Hotel Eden Club

2008

nooit meer

rachida el abbouti
30-10-2008

kamer was zeer klein er liepen mieren op de muur de bad heel vies bedekt met kalk.eten was niet te vreten.de bus is nooit aan gekomen moest zelf betalen voor de taxi om naar de viegveld te gaan bijna mijn vucht gemist!!!!!!!!!!!

Gereisd Familie in september 2006

Leuke vakantie

Familie Wehnes
27-10-2008

Geen topper, maar niet verkeerd. Eten vrij eentonig, maar niet slecht. Vriendelijke mensen. Mooi zwembad, altijd stoelen. Leuk apart gedeelte met glijbanen.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima vakantie-complex !!

Tony
26-10-2008

Na een aantal zeer negatieve berichten op deze site gelezen te hebben, kan ik maar 1 ding concluderen. Al deze negatieve berichten zijn verstuurd door mensen die : om welke reden dan ook een klotevakantie hebben gehad (ziek , slecht humeur, overgang, stress, etc), maar dit afwentelen op de eden-club. Ik ben net terug van een 8-daagse trip met de kinderen, en het was gewoon een prima plek. Niks geen smerige zwembaden, geen smerige kamers, geen kakkerlakken, geen bedorven voedsel, allemaal gelul ! Natuurlijk, het eten verdient geen michelin-ster, is soms hetzelfde, maar zeker goed te eten ! Alles wat je mag verwachten van een goedkope strandvakantie was er op een goede manier. Dus mensen, die nog gaan, geen paniek : HET IS PRIMA. En voor alle negatievelingen : Doe er de volgende keer € 5.000,00 bij, ga naar Turkije, en je zult de mooiste buffeten zien! Maar wedden dat jullie dan toch nog wel weer iets te klagen zullen vinden?

Gereisd Familie in oktober 2008

D-reizen

Prima voor de prijs die je ervoor betaalt

Brigitte
23-10-2008

Van 11-10 tot 18-10 geweest. Zijn voor een spotprijsje geweest super weer. Eten, er lag elke dag wel iets bij wat we luste voor 3* is het prima. Personeel heel vriendelijk en deden hun best. Nergens problemen mee gehad ja en zeuren kun je altijd.

Gereisd Familie in Thu Oct 23 2008 11:40:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen tweede keer

Lieveke van den Baar
22-10-2008

Prima bed en vriendelijke schoonmaakster en genoeg ruimte buiten om ook rustig te liggen, fijn strand en vervoer goed geregeld......toch: het eten was slecht, veel buikpijn gehad, te weinig variatie, te grote bakken dus lange rijen en lauw voer, niet gekruid, te vet. Heel jammer, je verwacht anders, betaalt tenslotte all-in!!!! Handdoeken niet echt schoon, bed is volgens mij in die week niet verschoond. De mensen aan de receptie: ronduit onvriendelijk zeg!!! Niet van harte behulpzaam, laten je gewoon staan wachten terwijl ze met elkaar staan te kletsen, er kan geen glimlach vanaf. Maar we hebben genoten van het strand en de zee en het niets-doen, dus ach......

Prima 3* hotel, maar niet voor herhaling

tamara
12-10-2008

Na alles gelezen te hebben, gingen wij met een rot gevoel op vakantie. Onze kamer was prima; niet groed, opgeruimd. Voor onze begrippen niet schoon maar voor Tunesië wel. Alleen erg gedateerd. Jammer v/h balkon; met z'n 2en kon je niet zitten. Het eten was eentonig maar hier hadden wij al op gerekend dus liga e.d. meegenomen. Animatie was enthousiast. De vliegen waren vervelend maar daar kan hotel niets aan doen. Kinderbedje was wel beschikbaar. Hostess bood aan evt nog te bemiddelen als dit problemen zou geven (bij aankomst op luchthaven hiernaar gevraagd). De kosten zijn door haar ook aan ons terugbetaald. Dat is nou service, bedankt touroperator en dan met name Anja (hostess)! Het aquapark is super. Het enige nadeel vonden wij eigenlijk het eten en hierdoor voor ons een reden om niet terug te keren. Qua prijs/kwaliteit + ligging is het wel een goed hotel.

Gereisd Familie in oktober 2008

voor deze prijsklasse: goed

A.H. Schouten
1-10-2008

kamers sober: geen stoelen op de kamer en balkon te klein voor twee personen. rest was allemaal goed.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NOOOOIT MEER !!!

SAM
28-9-2008

al die reacties kloppen echt wel, het was er echt net een gevangenis het is er heel erg smerig. het eten is niet te eten (koud en heel snel op) zelfs lopen er zwerf honden en katten in de eetzaal, er was weinig plek om binnen te zitten en alles is heel snel vol. bij het zwembad is ook alles snel bezet. verder veel bedelaars vanaf dat we zijn aangekomen alleen maar elende.

Leek wel een gevangenis

corina
27-9-2008

Wij kwamen ook vrij laat aan met 2 kleinkids, alles was geregeld, er was niks geregeld, een familiekamer, brrrrr met 2 kinderbedjes, ook pas de volgende morgen, en moesten ook betaals worden, now way!!! veel geklaagd en gebeld met reisleidster, die heeft top gehandeld en de andere dag overgeplaatst naar Houda. We kwamen van de hel in het paradijs. Dit mede dankzij Anja, nogmaals Anja Bedankt

Fam uit Breda

Gereisd Familie in september 2008

Dit nooit meer

jolanda en familie
25-9-2008

Ten eerste kwamen we erg laat aan in het hotel met een sjagorijnige man achter de balie. Uiteindelijk naar onze kamer (2 volwassen en een baby) op de kamer aangekomen geen babybed. Weer terug naar de receptie. Er werd gezegd laat haar maar tussenin slapen of in het andere bed. een baby kan dat niet sorry hoor ze is 1 jaar. Uiteindelijk een kinderbed gekregen krijgen we alsnog te horen dat we ervoor moesten betalen. Waren we het dus niet mee eens geklaacht bij de hostess. Eten was niet te eten (koud) en zag er niet uit eentonoig en de maden en vliegen zaten er steeds in of bij. Verder wel naar ons zin gehad op het strans en bij het zwembad (aquapark)

Gereisd Familie in september 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.