Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

Hotel Nour Palace Thalasso & Resortstersterstersterster

6.6Voldoende

Tunesië, Tunesië, Mahdia

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Nour Palace Thalasso & Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

157 reviews over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

• 2018
    5Diana Cramer09-11-2018

Nooit meer

Zeker geen 5 sterren. Slecht eten, weinig keus. Seisoen is een beetje over en dat merk je ook, weinig gasten maar hé. Bij t zwembad hebben we zelf kussens voor de bedden gehaald, geen handdoeken, toen dat opviel werd er gezegd oh ik doe dat morgen. Geen bar dus twee trappen op om drinken te halen, na twee dagen snapte ze het, wel fooi gegeven maar er werd drinken gebracht. Maar ik ga er niet meer heen.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Christine22-10-2018

Fijne vakantie gehad.

Mooi hotel, maar voor 5 sterren viel het ons toch wel een beetje tegen. Wij hadden voor het eerst ultra-all inclusive en ik weet nu nog niet waar die ultra voor staat. We kregen bij de receptie minimale info wat betreft indeling hotel, info maaltijden, wat is inclusief en wat niet. Op de kamer geen lijst van televisiezenders, geen verdere hotelinformatie. Personeel was heel vriendelijk en alles werd goed schoon gehouden. Eten was voldoende maar niet erg afwisselingsrijk en de warmte van de gerechten liet wel te wensen over. Prachtig strand en zwembadomgeving. Meer dan voldoende bedjes, parasols en matrasjes (inclusief). Badhanddoekenservice aanwezig tegen borg, natte handdoeken kunnen zonder bijkomende kosten omgewisseld worden. Kluisje op de kamer is inclusief (is dat de "ultra"?) Geen coctails bij de all inclusive formule. Koffie prima te drinken. Flessen drinkwater voor op de kamer gratis. Alle dagen handdoeken ververst op de kamer.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

6Chris30-09-2017

Veel zon, beste tijd gehad

We verblijven hier momenteel 8 dagen op bij Nour palace. Het eten is gevarieerd en goed, dagelijks worden er controle's uitgevoerd. Het zwembad is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Het hotel zelf heeft zijn beste tijd gehad en dat zie je voornamelijk in de kamers. De wifi is een groot drama, omdat het mobiele internet hier erg duur is zijn we aangewezen op het wifi bij de receptie (enige plek waar je bereik hebt) en die valt continu weg of doet het soms een hele avond niet. De heren en dames van het entertainment team (bestaande uit 15 personen) doen erg hun best maar komt erg amateuristisch over, de shows die ze elke avond opvoeren zijn de eerste keer wel leuk... Overdag is er zumba en een activiteit zoals volleybal of darten bij het zwembad. De drankje die all inclusief zijn vallen erg tegen, het bier is light bier, de cola en de andere frisdranken zijn een lokaal brouwsel en de wijn is niet te drinken. Wel is er tegen bijbetaling ander bier en wijn te verkrijgen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9pebbie197609-07-2015

Super hotel!!!

Perfecte ligging als je van rust houdt,service van het hotel is goed met vriendelijk personeel. Eten was subliem, veel keuze voor ieder wat wils, eten is verbeterd t.o.v. vorig jaar. Zelfs net voor sluit was er nog genoeg eten, afruimen gebeurde ook echt pas na sluit. Kamer 5052 heeft uitzicht op zwembad en zee, wat direct t vakantiegevoel versterkt. Druk animatieprogramma, sommige moeten nog leren dat ze je moeten laten slapen en niet storen maar verder alle lof voor Efef en Salim. Strand en zee ook mooi, wel wat opdringerige verkopers maar een duidelijk NEE doet wonderen. Vakantie eerder afgebroken ivm negatief reisadvies, jammer voor het land want het is een vd gastvrije vakantielanden die ik ken. Prijs kwaliteit vh hotel klopt perfect en was met recht een Selection Hotel. Hoop volgend jaar weer terug te kunnen naar dit fantastische hotel Verbeterpunt, WiFi op de kamers zou fijn zijn, in lobby vaak slechte ontvangst bij te veel drukte.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Susan08-06-2015

Geweldig hotel!

Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een relaxte vakantie in de zon. Het had een groot zwembad, een heleboel glijbanen en lag direct aan het strand. Iedere dag was het eten weer wat anders (buffetvorm) en vervelen lukt je ook niet, er was namelijk een leuk animatieteam dat activiteiten aanbood voor verschillende leeftijden. Niet alleen kleurplaten maken maar ook beach volley, dansen, boogschieten, of gewoon gezellig kletsen en spelletjes doen. De kamer waren schoon en ruim, er werd ook iedere dag goed schoongemaakt en als je fooi neerlegt, dan kun je rekenen op wat extra's in de kamer. In de lounge en hal was WiFi en grote stoelen om In weg te dromen. De spa heb ik niet gebruikt, dus daar kan ik niet over oordelen. Allemaal vriendelijk personeel. Kortom een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Ben Franswa05-06-2015

Prima en schoon hotel

Prima hotel, heel schoon en ook de kamers super schoon. Goed personeel, altijd behulpzaam. Hier een daar een fooi achterlaten doet wonderen. vergeet vooral niet het kamermeisje een tip te geven. Eten prima soms wat koud, maar een magnetron doet wonderen en het personeel zet het maar al te graag even voor je in de magnetron. Drankjes prima en heerlijke lokale rum. Kortom zeker een bestemming waar je met een gerust hart naar toe kunt gaan. Buiten het hotel zijn een aantal winkeltjes, heel leuk en flink afdingen. Verder is het vuil veel troep langs de wegen en in de plaatsjes veel opdringerige verkopers. 1x hup Holland hup is leuk maar 100 keer op een dag is toch een beetje te veel van het goede. Ook maak het personeel in de winkels er een sport van om je op de voet te volgen, alsof je een crimineel bent, geeft een ongemakkelijk gevoel. Maar het hotel hoef in principe niet uit, daat is alles voorhanden en schoon.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10l van bemmel01-10-2014

in 1 woord Top

Super hotel ..heel schoon kamers toppie wij hadden kamer 4082 uitzicht op strand en zwembad, eten is zeer goed voor ieder wat wils, wij zijn 2 weken geweest en geen ene dag gedacht wat moet ik nu weer eten . personeel heel vriendelijk fooitje geven jatog wij hadden ieder dag dezelfde tafel met versieringen wijn water bier . a la carte restaurant 1x p week italiaans of turks .. iedere dag word je bed verschoond en schone handdoeken weet niet waar ze het in wassen jehe echt geen vlekje te zien superwit alles ,prijs kwaliteit zeer goed wij gaan zeker terug toppp alleen vroeg opstaan voor strandplekje na 8 uur alles vol...

Gereisd met partner in september 2014

• 9Fam. Postema25-08-2014

Prima resort, mooi strand

Een groot resort dat er erg netjes en schoon uitziet. Alle kamers hebben een balkon en het sanitair is ook prima in orde. Er is een groot zwembad aanwezig en tegen betaling van 10 dinar p.p.p.d. kun je gebruik maken van de glijbanen in een naastgelegen zwembad. Het strand heeft prachtig fijn zand en de zee is schoon en aangenaam warm. Wel is er in het hoogseizoen een bedjesoorlog die al voor 6 uur 's ochtends begint. Na 8 uur is alles al bezet. Het eten is gevarieerd maar er zijn wel vaak wachtrijen bij de kookbuffetten. Het animatieteam is geweldig, de animatie vaak wat voorspelbaar en plat maar ze doen allemaal hun uiterste best. Ook het overige personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Toen wij er waren was de wifi een drama. Maar er werd wel wat aan gedaan; er zijn in een week tijd verschillende routers geplaatst. De handdoekenservice is een plus. Mahdia heeft niet zo veel te bieden vonden wij, maar tegenover het hotel zijn ook al winkeltjes en terrasjes. Beslist een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Sven17-08-2014

Super hotel! Echte aanrader

Hotel fantastisch,heerlijk groot zwembad, heerlijke zee en strand,kamers en hotel erg schoon! Eten viel wat tegen,wel genoeg keuze, maar vaak slap en koud en soms lange rijen! Als je later dan 07.30 wakker wordt heb je aan het zwembad geen bedje meer, mensen staan om 5.00 op om handdoeken erover heen te leggen! Het land zelf erg armoedig en vies! Groot animatieteam die erg hun best doen! Voor de rest heerlijke vakantie gehad,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Jessie Jacobs09-08-2014

Super hotel, stad wat minder!

Het hotel is een echte aanrader! Wordt elke dag grondig schoongemaakt, je zult er geen kruimel op de grond terug vinden. Ook je kamer wordt elke dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken (de kamers zijn trouwens ook erg ruim, met mooi uitzicht). Het eten is super, erg uitgebreid en gevarieerd. Ook het personeel is erg vriendelijk en werken erg hard!

Zwembad is prima en ook schoon. Fijne ligging aan het strand, erg blauw water en wit zand! Super dus! Elke dag wordt er voor animatie gezorgd bij het hotel. Van overdag bij het zwembad tot 's avonds op het podium. Voor jong en voor oud!

De stad Madhia viel ons alleen erg tegen, er is niet veel te zien/doen en op de straten in Tunesië is het erg vies. Overal op straat word je aangesproken of je iets wilt kopen, dat kan als erg vervelend worden beschouwd, maar als je ze gewoon negeert dan laten ze je ook snel weer met rust. Ga je er op in, dan zit je er wel een half uurtje minimaal aan vast.

Gereisd met partner in juli 2014

7 tips over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

• Greet, 09-08-2012

Tip: De drommedaris excusie van Ali Baba........GEWELDIG!!!!

• Fam. Postema, 25-08-2014

Weinig stopcontacten in de kamer, neem een verdeeldoos/splitter mee.

• Susan, 08-06-2015

Wij hoorden dat er soms veel Russen zaten, die het verblijf wat minder aangenaam maakten. We hebben er zelf geen problemen mee gehad maar je kunt rekening houden met hun vakantieperioden, als je het wel vervelend vindt.

9 vragen over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

• lvh90, 27-06-2015

Veilig??

Hallo, Wij zouden volgende week eigenlijk naar dit hotel gaan, erg veel zin in. Maar na gisteren gehoord te hebben van de aanslagen in Sousse op toeristen, zijn wij best bang. Wat doen andere die naar dit hotel gaan begin juli? Mahdia ligt er natuurlijk wel vanaf, maar het is toch best eng. Zal het wel veilig zijn??

pebbie1976, 09-07-2015

Op dit moment een negatief reisadvies maar Madhia is een klein plaatsje waar nog nooit wat is gebeurd na de revolutie. 3 Hoofdtoegangswegen welke allen zwaar bewaakt worden. Ik heb me er niet onveilig gevoeld na de aanslag en baalde zelfs terug te moeten ivm neg.reisadvies.

• wendy_1976, 13-06-2015

Excursies

Heeft iemand een idee of er vanaf het resort ook leuke excursies geboekt kunnen worden?

pebbie1976, 09-07-2015

ja dat kan, ongetwijfeld heeft de reisorganisatie een leuk programma voor jullie opgesteld.

• Emesk, 06-05-2015

Behandelingen in de Spa

Weet iemand wat de kiosten zijn in de Spa? Is er een stoombad, of jacuzzi en Is dat in all inn inbegrepen of wat zijn de kosten ongeveer,

pebbie1976, 09-07-2015

pakket van Haman incl scrub, sauna, lichaamspakking, gezichtsmasker en 50 minuten massage kost 60 euro. daarbij kun je dan ook direct gebruik maken vh zwembad en de jaccuzzi.

Hotel Nour Palace Thalasso & Resort info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats