Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

Hotel Nour Palace Thalasso & Resort
6,4

7 tips over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

pebbie1976, 9-7-2015
Niet naar het Spa Center gaan, Habib is de grootste oplichter die er bestaat. Tevens niets kopen in het hotel winkeltje, die prijzen zijn tot 40% duurder dan het winkeltje tegenover het hotel. Excursie zwemmen met de dolfijnen in het Frigua Park, 5 uur in de bus totaal maar een onvergetelijke ervaring!!!
Susan, 8-6-2015
Wij hoorden dat er soms veel Russen zaten, die het verblijf wat minder aangenaam maakten. We hebben er zelf geen problemen mee gehad maar je kunt rekening houden met hun vakantieperioden, als je het wel vervelend vindt.
l van bemmel, 1-10-2014
buiten het resort weinig te beleven.. maar voor je rust zit je in nour palace goed,

We hebben een aantal aanbieders voor Nour Palace Thalasso & Resort voor je op een rij gezet:

Fam. Postema, 25-8-2014
Weinig stopcontacten in de kamer, neem een verdeeldoos/splitter mee.
Jessie Jacobs, 9-8-2014
Het land zelf is wel erg goedkoop. 1 euro is daar 2,30 dinar, je kunt dus alle prijzen minimaal door de helft doen. Voor de taxi (10km, als het niet meer was) betaal je 5 dinar, dus nog geen 2,50 euro.
Jos van den Tillaart, 13-5-2014
Ga eens een excursie doen, er is veel aanbod en voor redlijke prijzen.

Greet, 9-8-2012
Tip: De drommedaris excusie van Ali Baba........GEWELDIG!!!!