Monastir en Skanes

We hebben een aantal aanbieders voor Monastir en Skanes voor je op een rij gezet:

vakanties Monastir en Skanes

Reviews over Monastir en Skanes

leuk stadje om te doen

Marie-Christine
    4-5-2018

We zijn er geweest met het toeristentreintje vanuit het hotel. De medina is heel leuk om door te wandelen, met een mooi plein met rondom mooie gebouwen en moskeeën. Er is ook een heel mooi versterkt kasteel.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een bezoek waard

Bruno
    5-6-2017

Een bezoek aan Monastir is zeker de moeite waard. Ga zeker naar het Mausoleum van Habib Bourghiba en de Ribat. Ook het strand en de Medina zijn een bezoekje waard en voor de liefhebbers de overdekte voedselmarkt.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi!

Arzu
    2-3-2015

Monastir is erg mooi maar Skanes is saai. Je kan met een taxi naar Monastir of Sousse gaan. Beide zijn mooie steden, prachtige oude stadscenter, kaspa's, aardige mensen, leuke winkel straatjes... prachtig. Huur een auto en probeer ook El Jem, Mahdia, Kairouan, Sidi bou Said en Chartago en Sfax te zien. Betoverend, verrassend, mooi!!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

een onveilig land zekervoor alleenreizende vrouwen

Mevrouw verbeeck
    16-2-2015

het land is vuil en armoedig en daar kunnen ze niks aandoen denk ik maar bezorg de toeristen dan geen onveilig gevoel, laat ze met rust, wil niet altijd alles verkopen en beschouw de vrouwen en jonge meisjes niet als hét middel naar een beter leven !

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Mooie plek om vakantie te vieren

Leo
    19-11-2014

Monastir is zeker de moeite waard om te gaan bekijken ook Souse en Port El Kantaoui zijn zeker de moeite waard. De laatste plaats heeft een leuke haven met diverse terrassen en is het meest toeristisch.

Gereisd Met partner in Sat Nov 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Monastir en Skanes scoort een 7 uit 10, op basis van 596 reviews