Hotel Eden Club

Hotel Eden Club
6,7

267 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

Prima hotel, zijn geld zeker waard!

Rilana van Boxel
23-10-2018

Ik ben in de herfstvakantie als vrouw alleen met mijn twee kinderen naar club eden geweest. Wij hebben er een prima vakantie gehad. Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud en het is niet echt hygiënisch/schoon, maar het personeel is super aardig. Zelfs aan het einde van het seizoen! Het hotel zit recht aan zee en aan het einde van de straat heb je een paar souvenirwinkels waar je voor weinig geld leuke dingen kunt kopen. Ook de bus stopt vlakbij het hotel.

pluspunten: prachtig aangelegde tuin personeel erg vriendelijk en behulpzaam leuk animatie team leuk aquapark er worden via tussenpersonen uit het hotel excursies georganiseerd. (Wel afdingen)

minpunten: niet heel schoon veel achterstallig onderhoud geen deksels op de bakken eten in het restaurant veel vliegen bar bij het aquapark was gesloten zodat je ver moest lopen voor drinken. Water uit taps i.p. v. losse flesjes alleen 's middags frietjes

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

prima vakantie zeker voor low budget

Helen
2-11-2014

Hotel was prima, 1e nacht hadden we vreselijk vieze kamer, maar dat werd de volgende dag opgelost, kregen we mooie familiekamer. Schoonmaak is redelijk (leg dagelijks een fooi neer), maar zijn daar ook andere normen. Eten was prima. Wordt voldoende bijgevuld. Soms kwestie van geduld (iets later gaan eten kan verstandig zijn). Dit is vooral prima complex als je van constante animatie houdt, maar je kunt ook prima de rust opzoeken. Bedjes hoofdzwembad altijd bezet, strand in de ochtend ook, maar tegen 11 uur komen er daar wel weer wat vrij. Voor de rust en genoeg ruimte: aquapark daar waren voldoende bedden en parasols vrij.

Er is handdoekservice voor 10 dinar borg, kun je dagelijks een schone handdoek omwisselen (aan eind krijg je dit terug).

Gereisd Met partner in Sat Oct 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De topic aller tijden!

G.A.A.
29-10-2014

van 09.00 tot 23.00 uur vermaak voor jong en oud. bijzonder vriendelijk personeel. leuke bezigheden voor jong en oud. ideaal aan het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Oct 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een vakantieganger
3-10-2014

Wij waren van 20 - 27 september In Eden Club, Het is een goed hotel,niks te klagen,eten animatie zeer tevreden. Alleen debadkamer verdiend een opknapbeurt,gaan zeker terug,

Gereisd Met partner in september 2014

dit ging erover

daphne en fre
17-8-2014

na lange reis en bij aankomst we eerst nog is papieren invullen gegevens die ze al hadden. daarna eerst gaan eten,ze waren het eten al weg aan het doen.terug naar receptie voor sleutel van kamer zeggen ze 5 min wachten en laten ze ons half uur wachten met 2 kleine kinderen die moe waren.superveel trappen met 4 valiezen,buggy, 2kinderen (de hel). eens op kamer geen babybed,waar we dan nog voor hadden gebeld. balkon kon je geen balkon noemen.badkamer vol schimmel, roest en kalkplekken.direkt gevraagd voor andere kamer en zeggen dat het schandalig was.na 3u kregen we andere kamer (gelukkig dachten we) ze was gelijkvloers en groter maar badkamer amai haar,schimmel,roest, vies douchegordijn, kak aan buitenzijde van wc en als we der iets van gingen zeggen dan werd wel direct gekuist maar zeiden ze dat peche van ons kindje was.tof zwembad wel glad. zee heel vuil. als vrouw niet te veel alleen lopen.eten altijd hetzelde,slecht,lange wachten vol vliegen niks voor kinderen enkel pizza.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

kan niet wachten om terug te gaan

van blitterswijk
27-10-2013

geweldig hotel direct aan zee .goede service ik kon bv mijn medicijnen in de mini bar bij de recepyie kwijt zonder daad voor hoeven te betalen mensen die klagen heebn waarschijnlijk zelf thuis nog minder en willen voor niets op de eerste rang zitten

Gereisd Met partner in september 2013

Heerlijke vakantie

Claudia
14-10-2013

Wij zijn net een weekje terug van 12 dagen Club Eden. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen kunnen zeggen dat de centrale die naast dit hotel ligt storend is dat het eten niet goed is dat er te weinig bestek is dat de kamers niet goed zijn kortom dat mensen volop klagen over deze accomodatie. Wij hebben een topvakantie gehad ondanks dat het het eind van het seizoen was je zou denken het personeel is uitgeput en loopt er de kantjes af niets is minder waar. Het eten was uitstekend lekker varierend warm de kamers waren schoon net als de rest van het hotel in ieder geval voor Tunesische waarden. Het animatieteam neem ik mijn petje voor af die staan van s morgens 9 tot middernacht voor je klaar en zorgen dat groot en klein een fantastische tijd hebben. Mensen in Tunesie werken dagelijks de klok rond voor 300 euro per maand geef ze af en toe een of 2 dinar en ze zijn in de 7de hemel Minpunt waren de vele russen wat een associaal volk zetten tafels vol eten neer en laten alles staan

Gereisd Met vrienden in september 2013

Helemaal geweldig:)

Petra25
8-10-2013

Wat een geweldig hotel wij hebben een super vakantie niet. Muggen en vliegen dat is het seizoen hadden andere in een ander hotel ook, kon het hotel niks aan doen en op een gegeven moment weet je wel waar je het beste kan zitten en waar je het minste last er van hebt. Eten perfect veel afwisseling en gewoon warm!Ook wordt het de hele tijd netjes aangevuld! Russen ja die zijn nou eenmaal overal,dan moet je een heel ander land kiezen en geen Arabische land! Animatie en personeel zijn super, iedereen doet zo zijn best, echt petje af!Nog nooit zulke leuke animatie gehad! Kamers zijn schoon, wij hadden nog best een ruim balkon maar je hebt het niet nodig, je bent toch amper op de kamer! Wij zouden zeker terug gaan voor 3 sterren en wat je betaald, heeft dit hotel onze verwachtingen overtroffen!Top Top Top

Gereisd Met vrienden in september 2013

nooit meer

peter
15-9-2013

zonde van je geld niet gaan daar werk je niet een heel jaar voor vies, veel russen , veel muggen en vliegen niets in de omgeving eten koud en vies niets voor kinderen

Gereisd Met partner in augustus 2013

pech met het weer

mieke van doorn
11-9-2013

het is een goede bestemming, een rustig zwembad aan de achterzijde van het hotel en een druk zwembad met muziek en animatie aan de strandzijde, verder een heerlijk zand, fijn wit, zacht zand, geen stenen in het water, je loopt zo de zee in en na een meter of zes kun je in het diepe zwemmen, ik heb genoten van het zwemmen maar ik vond het jammer dat er zo vaak wolken waren, de temperatuur was hoog, 35 graden overdag en 27 graden 's nachts, jammer van de vele wolken

Gereisd Met partner in september 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.