Hotel Caribbean World Nassau

Hotel Caribbean World Nassau

7.8Goed

Tunesië, Tunesië, Monastir en Skanes

Op vakantie geweest naar Caribbean World Nassau?

7.8Goed

• Animatie

22 reviews over Hotel Caribbean World Nassau

• 8Witte24-08-2009

Heerlijke vakantie

Wij heben met onze 4 kinderen hier een heerlijke vakantie gehad. De zwembaden waren fantastisch,de glijbanen erg gewild. We lagen heerlijk in het rustige gedeelte,en voor de glijbanen staken we dan even over naar het drukke gedeelte. Wie hier over het eten klaagt is niets gewend. Veel gerechten werden ter plekke vers bereid,en er was eten in overvloed. Tegenvaller was dat er buiten het park niets te doen was,je was dan aangewezen op taxi of busvervoer naar Monastir of Sousse,waar je leuke medina's hebt . Boek alleen nooit via onze reisorganisatie, de service van dit reisbureau was ver onder de maat. ALs je voor zoveel geld een reis boekt,mag je ook wel verwachten dat ze je helpen als het nodig is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8hardy stany13-08-2009

NIET AAN TE RADEN

cancun.Matig hotel qua eten en drank,super dankzij de grote inzet van animatieteam.Hebben ons geammuseerd maar teruggaan doen we niet meer daar de grote tegenvallers de warme dranken waren,slecht warm bier en van coctails kan je evenmin spreken(waren zeer slecht van smaak)Eten:weinig variatie en soms smaakloos,soms lekker.Kinderen weinig keuze.Zeer vriendelijke bediening Animatie in 4 talen nl.Engels/Frans/Duits/Russisch.Hotel op zich was mooi, tegenvaller was dat waar de glijbanen zich bevonden die zwembaden met zoutwater waren en dat was een tegenvaller voor de kinderen.Conclusie:niet voor herhaling vatbaar we hebben het gehad in die landen.Waarschuwing : ga niet naar SOUSSE(het is er vies,vuil,degoutant,stinkt) of MONASTIR (niets te zien)ook geen markt doen want er is niks dan vuile boel dus gooi geld niet weg aan taxi want er is helemaal niets te zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 4esveld02-10-2008

dit nooit meer

geboekt voor cacun kwamen in nassau in een familiekamer zonder airco,koelkast.t.v.telefoon waren allemaal stuk 1 2pers bed opgemaakt om 10uur sávonds aangekomen niets te eten onbeschofte receptie, dronken russen,bij key west stelende kelner en heel slecht managment, beloofde aan de hostess van alles en als ze weg was gebeurde er bij niets en verstonden ze je opeens niet . kamermeisje en kelners in rest waren heel vriendelijk maar neem Nooit kamer 428 dan kijk je uit op een blinde muur en de vuilnisbelt van de keuken en rest.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7Arianne de Maat27-07-2008

Leuke vakantie gehad!

Algemene indruk was zeer goed.Heel veel oostenrijkers en russen,avond voorstellingen was niet zoveel,maar animatie was heel aardig en superleuk voor de kinderen.Eten is normaal,maar kan wel beter.Kamers waren eenvoudig maar goed,alles was naar wens,aleen jammer dat er zo weinig nederlanders waren.De ligging is heel erg gunstig omdat het bij het strand ligt. Beetje opdringerige mensen,maar de obers en personeel HEEL aardig!:)

• 10pietje23-07-2008

Mooi

we zaten eerst in nassau in een andere die was niet mooi, mochten we naar kankoen was mooi, mochten we weer naar nassau andere die was super die animatie van die kankoen was kindvriendelijk en veel te doen de shows waren super.

• 8Sabine12-07-2008

Verblijf in Nassau,tussen de Russen,Italianen,Oostenrijkers,Nederlanders en enkele Vlamingen.Nooit problemen ondervonden.Daganimatie gebeurde in Cancun,animatieteam vriendelijk spreekt geen Nederlands.Enkel de avondanimatie in Nassau gezien,de kinderdisco en de dansen waren OK. Bij sommige shows, laag niveau, eerder vulgair. Ander shows wel OK.Personeel was vriendelijk,defecten op de kamer werden direct opgelost. Eten weinig variatie, dranken niet fris, bier veel te warm. Netheid in restaurant kon beter. Er wordt veel werk gemaakt van de omgeving, opruimen rond zwembad. Doch de gebouwen kunnen hier en daar wel een serieuze opknapbeurt gebruiken. Gratis kluis in de receptie vonden we wel een pluspunt.Al bij al is onze vakantie nog meegevallen.Doch we zullen er nooit terugkeren. De touroperator zou de klanten beter moeten inlichten over de verschillen in beide gedeelten van het hotel.

• 10Karlien07-07-2008

Mijn beoordeling geldt voor Cancun, want wij wilden niet in Nassau blijven. Wij zijn pas terug uit dit hotel en het was zowel voor mij als voor de kinderen (12 en 10 jaar)uitstekend. Belangrijke tip : vraag uitdrukkelijk naar het Cancun-gedeelte. Wij zaten eerst in Nassau, en hebben onmiddellijk een kamer in Cancun gevraagd. Wat een verschil ! Enige minpunt vond ik de animatie. Sommige shows waren van heel laag niveau, vulgair zelfs.

• 10evelien heijnen 21-04-2008

ik heb hier een super vakantie beleefd erg vriendelijke mensen zou er zo weer naartoe gaan ....

Gereisd met familie in april 2008

• 8Fam. Verburgh - Cuylle11-03-2008

waren hier eind juni '07. Bij aankomst hittegolf, hebben de eerste 4 dagen in het zwembad geleefd :-). 4 volwassenen en 4 kinderen (van 4 tot 8jaar). Super zwembad met aparte glijbanen voor de kleinsten in apart ondiep zwembad, apart gedeelte met grotere glijbanen. Eerst hadden wij een kleine kamer voor 2 volw & 2 kids. Na klachten bij de receptie kregen we een kamer met aparte slaapkamer voor de kids, een fruitmand, extra douche-en badset. Badkamer niet echt luxueus, kon beter. Eten echt goed als je niet TE kieskeurig bent, apart kinderbuffet voor de kids. Veel Italianen en russen maar hadden er geen last van, ze waren vriendelijk. Goede taaloefening :-). Verkopers opdringerig aan het zwembad maar goede deals te sluiten, afpingelen is de boodschap. Elke avond kinderdisco met de animatoren. Achteraf shows, soms goed soms minder goed. Wij hadden een geslaagde vakantie, de kids hebben zich heel erg geamuseerd en dat is voor ons het belangrijkste.

Gereisd met familie in juni 2007

• 4Pierre en bende20-01-2008

Wij gaan reeds jaren naar dit hotel met een ganse groep. Nassau is erbarmelijk qua kamers en lawaai. Kindvriendelijk ? Al eens goed naar de (slechts 3) kinderstoeltjes van dit restaurant gekeken ? De kinderen kunnen er gewoon onderdoor vallen. Wij prefereren Cancun (andere helft van het hotel) Betere ligging aan stand, rustiger. Laat Nassau maar voor de Russen en Italianen en geef Cancun maar aan Belgen en Nederlanders, ambiance verzekerd. Wij hebben met 9 personen al voor dit jaar geboekt, maar wel in Cancun en nooit meer in Nassau.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Hotel Caribbean World Nassau info