8.2FantastischScore uit 387 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.2

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Calimera One Resort Jockey Club

Ontdek de magie van Calimera One Resort Jockey Club, een oase direct aan het betoverende strand van Skanes. Met sprankelende zwembaden en glijbanen die garant staan voor uren waterpret en een strand waar de zachte golven je voeten kietelen, biedt dit resort een onvergetelijke vakantie voor iedereen. Hier vind je het ultieme evenwicht tussen ontspanning en avontuur.

De Ligging

Calimera One Resort Jockey Club geniet van een voortreffelijke locatie in Skanes, direct aan het prachtige zandstrand. Voor degenen die de lokale cultuur en bezienswaardigheden willen verkennen, ligt het centrum van Monastir slechts op 8 km afstand, met de historische Ribat van Monastir en de Marina Monastir als aanraders. De nabijheid van zowel de luchthaven van Monastir (MIR) op ongeveer 5 km als de luchthaven van Enfidha (NBE) op 60 km maakt het resort gemakkelijk bereikbaar voor reizigers.

Het hotel en de faciliteiten

Bij Calimera One Resort Jockey Club wordt elke vakantiedag een avontuur met zijn uitgebreide reeks faciliteiten. Het resort schittert met drie zoetwaterzwembaden, waaronder een met een geïntegreerd kinderbad en spannende waterglijbanen, ideaal voor zowel jonge als oudere waterliefhebbers. Gasten kunnen ontspannen op het zonneterras, compleet met ligstoelen en parasols, of actief blijven met een breed scala aan sportieve activiteiten zoals tennis, basketbal en zelfs boogschieten. Voor de ultieme ontspanning is er een wellnesscentrum met sauna, massages en schoonheidsbehandelingen. Het resort biedt ook een levendig animatieprogramma, een kinderclub en diverse eet- en drinkgelegenheden om de ervaring compleet te maken.

Eten en drinken

Bij Calimera One Resort Jockey Club wordt de eetervaring serieus genomen met een divers aanbod aan restaurants en bars. Vakantiegangers kunnen genieten van alles wat het all-inclusive pakket te bieden heeft, van buffetten met een breed scala aan internationale gerechten tot specialiteitenrestaurants die zeevruchten en Mediterrane keuken serveren. Voor tussendoortjes en verfrissingen gedurende de dag zijn er meerdere bars en een snackbar beschikbaar. Met het all-inclusive concept zijn snacks, ijs, en een selectie van lokale alcoholische en niet-alcoholische dranken de hele dag door beschikbaar, zodat niemand iets tekortkomt.

Goed om te weten

Bij Calimera One Resort Jockey Club zijn alle vakantiegangers welkom, inclusief degenen die afhankelijk zijn van een rolstoel; er zijn voorzieningen en kamers beschikbaar om hun verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Houd er rekening mee dat bepaalde faciliteiten en diensten, zoals het wellnesscentrum, tegen betaling zijn. In de restaurants van het resort wordt een gepaste dresscode gewaardeerd. Betalingen kunnen worden gedaan met Visa en MasterCard. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

• Hotelkluis

Skanes, Route Touristique, TN-5029

Website

Wat zeggen bezoekers over

8.2FantastischScore uit 396 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

396 reviews

Fantastisch hotel
Door Frans op 05-05-2019
Gereisd met jonge kinderen

Wat een geweldig hotel! Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, eten is heerlijk, zwembaden zijn goed, animatie uitzonderlijk goed, erg schoon, voor de kinderen een paradijsje zeer kindvriendelijk, overal wifi, heerlijke bedden wanneer je van harde bedden houd zoals wij. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken zijn alleen de ligbedden bij het grote zwembad deze zijn aan vervanging toe.

Wij hebben genoten en komen hier zeker volgend jaar terug, voor weer een weekje voorjaarsvakantie.

Jammer het was niet meer het zelfde
Door Erna van Bakel op 07-10-2018
Gereisd met partner

Na 4 jaar weer terug hotel goed personeel Geweldig kamer top strand top maar het is niet meer zo als het was eenzijdig Erg jammer want dit was top of ze het nu op de Russen hebben in gesteld ik weet het niet het wordt dat er dingen worden veranderd als ik weet dat het eten beter werd kom ik besilt weer terug we waten er nu voor de zesde keer wie weet ook de zevende keer

Niet voor herhaling
Door Wendy op 09-08-2018
Gereisd met jonge kinderen

Niet voor herhaling vatbaar!

Eerst de positieve punten Animatie was top! Mss enkel s'avonds wat te weinig. Enkel show. Zwembaden zijn goed en de glijbanen ook top! Algemene service heel goed. Kamers ruim en proper. Minpunten Eten was over de grote lijn niet lekker en heel eentonig. We hebben vooral overleefd op pizza en pasta. Ontbijt iedere dag hetzelfde buffet, geen afwisselint. Middag en avond buffet quasi hetzelfde. Misschien 2 op de 9 dagen lekker gegeten. Pastabar aan het zwembad wel vrij lekker. Drankenkaart beperkt Heel weinig cocktails en ook om de 2 dagen hetzelfde Matrassen heel hard. Paar keer gevraagd om vervanging. Gingen er iets aan doen maar er werd niets gedaan Wifi is een ramp. Hotel word aangeschreven voor uitstekende wifi, maar niets is minder waar! Enkel in de lobby redelijk goede wifi. Elders maar heel matig of niets. Voor ons nooit geen tunesie meer of sunconnect one resort monastir.

Aanrader
Door Neijland op 24-07-2018
Gereisd met jonge kinderen

Goed eten en vriendelijk personeel.Zwembaden zien er mooi en schoon uit. Eten en drinken is 24 uur per dag all in clusive.

Niet voor herhaling vatbaar...
Door Fam. Van Aerschot op 18-07-2018
Gereisd met jonge kinderen

De animatoren waren enorm gemotiveerd. Ze zorgden voor heel wat sfeer! Het personeel was erg vriendelijk.

Jammer genoeg waren er een aantal pijnpunten die we wel belangrijk vinden. In de brochure van touroperator stond er duidelijk dat er Nederlandse kinderanimatie voorzien werd in de maanden juli en augustus. Deze was er echter niet!

De kamers waren erg ruim en modern ingericht. Laminaat als vloer vond ik zeker een van hun troeven. De badkamer was gedurende het verblijf zeer proper. In de kamer was het na een paar dagen erg zanderig en dat heeft enkele dagen geduurd vooraleer deze nog eens grondig gepoetst werd. Bij ons hebben de dinars die we de poetsvrouw gaven duidelijk niet geholpen. :-)

Het aquapark is erg leuk, maar ook daar zijn de trappen na een uur degoutant vuil!

Het slot van ons schuifraam was stuk, wat maakte dat deze telkens op een kier stond. Hierdoor kwam er redelijk veel lawaai binnen en ook de muggen lieten ons niet gerust. Ook de airco werkte onbehoorlijk!

De wifi was op onze kamer ook zeer slecht, ondanks het feit dat dit een sunconnect hotel is. In de brochure die ter plaatse in het hotel hing, stond dat we een code moesten vragen aan de receptie, maar die konden ons daar jammer genoeg niet aan helpen.

Qua eten: Er zijn verschillende buffetten, maar er is zeer weinig variatie. Wij hebben vooral overleefd op spaghetti en pizza. Wie graag pikant eet, zit hier op zijn plaats.

Last but not least; De fotograaf van het hotel komt langs om een 'fotoshoot' te boeken. Ga hier niet op in, tenzij je 210 dinars wil betalen voor 21 foto's. (Omgerekend 70 euro) Hij belooft dat je de foto's zowel digitaal als afgedrukt meekrijgt. Wij hebben er dan een zestal foto's uitgekozen die we echt te mooi vonden om niet te nemen. Als puntje bij paaltje kwam, kregen we de afgedrukte foto's mee, maar niets digitaal. Zijn uitleg: Dan hadden we alle foto's moeten nemen...

Super!
Door Fam. van Ham op 15-06-2018
Gereisd met vrienden

Het is een fantastisch resort. Je kunt de hele dag door eten en drinken. Super vriendelijk personeel. We hebben een topvakantie gehad!

Ook leuk voor jou

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.