Hotel Delphin El Habib

Hotel Delphin El Habib
6,1

7 tips over Hotel Delphin El Habib

sivdbunt, 12-8-2014
Je kan vlakbij Endifa Airport (uurtje rijden) met dolfijnen zwemmen voor nog geen €125 pp omgerekend met transfer. Om de hoek van het hotel zit een supermarkje (handig voor water!) en de piratenboot is ook een aanrader!
Lennart, 25-10-2013
Als je toch in Monastir bent, is een bezoek aan het mausoleum en de naastgelegen begraafplaats wel interessant. Het fort (Ribat) is ook interessant maar was deze week gesloten vanwege een aardbeving (4.6 op schaal van Richter) op 18 oktober 2013. Dat was wel weer aardig om mee te maken!
Anne en Ben, 11-10-2013
Nabij de in/uitgang van het hotel (schuin tegenover het hotel) zit een klein supermarktje. Eigenaar is zeer vriendelijk en de prijzen erg laag!

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin El Habib voor je op een rij gezet:

Lydia, 30-5-2013

El Djem en Kairouan zijn aanraders en met taxi's of excursies goed te doen.

Paarden-koetsjes..oei oei paardjes zijn mager, we hebben er 1 uit vermoeidheid door 4 poten de poten zien gaan. Hou t liever bij de goedkope taxi's.

Marleen, 24-10-2012
De 2daagse trip naar de Sahara maken!!
gambia, 21-10-2012
Het is niet voor personen die slecht ter been zijn er zijn veel afstapje!

Lonneke, 19-6-2012
Het strand aan de overkant aan het hotel is echt geweldig mooi. Heel helder water en in de middaguren lekker rustig!

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin El Habib voor je op een rij gezet: