7 vragen over Hotel Eden Club

• Helen, 08-05-2014

dinars pinnen?

Kun je bij het complex of op loopafstand makkelijk geld pinnen of beter vanuit Nederland meenemen?

G.A.A., 29-10-2014

contact euro's meenemen is hier wel zo makkelijk. of je nu € 5 of en een groot bedrag wilt omwisselen, het gaat even gemakkelijk bij Eden club. Houdt er rekening mee, dit verblijf is all inclusive, dus je hebt vrijwel niets nodig..

Helen, 02-11-2014

ondertussen zijn we alweer terug ;-). Hadden (na tip van iemand hier) contant euro's meegenomen en in hotel omgewisseld. Verderop zit een hotel waar buitenmuur ATM heeft en winkel overzijde heeft er ook 1.

We hadden wel degelijk geld nodig, waren er 14 dagen: dagje Sousse, dagje Monastir, verderop bij Alibar cappucino drinken met free wifi, handdoekservice hotel, borg kluishuur en niet te vergeten:

FOOIEN voor het personeel!!!

• Jeffrey, 01-10-2013

Wie kan mij meer vertellen

Ik had een vraag over hoe het daar nou echt is lees veel negatieve maar ook veel positieve verhalen wij gaan 28 oktober voor een week na eden club met ons zoontje van vijf is het nou echt zo erg daar of valt het toch wel mee wij zijn in julie ook op vakantie geweest dus dit is gewoon een extraatje voor een leuke prijs all in Rick we zien jullie dan vast daar wel kunnen we eventueel gezellig een biertje doen

Petra25, 07-10-2013

Zie mijn reactie bij het onderwerp winkels! Het is helemaal top. ga zo een goede beoordeling schrijven.Wij hadden ook nog prachtig weer.Kan alleen wat minder aanvoelen misschien al heb je geen goed weer, maar dat is ook in elk hotel dan zo:)

jeffrey, 06-10-2013

ik had mij vergist met de datum wij gaan ook de 19e dus dat biertje kan wel doorgaan

rick_kliemesch, 06-10-2013

Wij gaan van 19 tm 26 oktober dus een biertje doen wordt lastig als jullie de 28e gaan jeffrey

• Anna, 21-08-2013

prijs van de bedjes op het strand,

Wie weet deze prijs, ??

daphne en fre, 17-08-2014

niks

• rick_kliemesch, 16-08-2013

winkels

Kun je bij club eden hotel nog leuk winkelen in de buurt? Wij gaan van 19 t/m 26 oktober daarheen

Petra25, 19-09-2013

Hoi Rick Wok gaan dinsdag, en jullie? Groetjes

rick_kliemesch, 31-10-2013

Op zich was het hotel wel mooi behalve het eten en sommige personeelsleden, met name die van de snackbar. Eten was altijd koud en die lui van de snackbar zaten ons steeds uit te dagen. En de telefoon van mijn vriendin was gestolen. Na 4 dagen hadden we er genoeg van, hebben we sunweb gebeld en zijn we over geplaatst naar hotel Houda. Dat was perfect. Vriendelijk personeel, heel goed eten. Kon niet beter.

Petra25, 06-10-2013

Nog een aanrader, als je rustig wilt winkelen in een klein haven stadje ga dan naar Port el Kantoui ze trekken je daar niet naar binnen en heerlijk rustig daar.16 dinar met de taxi heen.kan ook wel goedkoper aan de weg,maar kan ook duurder zijn.Bij de receptie staan de prijzen hun kunnen een taxi bellen voor die prijs!

Petra25, 08-10-2013

Ja dat hebben ze alleen geen gratis wifi, ze moeten toch ergens aan verdienen:) Je betaald 5 dinar voor een uur, maar dat uur hoeft niet in 1 keer op daar kun je 3 dagen mee doen.( je krijgt een eigen inlogcode)

JohnK, 04-09-2013

nee, er is het Fola winkelcentrum , 1 winkel met 3 kleine winkeltjes stelt niks voor en savonds loop je niet voor je lol daar naar toe pikdonker en grimmig, in de gehele omgeving is niks te beleven afgelegen uitgestorven gebied naast een giga electra centrale, je kan daar wel eten in een restaurant (er is er maar 1) beter dan in het hotel en je hebt wifi in dat restaurant.

peter , 15-09-2013

Neem deze raadt aan ga naar je reisbureau en probeer om te boeken Ik kan nu al zegen dat als je ga drama voor je vakantie weet er alles van net terug geweest 31-08 2013 tot 15-09-2013 in het kort vies ,90% russen ,veel vliegen en muggen en niets te doen ga je wel dan krijg je er spijt van

rick_kliemesch, 07-10-2013

Komt goed. Ga ik zeker doen. Hebben ze eigenlijk ook wifi in het hotel?

Petra, 31-10-2013

Hey Rick En hoe hebben jullie het gehad? Groetjes

Petra25, 07-10-2013

Leuk leuk:) gelukkig maar en geniet ervan:) en laat even weten hoe jullie het ervaren hebben.Ik plaats straks een positieve beoordeling en wat foto's

rick_kliemesch, 06-10-2013

Dank je petra voor je reactie. Nog 13 dagen, dan mogen wij. Heb er heel veel zin in, nu ik jouw reactie lees helemaal.

Petra25, 06-10-2013

Het was geweldig:) wij hebben het erg leuk gehad.Super animatie en het eten is prima! Russen ja dat heb je overal in elk hotel, geen problemen mee gehad. Muggen en vliegen kan het hotel ook niks aan doen is ook overal nu.Als je aan de buitenring gaat eten (onder de ventilatoren) heb je veel minder last eigenlijk gewoon niet dan.Kamers zijn ook prima wij hadden een wat ruimer balkon (begane grond 1000 serie) maar je bent amper op je kamer dus wij vonden het niet belangrijk. Diefstal ja kan ook in elk hotel gebeuren, geen last van gehad.Anders altijd voor de zekerheid een kluisje huren.Balkon deur goed dichthouden en als je weg gaat gordijn sluiten en een lampje aan laten. Voor de prijs wat je betaald vind ik het echt perfect, nog nooit zulke leuke animatie meegemaakt! Gewoon helemaal top , wij willen zeker terug!

rick_kliemesch, 19-09-2013

Wij gaan in de herfstvakantie,19 oktober. Zou je als er je weer bent willen laten weten hoe het was? Bij voorbaat dank. Gr Rick

Petra, 18-09-2013

Zag dat je 5 minuten verder op nog winkels had, anders taxi naar Sousse of andere plaats nemen. En wij gaan gewoon, ander hotel boeken om de russen heeft echt geen zin, die zitten bijna toch ook in elk ander hotel! Als wij terug zijn over 2 weken zal ik mijn beoordeling plaatsen.Ben erg benieuwd..:)

rick_kliemesch, 18-09-2013

Wij gaan ook gewoon Petra. Wanneer ga je als ik vragen mag?

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Club voor je op een rij gezet:

• sander, 12-07-2012

handdoek

hallo... weet iemand toevallig of er ook een handdoeken service is ??? kan er niets van vinden.en anders moeten we zelf badhanddoeken meenemen... alvast bedankt

nouornever, 04-09-2013

ja er is handoeken service kost 10 euro per handdoek , de handdoeken zijn van lichte kwalitieit een groot strandlaken meenemen is slim.

Audrey, 26-08-2012

Er is een handdoeken service, je moet wel borg betalen. Wanneer je s avonds aankomt kan je pas de volgende dag om tien uur een handdoek krijgen.

nouornever, 04-09-2013

sorry het is 10 dinar per stuk borg ,bij de receptie koopje een ticket en die ruil je om voor je handoeken,

• Natalie Verzijl, 09-12-2011

glijbanen met kleine kinderen

Hoi, Wij willen volgend jaar naar dit hotel maar mijn vraag is of kleine kinderen (3 jaar) ook van de glijbanen af mag. Met begeleiding want alleen kan hij dat nog niet. Er zijn resorts waar de leeftijd vanaf 8 of zelfs 12 jaar is.. en het is zo rot om dan tegen een klein ventje te zeggen dat hij er niet af mag terwijl hij er helemaal gek van is!

Groetjes Natalie

Cindy, 10-04-2012

Mijn zoontjes waren 4 en 6 toen wij gingen. Ze mochten overal vanaf. Er zijn wel veel jongeren in het hotel (tenminste in de zomer van 2011 waren er ontzettend veel jonge Russen) , zou er eerst goed over na denken of het wel iets voor je kinderen is.

• van bouwel, 30-07-2009

waardering

waarom wordt er jaarlijkse waardering gemaakt van een hotel. het is namelijk nogal een verschil in waardering dit jaar in vergelijking met vorige jaren, waardoor het gemiddelde cijfer nu heel laag is.

nouornever, 04-09-2013

Ik kan me voorstellen dat je na 1x daar niet meer komt de mooie foto's van reisbureaus zijn niet wat ik een week geleden 30-08-13 zag .

Audrey, 26-08-2012

Misschien dat een toeroperator er iets mee kan, de algemene mening op dit moment over dit hotel van meerdere gasten is dat wanneer ze zo doorgaan er geen mens meer komt.