Hotel Eden Club

Hotel Eden Club
6,7

10 tips over Hotel Eden Club

Helen, 2-11-2014

- leg dagelijks fooi neer voor housekeeping;

- geef fooi aan bediening (maken ze savonds een mooie tafel voor je klaar);

- heb respect voor personeel (ze werken superhard voor weinig geld);

- koffie bij ontbijt is prima, savonds kun je in snackbar halen maar niet echt lekker, neem zakjes koffie mee dan kun je daar heet water halen;

- bij de bar kun je koude flessen water halen om mee te nemen naar je kamer (wij namen dan ook plastic bekers mee)

Een vakantieganger, 3-10-2014
Neem iets voor de vliegen mee!
Put lesley, 4-7-2013
best niets kopen in de shop vh hotel, deze is duur in vergelijking met de shoppingcentra die op 5 min wandelen vh hotel liggen

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Club voor je op een rij gezet:

Volders, 19-6-2013

Ideaal hotel voor het voor- en naseizoen. In de zomer is het er erg druk.

Ze doen erg hun best om een ster erbij te krijgen en dat verdienen ze!

De Graaf, 9-5-2013
Alle kamer hebben dezelfde erg kleine balkonnetjes waar net een stoel op kan staan dus bijboeken voor een kamer met balkon of terras heeft geen nut!! Er zijn geen liften in het hotel aanwezig dus als je slecht ter been bent of met hele jonge kindjes wilt gaan dan zal ik zeker een kamer op begane grond aanvragen. De stopcontacten zijn hetzelfde als in Nederland dus geen omvormer nodig.
Saskia, 7-11-2012
Bij de binnen-bar kan je altijd je kopje met heet water laten vullen en er zelf bv. decafe of thee in doen (de thee is hier standaard gezoet). Slim om direct bij het begin fooi te geven, dan profiteer je van de extra service.

M.Verkuil, 6-11-2012
Wees zelf vriendelijk, af een toe ook bij de kelners, bar, strand, eens een dinar neer leggen.
Bianca Linders, 3-11-2012
Souvenirs rustig kopen in het shoppingcenter iets verder schuin t.o. het hotel.
lia en gerard, 29-10-2012
als je in moastir bent kun je in de haven heerlijk eten voor weinig geld voor 15 euro heb je al een volledig menu met alles er op en er aan.
Audrey, 26-8-2012
Lasershow over de geschiedenis van Tunesië is heel mooi, zeker gaan! Zeewater in zomer veel te warm, te veel zeewier aan de kant. Alleen goed voor een weekje zon en verder niet teveel verwachten!

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Club voor je op een rij gezet: