Hotel PrimaSol El Mehdi

KinderhotelWeer vandaag28°22°
Hotel PrimaSol El Mehdi
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor PrimaSol El Mehdi voor je op een rij gezet:

167 reviews over Hotel PrimaSol El Mehdi in het Nederlands

Dicht bij centrum

Boukhriskool
12-4-2015

Bedden zeer slecht 12 dgn geklacht zo. Doen er niets aan

Geweldige vakantie

Astrid
12-5-2014

Met 10 personen onder wie 3 kinderen heerlijk genoten van een week All inclusieve. Prima hotel, vriendelijke personeel, lekker eten. Ook wij zijn geschrokken van de rit Enfidha-Madhia (2,5 uur!!!!!). Vooral omdat wij 's nachts reden. Wat wij wel een minpunt vinden is als je op 3.30 uur aankomt en incheckt het wel sneller mag gaan en je niet nog een uur voor die balie staat voor je eindelijk in je bed ligt. Voor de rest geen aanmerkingen. Het was goed, wij hebben genoten.

super voor jonge gezinnen

helma
1-5-2014

Ik ben samen met mijn zoon een weekje all inclusieve gegaan. We kwamen om 7 uur 's avonds aan en konden gelijk aanschuiven. Ik schrok wel van de route Enfidha naar Madhia. Veel armoede onderweg. Ook het hotel was afgesloten met een hek. Ik geloof dat dit normaal is in Tunesië. Hierdoor waren wij terughoudend in het verkennen van Madhia. Ik denk dat dit aan de ligging van het hotel lag. Het resort zelf was geweldig op alle fronten.

SUPER vakantie

Tessa
26-7-2013

Ik ben afgelopen week terug gekomen uit Tunesië. Ik verbleef bij dit hotel. Het is een super leuk hotel, goede animatie voor de kinderen, elke avond was er een minidisco en een show, ook voor volwassene erg leuk om naar te kijken. De gedurende dag waren er altijd activiteiten bezig zoals voetbal, basketbal, waterpolo, volleybal, zumba les, qua sport en nog veel meer! Het personeel van dit hotel was erg vriendelijk.

Het strand is schoon en er was altijd plek. Ook bij de zwembaden lagen genoeg bedden. Op het strand liepen wel eens verkopers maar die werden dan meteen weggestuurd, dus daar had je geen last van. Het is eten was ook prima, voor iedereen zat er wel wat bij.

De kamers zagen er ook prima uit, elke dag werd het goed schoongemaakt en de schoonmaaksters waren altijd heel vriendelijk en maakte vaak figuren op je bed bijv. zwanen met rozen blaadjes. Ook geen last van ongedierte gehad.

De wifi van het hotel deed het uitstekend.

Kortom ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!

Jammer van de avondbarkeepers

johnvdmark
27-6-2013

Geweldig hotel met voor ieder wat wils, heerlijk gegeten, prima zwembaden met glijbanen, strand direct aan het hotelzwembad en een geweldige entertainersgroep. Strandparasols i.v.m. het seizoen extra geplaatst, ligbedden in overvloed..... Barpersoneel gedurende de dag geweldig hulpvaardig en accuraat, de man van de cocktails n lieverd, in de avonduren echter n paar schoften achter de bar. Weglopen, diverse later aangeschoven gasten helpen en bestellingen in Engels of Duits negeren.

Aangename verrassing

Pieter Kop
21-4-2013

Dit was voor ons gezin (dochter van 2 jaar) de eerste keer Tunesië en de eerste keer all-inclusive. Ik zag er een beetje tegenop vanwege de slechte reviews, maar de prijs en temperatuur trokken me over de streep. De reis was zwaar vanwege vertraging, tussenlanding in Djerba en nachtelijke rit van bijna drie uur tussen vliegveld en hotel. Receptie na aankomst middernacht was wat rommelig, maar vanaf het moment dat we de sleutels in handen hadden ging alles goed. De kamers schoon en ruim genoeg, mooi balkon met uitzicht op zee. Het eten vonden we geweldig. Mediterraans ontbijt met kaas, tomaat, komkommer en zwarte olijven, ik zou dat 365 dagen per jaar kunnen eten. Lunch en avondeten was heerlijke Tunesische keuken aangevuld met pizza en pasta.

De hotelgasten waren voornamelijk Duitsers en personeel sprak beter Duits dan Engels. In ons eerste weekend waren er veel Tunesische toeristen die het stereotype bevestigden. Blij met het fatsoen van de Duitsers!

anders dan verwacht

r smit
29-11-2012

weinig en lauw eten,

kakkerlakken op meerdere plaatsen

geen bedjes meer bij het zwembad / strand

buiten restaurant dicht

algen in het binnen bad

dorpje is niet veel te doen. voor mensen tussen de 16 en de 35 niks te doen in de omgeving geen kroegje geen gezellige tentjes om wat te eten en te drinken.

bij de kamers met zee zicht heeft u zicht op een vuilnisbelt

wel een aanrader is de Sahara tocht van 2 dagen hierbij wel rekening houden met lange busreizen . daarin tegen ziet u wel heel veel van Tunesië

Heel goed ,het was er prima.

Weren G
17-9-2012

Het was een prima hotel ,kind vriendelijk,personeel vriendelijk.Al met al om een keer terug te gaan en een echte aanrader.

volgend jaar weer

sacha roters
16-8-2012

16-08-2012. We zijn dinsdag net terug grkomen.Wat hebben wij het gezellig gehad. Het eten was goed en werd steeds aangevuld. We hadden iedere dag een andere thema. Wij waren er met kinderen in de leeftijd van 6 tot 10 jaar. Ze hebben zich niet verveeld er was de hele dag wat te doen. We gaan echt volgend jaar hier weer naar toe.

Aanrader....heerlijke vakantie!

JP Troost
18-6-2012

Prima hotel, zijn er 12 dagen geweest. Allereerst voor het mooie weer! En dat was het! Eten is voldoende gevarieëerd. Soms wachten maar dat krijg je tegen het hoogseizoen aan! Elke dag een ander 'eet' thema, spaans, italiaans, tunesies, internationaal. Erg lekker allemaal. Voor de mensen die zich storen aan russen en andere oost-europeanen.....ga lekker ergens anders heen en klaag niet alsjeblieft. Dit weet je ondertussen als je naar zulke oorden gaat. Vriendelijk personeel, als je zegt dat je uit Nederland komt weten ze dat het met onze eetmentaliteit goed zit en zijn ze heel vriendelijk voor je. Kamers zijn prima. Het is een aanradertje voor een ontspannen vakantie!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PrimaSol El Mehdi in Mahdia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PrimaSol El Mehdi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.