Hotel Delphin Ribat ****

Hotel Delphin Ribat ****

Hotel Delphin Ribat
Hotel Delphin Ribat
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin Ribat voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Delphin Ribat in het Nederlands

De accommodatie is centraal gelegen in Monastir. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en zijn daarnaast aardig onderhouden. Het zwembad ziet er goed uit en het strand is op minimale loopafstand van het hotel.

Echter zijn wij niet te bespreken over het eten in dit hotel. Wij hadden de beschikking over 'all-inclusive', maar mochten - ondanks dat er overal wordt aangegeven dat het hotel over 3 restaurants beschikt - alleen bij het buffet aanschuiven. Dat buffet was overigens te koud en te smerig om er enigszins plezier aan te beleven.

Daarnaast was ook de service zeer slecht, van zowel het hotel als de reisbegeleidster . Bij de receptie gaf men diverse malen aan dat we alleen bij het buffet mochten aanschuiven en de reisleidster zei dat 'we het zelf maar moesten uitzoeken', schandalig natuurlijk. Helemaal nadat we op nota bene de laatste dag erachter kwamen dat we overal mochten eten, terwijl we al 6 van de 10 dagen buiten de deur hadden gegeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Ribat in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Ribat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin Ribat scoort een 6.67 uit 10 op basis van 5 reviews.