Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

181 Reviews over PrimaSol El Mehdi

• 8Jerome Theuns12-07-2020

Fijne en relaxte vakantie

We waren voor de 2e keer in dit hotel, de vorige keer in 2009. Leuk dat ze ons een bedankje gestuurd hadden. De kamers waren groot genoeg en de bedden waren in orde. Wat wel vervelend was dat op mijn kamer de voorraad kast was van beddengoed, waardoor regelmatig poetsvrouwen in en uit liepen, maar omdat dit in de ochtend was had ik hier weinig last van. Mijn ouders vonden hun kamer prima. Jammer vonden we wel dat het hotel erg groot was geworden ten opzichte van 2009. Je merkt dit doordat de eetzaal erg druk is. Verder was het personeel vriendelijk net als de vorige keer, sommige kenden ons nog. Wel oppassen met een jonge man (kok/ober) die erg plakkerig was, wilde later via contact op facebook geld opgestuurd krijgen. Verder werd er goed schoongemaakt.

Verder hebben wij een stadstoer geboekt via een reisleider in het hotel waar we een leuke dag mee hebben gehad. Ook altijd gelachen met hem, zowel voor als na de trip.

• 10Fam. Walther17-07-2019

Gerne wieder

Wir haben einen wundervollen Urlaub verlebt, es stimmte einfach alles von Animation bis Zimmer also von A bis Z. Das Hotel ist spitze. Es ist sauber, die Angestellten sind sehr nett und hilfsbereit. Geräumige Zimmer, auch der Balkon mit genügend Platz. Hier und da ist Renovierungsbedarf, es geht halt immer mal was kaputt. Super Essen und abwechslungsreich, auch in der Strandbar. Kein Anstehen bei den Speisen und Getränken. Die Dekoration im Speisesaal ist ein Highlight. Der Strand ist sauber. Klares Meer. Genügend Liegen vorhanden, ohne zu reservieren. Gute Animation, tolle Shows, man wird wirklich unterhalten. Die Animateure sind nicht aufdringlich. Sehr zu empfehlen ist auch der Spa-Bereich. Preiswert und wirklich gut, vom Hamam bis zur Pediküre. Die Atmosphäre war entspannt und das Personal immer auf Zack. Super Preis-/Leistungsverhältnis. Wir kommen bestimmt wieder.

• 2Danila19-08-2018

Pessimo

Appena arrivati entriamo in camera per svuotare le valigie, ci troviamo di fronte una camera sporca, capelli e briciole ovunque, nel minifrigo c’erano ancora le bevande aperte di chi aveva soggiornato prima di noi, nel bagno non c’è ne una finestra ne una ventola, la doccia è rotta, il lavandino intasato, il water non scarica e il bidet non c’è. Andiamo a mangiare, cibo ripetitivo, tovaglie sporche e bicchieri macchiati di rossetto. Chiedo cosa posso mangiare dato che sono allergica alla frutta secca e tutti mi assicurano che loro non cucinano MAI con arachidi, mandorle, ecc, dopo 2 giorni vedo del riso con delle mandorle intere dentro. Proviamo il ristorante concesso una volta a settimana solo su prenotazione e ci danno della carne carbonizzata nel vero senso della parola. Il personale tunisino è sgarbato e si divertono a prenderti in giro in qualsiasi modo, dai baristi ai bagnini. Abbiamo fatto la conoscenza di un signore tunisino anche lui in vacanza qua e ci ha detto: “loro sono così, o paghi o ti trattano male”, noi abbiamo pagato 950€ a testa (siamo in 10) credo quindi che abbiamo già pagato, se il loro stipendio è basso non è colpa mia, io la mancia la do volentieri se vengo trattata bene, non devo sentirmi in obbligo di dare la mancia perché se no mi tratti così. Il mare è quello che è, mi aspettavo molto di più. I teli te li danno loro ma sono piccoli, sottili e il più delle volte sporchi. Per la “pulizia” della camera DEVI lasciare almeno 1€ al giorno se no non ti lasciano la carta igienica, non svuotano il pattume, non cambiano lenzuola/asciugamani. Occhio se comprate le stecche di sigarette che le donne delle pulizie rubano i pacchetti (a noi ne hanno rubati 2). Che dire?! Potrei andare avanti ancora molto ma credo si sia capito il concetto. Chiunque ho sentito nel villaggio si è lamentato. Non tornerei qua neanche se mi regalassero la vacanza.

• 8Boukhriskool12-04-2015

Dicht bij centrum

Bedden zeer slecht 12 dgn geklacht zo. Doen er niets aan

• 9Astrid12-05-2014

Geweldige vakantie

Met 10 personen onder wie 3 kinderen heerlijk genoten van een week All inclusieve. Prima hotel, vriendelijke personeel, lekker eten. Ook wij zijn geschrokken van de rit Enfidha-Madhia (2,5 uur!!!!!). Vooral omdat wij 's nachts reden. Wat wij wel een minpunt vinden is als je op 3.30 uur aankomt en incheckt het wel sneller mag gaan en je niet nog een uur voor die balie staat voor je eindelijk in je bed ligt. Voor de rest geen aanmerkingen. Het was goed, wij hebben genoten.

• 9helma01-05-2014

super voor jonge gezinnen

Ik ben samen met mijn zoon een weekje all inclusieve gegaan. We kwamen om 7 uur 's avonds aan en konden gelijk aanschuiven. Ik schrok wel van de route Enfidha naar Madhia. Veel armoede onderweg. Ook het hotel was afgesloten met een hek. Ik geloof dat dit normaal is in Tunesië. Hierdoor waren wij terughoudend in het verkennen van Madhia. Ik denk dat dit aan de ligging van het hotel lag. Het resort zelf was geweldig op alle fronten.

• 6Albamaria10-09-2013

Un posto da ridimensionare

Struttura in buona posizione, bel mare, bel giardino, aree esterne. Vista mare da quasi tutte le stanze, pur se la struttura è inserita in una brutta zona di Mahdia, molto trascurata e fatiscente. Servizio clienti scarso da parte del personale in loco, insoddisfacente per la pulizia delle stanze (mancanza di teli spugna e nessuna cambio settimanale di lenzuola), personale dei bar, scortese e impreparato, e della reception. Buon invece i servizi dai camerieri ai tavoli. Rapporto equilibrato tra qualità e prezzo. Ristorante principale troppo grande ed affolllato (1110 persone), poco pubblicizzato il ristorante "la terrazza", molto più contenuto. Buona la qualità del cibo, pur se scarsa attenzione alla cena e molto di più al pranzo, presente Chef ad ogni ora. Condizioni della camera accettabili, pur se non è stato mai fatto il cambio lenzuola in una settimana...Struttura adatta ai bambini, grazie alla presenza in loco di giovani animatori Veratur molto attenti e presenti tutto il giorno.

• 8Tessa26-07-2013

SUPER vakantie

Ik ben afgelopen week terug gekomen uit Tunesië. Ik verbleef bij dit hotel. Het is een super leuk hotel, goede animatie voor de kinderen, elke avond was er een minidisco en een show, ook voor volwassene erg leuk om naar te kijken. De gedurende dag waren er altijd activiteiten bezig zoals voetbal, basketbal, waterpolo, volleybal, zumba les, qua sport en nog veel meer! Het personeel van dit hotel was erg vriendelijk. Het strand is schoon en er was altijd plek. Ook bij de zwembaden lagen genoeg bedden. Op het strand liepen wel eens verkopers maar die werden dan meteen weggestuurd, dus daar had je geen last van. Het is eten was ook prima, voor iedereen zat er wel wat bij. De kamers zagen er ook prima uit, elke dag werd het goed schoongemaakt en de schoonmaaksters waren altijd heel vriendelijk en maakte vaak figuren op je bed bijv. zwanen met rozen blaadjes. Ook geen last van ongedierte gehad. De wifi van het hotel deed het uitstekend. Kortom ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!

• 7johnvdmark27-06-2013

Jammer van de avondbarkeepers

Geweldig hotel met voor ieder wat wils, heerlijk gegeten, prima zwembaden met glijbanen, strand direct aan het hotelzwembad en een geweldige entertainersgroep. Strandparasols i.v.m. het seizoen extra geplaatst, ligbedden in overvloed..... Barpersoneel gedurende de dag geweldig hulpvaardig en accuraat, de man van de cocktails n lieverd, in de avonduren echter n paar schoften achter de bar. Weglopen, diverse later aangeschoven gasten helpen en bestellingen in Engels of Duits negeren.

• 9Pieter Kop21-04-2013

Aangename verrassing

Dit was voor ons gezin (dochter van 2 jaar) de eerste keer Tunesië en de eerste keer all-inclusive. Ik zag er een beetje tegenop vanwege de slechte reviews, maar de prijs en temperatuur trokken me over de streep. De reis was zwaar vanwege vertraging, tussenlanding in Djerba en nachtelijke rit van bijna drie uur tussen vliegveld en hotel. Receptie na aankomst middernacht was wat rommelig, maar vanaf het moment dat we de sleutels in handen hadden ging alles goed. De kamers schoon en ruim genoeg, mooi balkon met uitzicht op zee. Het eten vonden we geweldig. Mediterraans ontbijt met kaas, tomaat, komkommer en zwarte olijven, ik zou dat 365 dagen per jaar kunnen eten. Lunch en avondeten was heerlijke Tunesische keuken aangevuld met pizza en pasta.

De hotelgasten waren voornamelijk Duitsers en personeel sprak beter Duits dan Engels. In ons eerste weekend waren er veel Tunesische toeristen die het stereotype bevestigden. Blij met het fatsoen van de Duitsers!

Hotel PrimaSol El Mehdi info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)