Hotel Delphin El Habib

69 reviews over Hotel Delphin El Habib in het Nederlands

Super vakantie!

sivdbunt
12-8-2014

Ten eerste wil ik meteen kwijt dat ik alle negatieve recensies absoluut niet snap en het er ook niet mee eens ben! Hotel Delphin Habib met zijn personeel heeft ons een super vakantie bezorgd.

Zo, nu overgaande op mijn eigen recensie;

Delphin Habib is over het algemeen al een wat ouder hotel, dit is af te zien aan de staat van bijv. het schilderwerk maarja wat maakt dat uit? De locatie van het hotel is prachtig. Alleen door een weg ben je van de zee gescheiden. Het restaurant met zijn terras geeft je een prachtig uitzicht over de zee. De twee buiten zwembaden zijn heel relaxt en groot. Het ene zwembad is waar het animatieteam van 10 tot 17 activiteiten aanbiedt en het andere zwembad is rustiger (het animatie team komt hier zo nu en dan kijken).

Ik heb mega respect voor het personeel/animatie team. Ze staan 24/7 voor je klaar en maken je vakantie echt de moeite waard!

Het eten is prima. Alles is vooradig en wordt snel bijgevuld. Standaard kamers met alles wat je nodig hebt!

Leuk hotel!

Sherilyn
6-2-2014

Wij zijn 27 april als stel naar het hotel geweest. Ik vond het een fijn hotel, snap de vorige reacties echt niet. Het ziet er mooi uit, er zijn twee zwembaden waarvan er één glijbanen bevat. Mocht je meer rust willen kun je naar het andere zwembad lopen waar extra animatie is en ik me prima mee vermaakt heb. Het animatiepersoneel is hartstikke vriendelijk, zo ook de gastheer in het restaurant (wij hadden het restaurant met zeezicht) die zijn best deed het naar de zin te maken. Het hotel ligt aan het strand, wat niet zoveel voorstelt maargoed. Verder zit je super dichtbij het centrum met een mooie bezienswaardigheid zoals het kerkhof en een mausoleum van de eerste president. De kamers waren niet veel bijzonder en we hebben om handdoeken moeten vragen, maar dat hoeft als het goed eens ook geen moeite te kosten.

Je wordt gek van de luidruchtige animatie waardoor er bij het zwembad, op het terras en op het balkon van je hotelkamer geen gesprek te voeren is. Naastgelegen Delphin Ribat beschikt gelukkig over een zwembad waar het vrij rustig is. Het merendeel van de ligbedden is kapot. Drankjes moet je zelf ophalen. Het aantal vriendelijk overkomende medewerkers is op de vingers van één hand te tellen. Kamers worden slecht schoongemaakt. Alles wat je beetpakt plakt. Daarnaast vieze haren in badkamer, slaapkamer en op balkon. De vloerbedekking op de gangen ruikt ranzig zuur. Er wordt 'schoon' gemaakt met een harde bezem! Hele week geen stofzuiger gezien of gehoord. Restaurant is zeer slecht. Eentonig buffet (weinig afwisseling) en warme gerechten zijn veelal smakeloos en niet of nauwelijks gaar of juist overgaar. Afzuiginstallatie boven bakplaten werkt niet: binnen een uur staat het restaurant blauw. Vloer en tafeltjes op terras worden niet schoongemaakt. Circa 85% Russen. Nooit meer!

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin El Habib voor je op een rij gezet:

Goed hotel voor een mooie prijs

Anne en Ben
11-10-2013

Goed hotel en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kamers waren schoon en werden ook goed schoon gehouden door het personeel. Het eten was goed en het personeel (na een kleine fooi) erg vriendelijk!

Leuk hotel

Kimberly
3-9-2013

We zijn vrijdag 23 augustus toegekomen in het hotel de receptie bood ons onmidelijk eten aan voor we de sleutel kregen wij zijn 3 zussen van 19,17 en 11 toen we aankwamen in ons kamer stonden er maar 2 bedden dan na receptie geweest en onmidelijk werd dit in orde gebracht . Kamer was allesinds proper je ziet dat het niet meer zo nieuw is maar voor ons mening was het goed over personeel hebben wij ook niet te klagen altijd vriendelijk het eten is helaas serieus minder geweest geen variatie ver in en nooit warm maar dat heb je in veel hotels. Voor de rest hebben wij een super vakantie gehad en dat ook grotendeels door de animatie dit is het eerste hotel dat ik heb gehad waar de animatie u echt in me trekt om dingen me te doen . Moest het eten volgend jaar beter zijn zouden wij zeker nog is terug komen gr

Wat slecht

Harald
22-8-2013

Het animatieteam heeft ervoor gezorgd dat we niet gillend zijn weggelopen. Uiteraard heeft het weer ook meegeholpen. Kamers waren prima maar zelden schoon. Voor handdoeken moest je bijna bedelen. Het hotel stinkt. Het eten is ronduit slecht, flauw niet gaar koud. Op een aantal mensen na is het personeel onbeleefd. Het barst er van de Polen, Russen en lokale mensen. Wij komen nu al 10 jaar in Tunesië en hebben nog nooit zo een slecht hotel gehad.

Ga hier noooit heen!

Lotte
16-6-2013

Doe jezelf een plezier en ga hier niet heen! Ik ben hier samen met mijn partner geweest voor een weekje. We hadden de vakantie gewonnen op een veiling. Ik heb er echt heel veel spijt van. De kamers zijn slecht, bed was door gezakt. De badkamer is vies. De lampen op de gang waren kapot, dus het was elke avond een zoektocht naar de deur. Het zwembad was ontzettend koud en de roosters waren kapot, een kind viel daar zelfs doorheen toen ze eroverheen rende. Het eten was middelmatig en de stoelen waarin je zat waren erg oncomfortabel. De zee was heel smerig want er lag erg veel afval in. Het enige pluspunt is dat de stad zelf leuk is om te winkelen en we leuke excursies hebben gedaan.

Redelijk hotel voor Tunesie

Lydia
30-5-2013

Groot hotel, mooi zwembad, mooi uitzicht over zee. 12 dgn allin geweest. Stel je niet veel voor van het strand, je moet er een straat voor oversteken in mei was er geen drank op t strand. Als je bij het zwembad wil blijven is het prima. Geen poolbar, dus je moet naar binnen om je drankjes te halen. gedateerde kamers. extra betalen 6 euro per nacht voor zeezicht. Kamers aan de achterkant met stadszicht, maar pas vanaf de 4de verdieping. Wij hadden een groot balkon met mooi uitkijk over de stad.

Kamermeisje deed ondanks fooi vrij weinig. Manager is uiterst vriendelijk en goed te benaderen voor klachten. Met een fooitje aan de barmannen en obers loopt alles een stuk makkelijker. Stel je bij het eten niet teveel voor, weinig variatie, wel meerdere restaurants. Elke ochtend en lunch staan koks verse dingen te bakken. Taxi's zijn belachelijk goedkoop. Medina en shopping goed aan te lopen.

Geen boulevard, buiten het hotel zijn de tekenen van een verloederd tunesie te zien.

Super vakantie

Anique Kuipers
29-5-2013

Netjes en mooi hotel, goed personeel en vooral het animatie team is super!

dit nooit meer

jurgen
27-5-2013

hotel valt min of meer mee,positief is de netheid,eten smorgens en smiddag ok,savonds een ramp.zodra je buiten hotel zijt ben je constant lastig gevallen door arrogante verkopers.personeel binnen hotel zijn echt fooienjagers,en de bar(in de receptie)krijg je cola en bier in bekertjes.kortom,daar zien ze mij niet terug!waren daar ook als enige Vlamingen,dit zegt genoeg niet?

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin El Habib voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin El Habib in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin El Habib zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin El Habib scoort een 6.79 uit 10 op basis van 83 reviews.