehotel

W.Louwerens
16-3-2011

HotelEden is een gezellig familiehotel voor als je niet te veel wilt ondernemen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

nooit meer

pedro petri
3-12-2010

wij zijn er in augustus geweest het stikt er van de vliegen, en poetsen kunnen ze er niet. bar personeel niet echt vriendelijk en de obers waren super vriendelijk als je dochters met ze ging zwemmen "niet dus". Trouwens mijn dochters zijn lastig gevallen door iemand van de beveiliging, die kerel heb ik laten ontslaan maar je moet wel alles zelf regelen. medewerking van het hotel krijg je niet laat staan de reisleiding ook die krijg je niet te pakken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Ruim voldoende

J,J,N,R,D
21-9-2009

We hebben het daar prima naar de zin gehad, eten werd wel een beetje saai, maar er was altijd wel iets bij wat we lustten. Personeel was erg vriendelijk en erg lief voor de kinderen. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Vanuit het zwembad was je zo op het strand, waar je op zee ook vanalles kon doen. Bv aan een parachute achter een boot, er was een groot luchtbed op het water. Vooral het qwuat rijden was erg super!!!! Voor een 3 sterren hotel was het goed vertoeven daar. Animatie team deed erg goed zijn/haar best om groot en klein bezig te houden, onze complimenten daarvoor.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

prima hotel, maar nét niet.

fam.Ebbers
12-8-2009

prima hotel,heerlijk aan de zee,fijne zwembaden, voldoende strandbedden, eten matig maar geen onvoldoende,er lopen veel mensen rond die je vanalles willen verkopen, dit is irritant.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

fantastisch

van bouwel
30-7-2009

ben al drie weken geleden teruggekomen. dit hotel is echt top. het personeel werkt zich uit de naad voor de gasten. de kamers zijn niet groot, maar wel schoon. het wisselen van kussen of matras is geen probleem. het eten is goed met voldoende keus, als je iets niet lust is dat je eigen probleem. een apart punt is het animatie team. deze jongens en meiden zijn zo goed in wat ze doen, en dat vanaf 10 uur s'morgens tot 1 uur s'nachts, ongelooflijk. ik wil gewoon terug naar tunesie volgend jaar, liefst naar dit hotel, maar als dit animatieteam bij elkaar blijft in een ander hotel, weet ik het nog niet. voor iedereen die voor dit jaar twijfelt zeg ik: DOEN

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Perfect

Marga, Joop, Robbin en Patrick
29-7-2009

Net 5 dagen terug van vakantie, en het is een prima hotel. Niets negatiefs te ontdekken. Prima eten en schoon. Wij gingen altijd 's avonds om 19.00 uur eten en we hebben geen koud eten gehad. Iedere dag schone handdoeken en de kamer keurig opgeruimd. Wel veel vliegen, maar ja het is wel Afrika en ze lopen de hele dag te spuiten met spray. Dus ze proberen er wel wat aan te doen. Prima animatie of je nu wel of niet mee wil doen. Perfecte zwembaden, zeker voor kinderen. Wl een klein balkon, maar dat staat bij Hotelplan in de gids. Verder erg aardig personeel. In de winkel kun je inderdaad beter niets kopen, bij de supermarkt in Monastir ben je 2/3 goedkoper uit. Niets mis mee, je kunt gerust gaan. We hebben een erg goede vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.