Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

KinderhotelWeer vandaag25°20°
Hotel Nour Palace Thalasso & Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Nour Palace Thalasso & Resort voor je op een rij gezet:

124 reviews over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort in het Nederlands

Veel zon, beste tijd gehad

Chris
30-9-2017

We verblijven hier momenteel 8 dagen op bij Nour palace. Het eten is gevarieerd en goed, dagelijks worden er controle's uitgevoerd. Het zwembad is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Het hotel zelf heeft zijn beste tijd gehad en dat zie je voornamelijk in de kamers. De wifi is een groot drama, omdat het mobiele internet hier erg duur is zijn we aangewezen op het wifi bij de receptie (enige plek waar je bereik hebt) en die valt continu weg of doet het soms een hele avond niet. De heren en dames van het entertainment team (bestaande uit 15 personen) doen erg hun best maar komt erg amateuristisch over, de shows die ze elke avond opvoeren zijn de eerste keer wel leuk... Overdag is er zumba en een activiteit zoals volleybal of darten bij het zwembad. De drankje die all inclusief zijn vallen erg tegen, het bier is light bier, de cola en de andere frisdranken zijn een lokaal brouwsel en de wijn is niet te drinken. Wel is er tegen bijbetaling ander bier en wijn te verkrijgen.

Super hotel!!!

pebbie1976
9-7-2015

Perfecte ligging als je van rust houdt,service van het hotel is goed met vriendelijk personeel. Eten was subliem, veel keuze voor ieder wat wils, eten is verbeterd t.o.v. vorig jaar. Zelfs net voor sluit was er nog genoeg eten, afruimen gebeurde ook echt pas na sluit. Kamer 5052 heeft uitzicht op zwembad en zee, wat direct t vakantiegevoel versterkt. Druk animatieprogramma, sommige moeten nog leren dat ze je moeten laten slapen en niet storen maar verder alle lof voor Efef en Salim. Strand en zee ook mooi, wel wat opdringerige verkopers maar een duidelijk NEE doet wonderen. Vakantie eerder afgebroken ivm negatief reisadvies, jammer voor het land want het is een vd gastvrije vakantielanden die ik ken. Prijs kwaliteit vh hotel klopt perfect en was met recht een Selection Hotel. Hoop volgend jaar weer terug te kunnen naar dit fantastische hotel Verbeterpunt, WiFi op de kamers zou fijn zijn, in lobby vaak slechte ontvangst bij te veel drukte.

Geweldig hotel!

Susan
8-6-2015

Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een relaxte vakantie in de zon. Het had een groot zwembad, een heleboel glijbanen en lag direct aan het strand. Iedere dag was het eten weer wat anders (buffetvorm) en vervelen lukt je ook niet, er was namelijk een leuk animatieteam dat activiteiten aanbood voor verschillende leeftijden. Niet alleen kleurplaten maken maar ook beach volley, dansen, boogschieten, of gewoon gezellig kletsen en spelletjes doen. De kamer waren schoon en ruim, er werd ook iedere dag goed schoongemaakt en als je fooi neerlegt, dan kun je rekenen op wat extra's in de kamer. In de lounge en hal was WiFi en grote stoelen om In weg te dromen. De spa heb ik niet gebruikt, dus daar kan ik niet over oordelen. Allemaal vriendelijk personeel. Kortom een top vakantie gehad!

Prima en schoon hotel

Ben Franswa
5-6-2015

Prima hotel, heel schoon en ook de kamers super schoon. Goed personeel, altijd behulpzaam. Hier een daar een fooi achterlaten doet wonderen. vergeet vooral niet het kamermeisje een tip te geven. Eten prima soms wat koud, maar een magnetron doet wonderen en het personeel zet het maar al te graag even voor je in de magnetron. Drankjes prima en heerlijke lokale rum. Kortom zeker een bestemming waar je met een gerust hart naar toe kunt gaan. Buiten het hotel zijn een aantal winkeltjes, heel leuk en flink afdingen. Verder is het vuil veel troep langs de wegen en in de plaatsjes veel opdringerige verkopers. 1x hup Holland hup is leuk maar 100 keer op een dag is toch een beetje te veel van het goede. Ook maak het personeel in de winkels er een sport van om je op de voet te volgen, alsof je een crimineel bent, geeft een ongemakkelijk gevoel. Maar het hotel hoef in principe niet uit, daat is alles voorhanden en schoon.

in 1 woord Top

l van bemmel
1-10-2014

Super hotel ..heel schoon kamers toppie wij hadden kamer 4082 uitzicht op strand en zwembad, eten is zeer goed voor ieder wat wils, wij zijn 2 weken geweest en geen ene dag gedacht wat moet ik nu weer eten . personeel heel vriendelijk fooitje geven jatog wij hadden ieder dag dezelfde tafel met versieringen wijn water bier . a la carte restaurant 1x p week italiaans of turks .. iedere dag word je bed verschoond en schone handdoeken weet niet waar ze het in wassen jehe echt geen vlekje te zien superwit alles ,prijs kwaliteit zeer goed wij gaan zeker terug toppp alleen vroeg opstaan voor strandplekje na 8 uur alles vol...

Prima resort, mooi strand

Fam. Postema
25-8-2014

Een groot resort dat er erg netjes en schoon uitziet. Alle kamers hebben een balkon en het sanitair is ook prima in orde. Er is een groot zwembad aanwezig en tegen betaling van 10 dinar p.p.p.d. kun je gebruik maken van de glijbanen in een naastgelegen zwembad. Het strand heeft prachtig fijn zand en de zee is schoon en aangenaam warm. Wel is er in het hoogseizoen een bedjesoorlog die al voor 6 uur 's ochtends begint. Na 8 uur is alles al bezet. Het eten is gevarieerd maar er zijn wel vaak wachtrijen bij de kookbuffetten. Het animatieteam is geweldig, de animatie vaak wat voorspelbaar en plat maar ze doen allemaal hun uiterste best. Ook het overige personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Toen wij er waren was de wifi een drama. Maar er werd wel wat aan gedaan; er zijn in een week tijd verschillende routers geplaatst. De handdoekenservice is een plus. Mahdia heeft niet zo veel te bieden vonden wij, maar tegenover het hotel zijn ook al winkeltjes en terrasjes. Beslist een aanrader!

Super hotel! Echte aanrader

Sven
17-8-2014

Hotel fantastisch,heerlijk groot zwembad, heerlijke zee en strand,kamers en hotel erg schoon! Eten viel wat tegen,wel genoeg keuze, maar vaak slap en koud en soms lange rijen! Als je later dan 07.30 wakker wordt heb je aan het zwembad geen bedje meer, mensen staan om 5.00 op om handdoeken erover heen te leggen! Het land zelf erg armoedig en vies! Groot animatieteam die erg hun best doen! Voor de rest heerlijke vakantie gehad,

Super hotel, stad wat minder!

Jessie Jacobs
9-8-2014

Het hotel is een echte aanrader! Wordt elke dag grondig schoongemaakt, je zult er geen kruimel op de grond terug vinden. Ook je kamer wordt elke dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken (de kamers zijn trouwens ook erg ruim, met mooi uitzicht). Het eten is super, erg uitgebreid en gevarieerd. Ook het personeel is erg vriendelijk en werken erg hard!

Zwembad is prima en ook schoon. Fijne ligging aan het strand, erg blauw water en wit zand! Super dus! Elke dag wordt er voor animatie gezorgd bij het hotel. Van overdag bij het zwembad tot 's avonds op het podium. Voor jong en voor oud!

De stad Madhia viel ons alleen erg tegen, er is niet veel te zien/doen en op de straten in Tunesië is het erg vies. Overal op straat word je aangesproken of je iets wilt kopen, dat kan als erg vervelend worden beschouwd, maar als je ze gewoon negeert dan laten ze je ook snel weer met rust. Ga je er op in, dan zit je er wel een half uurtje minimaal aan vast.

Super hotel.

Jessica
1-8-2014

Het was een super mooi hotel en daarnaast schoon! De omgeving was wat minder, alhoewel er wel een aantal winkeltjes aan de overkant zaten maar daar is ook alles mee gezegd. Het personeel is zeer vriendelijk, als we de eetzaal binnenkwamen werd het drinken al voor ons neergezet. Het eten was goed, s'avonds altijd een paar standaard dingen als pasta's, patat en pizza wat er elke avond was en een aantal dingen veranderde elke avond. Genoeg ligbedden aan het zwembad en het strand en voor jong en oud genoeg vermaak door het animatieteam. Het land zelf vond ik tegenvallen maar het hotel is zeker aan te raden!

fantastich hotel behalve de kamers te klein

ap.schaap
9-7-2014

er zijn weinig familiekamers en de bedden zijn te kort mensen langer dan 1.85 hebben een probleem. zwembad is fantastich aleen voor de nieuwe 7 glijbanen moet je 20 dinar per dag per persoon betalen. strand is een zandstrand geen rotsen in het water loopt geleidelijk af. ik zit hier nu nog. wifi gratis in het hele gebouw. handdoekenservice gratis tegen borg 10 dinar. busreis van vliegveld endifha met privetransfer duur ongeveer 1uur en 3 kwartier snachts aankomst met touringcar kan dit oplopen tot minimaal 3 uur.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nour Palace Thalasso & Resort in Mahdia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.