Hotel Club Palm Inn

Hotel Club Palm Inn
6,3

395 reviews over Hotel Club Palm Inn in het Nederlands

Goede accommodatie, prima ligging.

fm_vannunen
20-1-2011

Wij zijn in herfstvakantie hier geweest en hebben een leuke tijd gehad. Bij aankomst wel moeten onderhandelen voor betere kamer. Reisleidster was hier gelukkig behulpzaam. Kamers waren schoon en werden dagelijks verzorgd. Een paar munten achterlaten en het personeel voegt er nog iets extra aan toe. Zwembad is prachtig, maar koud. De zee ligt direct bij het hotel en is een prima alternatief. Helemaal als je niet van plan bent om al vroeg bedjes te reserveren bij het zwembad! Keuze in all inclusive is helaas beperkt, zowel bij drankjes als buffet. Eten is OK, maar slappe patat en we hadden al gauw last van een snelle stoelgang. Entertainment was erg leuk: kinderen wilden zelfs nog meedoen in kidsclub en 's avonds was het team actief met optredens. Met de bus is het eenvoudig om naar Sousse of Monastir te gaan. Kost bijna niks en is een prima verbinding. Ook taxi's staan direct buiten het hotel, wel even onderhandelen over de prijs! Renovatie stond gepland, dus kan alleen maar beter zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2008

voor 3sterren -goed - kan altid beter

mdrvz.
25-10-2010

Het viel ons helemaal niet tegen.Wij zouden het voor herhaling vatbaar achten.Natuurlijk zijn er min punten,o.a.dat de plaats Sousse en Monastir niet op wandelafstand liggen.Voor de rest hebben wij een pracht week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Drama

Rien
30-9-2010

Na aankomst werd ons aangeboden om nog even van het ontbeid te genieten , nu was het net voor half 10 dus mogen we eigenlijk niet op beoordelen , maaaaaaaaar het enige wat er nog nog te eten was was een stukje stokbrood waar je mekaars hoofd mee in kon slaan . Toen we naar onze kamers gebracht werden lagen de tegels onder de loper te kraken . Van de heerschap die onze kamer aan wees kregen we ongevraagd een reeks condooms aangeboden ( kwam wel om uit te rusten ) Het dunne matras lag op een betonne bed . We hadden een balkon met uitzicht op een puinhoop met 1 tafeltje en 1 stoeltje ( we waren toch met zijn tweeen ? ) Gordijnen stuk . airco stuk balkon zat geen verf meer op . Na een kleine bezichtiging in en om het hotel hebben we de boel na 1 uur om laten boeken . ( perfecte medewerking gehad ) Met dank aan de reislijder hebben we toh nog een perfecte vakantie gehad .

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie vakantie gehad

Harry Vissers
25-8-2010

Eten voor ieder wat wils,alleen veel asociale Russen die heel de tafel volladen en de helft niet opeten.En erg veel vliegen in de eetzaal.Verder aan prima prive strand met veel activiteiten en gratis bedden.Kamer niet echt schoon maar zuivere bedden, en handdoeken voldoende ,plus prima airco.Verder is er buiten het park weinig te beleven ,alleen 2 winkels en veel opdringerige taxi-chaufeurs in de buurt.Met wel een mooi terasje met lekkere cappucino. Verder is de 2 daagse Sahara-tour aan te bevelen. 8 dagen is lang genoeg.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goeie plek maar voor 1 keer

hermien
14-8-2010

normaal hotel, voor de prijs die wij betaald hebben te doen. het eten was goed, we hebben lekker gegeten. de kamers waren ok, alleen geen tv, een tegenvaller, daar moeten ze echt iets aan doen. en ook geen koelkast op de kamers, dat was ook een tegenvaller. de bedden daar moest je aan wennen, dat heb ik voor het eerst gezien. stenen bedbodem. niet voor deze tijd, maar de matrassen sliepen lekker. er was geen warmwater, maar 1 dag een beetje warm en de rest van de vakantie was dat water koud. de airco was niet echt koel, s-avonds was de kamer warm. nt over doen, 1 keer vondt ik genoeg. zwembad was ok, alleen een beetje glibberig. het moet goed schoongemaakt worden. annimatie ook ok, leuke mensen, de mannen zijn opdringerig, worden op iedereen verliefd. ja, dat begrijp ik, ze willen nederland in. de taxi chaffeurs zijn boeven, zo ook de winkeliers, alles is duurder voor de toeristen, een stelletje uitbuiters, maar gelukkig, wij hadden ze door.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Mooi hotel, waar voor je geld

Remco
31-7-2010

Wij zijn er 8 dagen geweest all inclusive, hebben niks te klagen gehad. De kamer had standaart airco die de hele dag de kamer koel hield, de badkamer was simpel maar functioneel. Inderdaad geen TV of koelkast, dat was wel jammer. Bedden was gewoon goed met lattebodem. Het zwembad was mooi en goed onderhouden, natuurlijk was er wel iets mis maar als gasten de rand slopen kun je ook niet meteen verlangen dat het wordt gerepareerd. Personeel sloom, tjah je hebt toch vakantie? Alleen het eten was voor ons een minpunt, veel lokaal/frans eten, dus niet veel soeps voor ons. Van vliegen hebben wij geen last gehad. Toeristische supermarkt op 5 min. lopen dus daar flessen water gehaald voor 50 eurocent (omgerekend). Al met al een prima hotel voor je geld, wil je meer zul je 5 sterren moeten nemen!

Gereisd Met partner in juli 2010

Prima hotel, veel minpunten

jkleiman
22-7-2010

Samen met mijn vriendin heb ik 8 dagen all inclusive voor 399 euro in dit hotel gezeten. Hotel ziet er mooi uit (wel iets minder dan op de foto's) strand op 10m afstand! prima dus. Maar er zijn veel minpunten: HET ETEN! bijna elke dag hetzelfde, het is lauw en erg druk, veel vliegen bij het eten en aan tafel, Kamers waren redelijk goed. stenen bed met matras, geen tv en koelkast (wel tegen betaling) vloer was vies bij aankomst, verder wel hele week goed schoon, douchekop moest je vasthouden. airco was perfect! ligbedden waren al om half 9 allemaal bezet. ongeveer 1 bed op 3 gasten. glijbaan is maar paar uur per dag open. personeel buitenbar is sloom, rookt overal. wodka is niet gekoeld! niet drinken! flesjes water niet verkrijgbaar ( winkel op 5min afstand) Animatie savonds is van een amateurniveau, verwacht niet te veel. hotel gaat ongeveer om 11 uur dood.. disco beneden ziet er mooi en groot uit maar met 10 mensen is het niet gezellig. Mooi hotel, maar volgend jaar weer iets anders!!

Gereisd Met partner in juli 2010

goed hotel maar niet voor een tweede keer

her
22-7-2010

het is een prima hotel,voor een 3 te doen. als je iets beters wilt dan moet je maar naar een 4 of 5 gaan, maar dan betaal je gelijk 250 euro's duurder.het eten is prima, wij waren er met drie gezinnen met kinderen en het is goed bevallen. de kamers zijn redelijk voor een 3 * , alleen geen tv en geen koelkast wat een tegenvaller is geweest voor de kinderen. daar moet je extra voor betalen. ik heb het niet gemist, de kinderen wel en dat is te begrijpen. aan de vliegen tijdens het eten moeten ze echt wat doen, dat is gewoon vreselijk. je kan niet normaal zitten eten, je moet allert zijn want anders krijg je vliegen op je eten wat heel erg vies is. de kinderen en wij vonden dat minder prettig. we hebben de manager hierover aangesproken en hij staat open voor alle tips. ook is hij heel vriendelijk, zo ook zijn medewerkers.animatieclub is goed, genoeg te doen in dat hotel. over stenen bedden gesproken: het zijn geen stenen bedden, het is gewoon een stenen bedbodem met daarop matrassen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

was dit even schrikken

buis
6-6-2010

Wij zijn 3 jaar terug in dit hotel geweest was erg naar ons zin. We zijn net terug van onze reis naar een hotel dat daar vlak naast ligt. Dus wilde we kijken of er nog bekende werkte zoals achmed van het strand.(was er niet meer) We wisten niet wat we zagen zo troosteloos, geen kip te zien dit was niet meer het hotel van toen. Het was net of er geen gast was zo levenloos. we zij hier erg van geschrokken hadden dit niet verwacht kan je zien dat er in 3 jaar een hoop kan veranderen. Erg jammer.

Gereisd Met partner in Sun Jun 06 2010 23:51:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet nog een keer

Nikki van Dijk
6-5-2010

Zwembad was stuk (losse delen in het water) bedrading hing overal los. eten was niet lekker

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Palm Inn in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Palm Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.