Hotel Eden Club

Hotel Eden Club
6,7

79 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

prima vakantie zeker voor low budget

Helen
2-11-2014

Hotel was prima, 1e nacht hadden we vreselijk vieze kamer, maar dat werd de volgende dag opgelost, kregen we mooie familiekamer. Schoonmaak is redelijk (leg dagelijks een fooi neer), maar zijn daar ook andere normen. Eten was prima. Wordt voldoende bijgevuld. Soms kwestie van geduld (iets later gaan eten kan verstandig zijn). Dit is vooral prima complex als je van constante animatie houdt, maar je kunt ook prima de rust opzoeken. Bedjes hoofdzwembad altijd bezet, strand in de ochtend ook, maar tegen 11 uur komen er daar wel weer wat vrij. Voor de rust en genoeg ruimte: aquapark daar waren voldoende bedden en parasols vrij.

Er is handdoekservice voor 10 dinar borg, kun je dagelijks een schone handdoek omwisselen (aan eind krijg je dit terug).

Gereisd Met partner in Sat Oct 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een vakantieganger
3-10-2014

Wij waren van 20 - 27 september In Eden Club, Het is een goed hotel,niks te klagen,eten animatie zeer tevreden. Alleen debadkamer verdiend een opknapbeurt,gaan zeker terug,

Gereisd Met partner in september 2014

kan niet wachten om terug te gaan

van blitterswijk
27-10-2013

geweldig hotel direct aan zee .goede service ik kon bv mijn medicijnen in de mini bar bij de recepyie kwijt zonder daad voor hoeven te betalen mensen die klagen heebn waarschijnlijk zelf thuis nog minder en willen voor niets op de eerste rang zitten

Gereisd Met partner in september 2013

nooit meer

peter
15-9-2013

zonde van je geld niet gaan daar werk je niet een heel jaar voor vies, veel russen , veel muggen en vliegen niets in de omgeving eten koud en vies niets voor kinderen

Gereisd Met partner in augustus 2013

pech met het weer

mieke van doorn
11-9-2013

het is een goede bestemming, een rustig zwembad aan de achterzijde van het hotel en een druk zwembad met muziek en animatie aan de strandzijde, verder een heerlijk zand, fijn wit, zacht zand, geen stenen in het water, je loopt zo de zee in en na een meter of zes kun je in het diepe zwemmen, ik heb genoten van het zwemmen maar ik vond het jammer dat er zo vaak wolken waren, de temperatuur was hoog, 35 graden overdag en 27 graden 's nachts, jammer van de vele wolken

Gereisd Met partner in september 2013

Nooit meer

JohnK
4-9-2013

Spaar door voor beter geloof me ,jammer deze vakantie was slecht.Het strand is smerig links rechts een zooitje,stinkt ,afval in de zee geen helder zeewater misschien dat de naast gelegen grote electra centrale er binding mee heeft,Het barst van de vliegen overal ,op je eten in je drinken niet normaal.hygiene is ver te zoeken alles is vies en smerig in en om het hotel.Er is niks te doen in de buurt 4 winkeltjes in het FOLA centrum stelt niks voor, hotel ligt zeer afgelegen hou daar rekening mee ,sávonds niks in de omgeving te doen verlaten gebied.kamers zijn eenvoudig klein en oud gedateerd vochtig,handjevol hollanders en overheerst door russen lees van de lagere klassen,het eten is niet fris smakeloos, hygiene ver te zoeken overal nogmaals vliegen vliegen op en in je eten.kluisjes in de receptie 14 dinar en 40 dinar borg, matrasjes strand gratis.dit is niks voor hollanders kan me niet voorstellen,we zijn weggegaan na 2 dagen naar beter hotel,tunesie ok maar deze omgeving nooit meer .

Gereisd Met partner in augustus 2013

goed hotel

Put lesley
4-7-2013

mijn man en ik hebben een fijne vakantie gehad in Eden Club, de kamer was altijd proper, het personeel vriendelijk en het animatieteam was top! prijs/kwaliteit is goed, je betaalt voor 3 sterren en dat is het ook wel waard. het enige nadeel voor ons was dat wij de enige Vlamingen in het hotel waren, op het moment dat wij daar waren, waren er veel russen. wij hebben zelf geen kinderen maar hebben ondervonden dat dit een echt gezinshotel is en het voor de kinderen een paradijs is. algemeen heeft dit hotel goed gescoord bij ons!

Gereisd Met partner in juni 2013

Schitterend hotel

Volders
19-6-2013

Eden Club Skanes, Tunesië, 11-daagse reis van 8/6 tot 18/6 Onbegrijpelijk dat dit hotel zoveel negatieve kritieken krijgt. Wij, een koppel van middelbare leeftijd, hebben een super tijd gehad. Hou je van zonnen, lekker eten en verder niets aan je hoofd dan is dit prima. Het eten is gewoonweg geweldig! Hou je van uitgaan dan ben je hier niet op je plaats, in de omgeving is niets te zien. Een ideaal hotel voor mensen met kinderen. Er wordt op alle vlakken aan hun gedacht! Schone kamer en prachtig onderhouden tuinen. IEDERE DAG zuivere handdoeken (we gaven dan ook regelmatig een euro uit respect voor de dame die onze kamer onderhield). Minpunten : luide muziek (maar wij zelf hebben er 's nachts geen last van gehad), de douche : wel lekker warm water maar een verouderd systeem met douchegordijn. Veel Russen waar we buiten de typische braspartijen en het innemen van de beste plaatsen in het restaurant, verder geen last van hadden. Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2013

Niet boeken!!!

pd3co
6-11-2012

snachts gearriveerd.nachtportier gaf sleutel en zelf in het donker naar de kamer zoeken.resten eten in de gang.alles betegeld dus lawaaiig.ik heb nog nooit z'n kleine kamer gezien met 2 losse bedden en een 3de op beton.1 raampje van 50x50.een balkonnetje van 80x80 met 1 stoel.uitzicht op grote boom.stinkende kasten en badkamer viel uit elkaar.oude tv met zenders in de ruis.geen ab.andere kamer gevraagd en was niet veel beter.airco gaf schimmelwolk en schimmellucht bij aanzetten.kamers erg slecht.receptie en buiten en eetzaal wel netjes 1 zwembad.ergens achter op het terrein een verouderd waterfunpark.disco tot laat open en tegen betaling drankjes.klein strand in punt aflopend.ontbeten zonder beleg.eten verder was ook niet veel. dankzij touroperator over laten boeken naar sahara beach verderop en na 2 dagen ellende toch verder top vakantie gehad.maar nooit meer hier heen

Gereisd Met partner in oktober 2012

mooi hotel voor een nazomerse vakantie

lia en gerard
29-10-2012

het hotel is goed te doen voor het najaar, het personeel is vriendelijk en het animatieteam is erg goed.je moet de mensen in hun waarde laten je bent tenslotte in een ander land. de hotel kamers zien er goed uit en er wordt regelmatig schoon gemaakt . het eten was goed keuze genoeg.je kunt vanaf het hotel naar Monastir en Sousse (sousse is geen mooie stad) met de taxi deze stop voor de ingang van het hotel.voor een 3 sterren hotel is dit best een goed hotel.we hebben vanaf dag 1 tot dag 8 veel gelachen met het personeel en de mensen die er waren.plezier moet je toch zelf maken.we zullen nog vaak hieraan terug denken.

Gereisd Met partner in Fri Oct 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.