Hotel Coralia Club Monastir

6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Coralia Club Monastir voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Coralia Club Monastir in het Nederlands

Valt best mee quoi prijs/kwaliteit verhouding

Tazenvoyage
20-9-2009

Natuurlijk deel ik de meeste kritieken, maar anderzijds denk ik dat je natuurlijk niet te veel kan/mag verwachten van een **hotel.. Belangrijkste +punten hotel : groot terrein en dus veel plaats voor iedereen = iedereen rustig en zen ; strand vlakbij ; goede keuken.

Belangrijkste -punten : gebrek aan airco in kamers (slapen is echt wel moeilijk soms, zeker putje zomer als het 's nachts nauwelijks afkoelt) ; algemeen onderhoud van het hotel (wc's, waterkranen enz. werken doorgaans maar half of niet) laat echt wel te wensen over. Mijn dochtertje kwetste zich behoorlijk nadat ze in het kinderzwembad met haar voetje vast kwam te steken tussen een (verroeste) rooster die niet behoorlijk vastgeankerd zat. Gelukkig was papa vlakbij om haar (bebloedde) voetje vrij te maken.

Met een beetje budget zou van dit 2 sterren hotel een prachtig 5 sterren hotel gemaakt kunnen worden.

2008

Duur, lage kwaliteit, goed eten

sven
6-10-2008

Hotel is vrij low luxe, natuurlijk te verwachten bij een 2 sterren hotel in Tunesie, maar de meeste websites vermelden bij dit hotel geen sterren. Door de positieve commentaren toch een verblijf geboekt (dat duurder was dan een verblijf in een 4 sterren hotel in de buurt, dit bij alle reisbureau's die ik heb gezien).

De ventilator in plaats van een airco werkt redelijk goed. Het eten is zeer goed, maar begint na een week een beetje eentonig te worden.

Animatie hebben we zelden gezien, en als ze er waren waren ze meestal de meisjes aan het versieren. 's avonds nooit iets te beleven, al hingen de papieren wel uit. Het bungalow principe valt ook tegen aangezien er 8 kamers in een blok zitten, en als je luidruchtige buren hebt, ben je even ver als bij een normale kamer.

Zeker geen aanrader.

Ich gehe jetzt zum 2

clara@gmx.ch
31-3-2008

Ich gehe jetzt zum 2. mal dort hin......das personal ist super freundlich....das essen ist einfach spitze, und wer etwas anderes behauptet wird sich auch daneben aufgeführt haben.Es ist halt tunesische küche, wo viele touristen nicht verstehen, man geht in ein anderes Land in di ferien...klar das es eine ganz andere Kultur ist.Am liebsten wollen sie Pizza und Pasta, am besten man bleibt zu Hause!!!!! Also ich finde es super dort.

2007

Damals noch 2 Sterne Hotel, aber besser als manches 4 Sterne Hotel

Lehmann/Buchwald
11-7-2007

1. das ist kein 3 Sterne Hotel sondern 2. Bitte ans Reisebüro halten.

Als deutsche hat man ein Problem dort. Egal was man spricht, ob die Landessprache franz. oder engl.. Essen fast immer das gleiche und entweder sehr fettig und kaum gewürtz. Finger weg von Milch und Fleisch. Salat bitte garnicht. Vögeln naschen gern und hinterlassen Würmer, interessiert aber keinen im Hotel, sie meinten alles normal kann man nichts machen. Pool war Ok, Strand nicht aufgeräumt und immer wird man von den Händlern angesprochen. Starke Flugzeuggeräusche. Hotelzimmer besser immer mit Doppelbetten nehmen,denn die waren alle noch soweit im guten Zustand. Wir hatten nicht das Vergnügen. Immer starker Diskolärm und viel Kinderlärm bis spät in die Nacht. Kaum Einkaufsmöglichkeiten im Hotel zu teuer. Service des Hotels sehr mager. "Es sind ja nur 2 Sterne, da kann man nicht viel erwarten" Sagte man uns. Alles schließt um 24 Uhr. Alles was spass macht kostest gutes Geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coralia Club Monastir in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coralia Club Monastir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coralia Club Monastir scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.