Hotel PrimaSol El Mehdi

Hotel PrimaSol El Mehdi
7,8

3 tips over Hotel PrimaSol El Mehdi

johnvdmark, 27-6-2013
Doe een klantvriendelijkheidstest bij het barpersoneel wat in de avonduren werkt en naar aanleiding van, zet er ander personeel neer. El Mehdi is dan echt z'n 4 sterren weer waard en krijgt dan de waardering die het verdient.
Pieter Kop, 21-4-2013
We kregen voor 10 euro een rondleiding aangeboden in Mahdia, maar die eindigde als snel in een tapijtwinkel. Even later stonden we weer buiten met een tapijt (30x30 - 2,2m2 - 6.5 kg - EUR450) ... Het was niet gepland, maar we hebben geen spijt van de aankoop. De all-inclusive was zo goedkoop dat we nog wat geld overhadden. Hopelijk sijpelt er nog een beetje van door naar de lokale economie. De tip: voel je niet verplicht te kopen en laat je niet gek maken.
danielled, 13-1-2012

Neem een kamer met zeezicht, so worth it!

ga op excursie met de tuctuc, heel leuk en de man die je rond rijd is erg aardig.

We hebben een aantal aanbieders voor PrimaSol El Mehdi voor je op een rij gezet: