Hotel Nour Palace Thalasso & Resort

Hotel Nour Palace Thalasso & Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Nour Palace Thalasso & Resort voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort in het Nederlands

Veel zon, beste tijd gehad

Chris
30-9-2017

We verblijven hier momenteel 8 dagen op bij Nour palace. Het eten is gevarieerd en goed, dagelijks worden er controle's uitgevoerd. Het zwembad is erg schoon en wordt goed bijgehouden. Het hotel zelf heeft zijn beste tijd gehad en dat zie je voornamelijk in de kamers. De wifi is een groot drama, omdat het mobiele internet hier erg duur is zijn we aangewezen op het wifi bij de receptie (enige plek waar je bereik hebt) en die valt continu weg of doet het soms een hele avond niet. De heren en dames van het entertainment team (bestaande uit 15 personen) doen erg hun best maar komt erg amateuristisch over, de shows die ze elke avond opvoeren zijn de eerste keer wel leuk... Overdag is er zumba en een activiteit zoals volleybal of darten bij het zwembad. De drankje die all inclusief zijn vallen erg tegen, het bier is light bier, de cola en de andere frisdranken zijn een lokaal brouwsel en de wijn is niet te drinken. Wel is er tegen bijbetaling ander bier en wijn te verkrijgen.

Hôtel horrible

A éviter !!
23-7-2016

5* pour cet hôtel c'est plus que trop généreux, il n'en mérite pas plus de 3. Le personnel est agressif, la nourriture est mauvaise et 15 minutes de queue pour tout et n'importe quoi. Sans parler des résidents qui se jettent sur la nourriture jusqu'à ce qu'il n'y en ai plus pour les autres, ce ne sont pas des touristes... résultat des courses, on mange à l'extérieur. Les animations sont nulles, inintéressante, aucune originalité, que ce soit en journée ou le soir. Les prix sont exorbitants pourtant la qualité n'y est pas du tout... je ne suis pas difficile mais je ne reviendrai plus dans cet hôtel mal fréquenté...

Hotel godny polecenia

Paweł
9-7-2015

Hotel bardzo ładny, zadbany i czysty. Dużo atrakcji dla wszystkich- małych i dużych. Super animatorzy. Sympatyczny personel. Jedzenie całkiem niezłe, każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Pokoje sprzątane codziennie, ładne i duże. Dzieci nie mogą się nudzić- duże zjeżdżalnie,dwa brodziki z mini zjeżdżalniami, mini klub w którym odbywają się różne zajęcia w ciągu dnia, no i super plaża z muszelkami do zbierania i zabawy.

Super hotel!!!

pebbie1976
9-7-2015

Perfecte ligging als je van rust houdt,service van het hotel is goed met vriendelijk personeel. Eten was subliem, veel keuze voor ieder wat wils, eten is verbeterd t.o.v. vorig jaar. Zelfs net voor sluit was er nog genoeg eten, afruimen gebeurde ook echt pas na sluit. Kamer 5052 heeft uitzicht op zwembad en zee, wat direct t vakantiegevoel versterkt. Druk animatieprogramma, sommige moeten nog leren dat ze je moeten laten slapen en niet storen maar verder alle lof voor Efef en Salim. Strand en zee ook mooi, wel wat opdringerige verkopers maar een duidelijk NEE doet wonderen. Vakantie eerder afgebroken ivm negatief reisadvies, jammer voor het land want het is een vd gastvrije vakantielanden die ik ken. Prijs kwaliteit vh hotel klopt perfect en was met recht een Selection Hotel. Hoop volgend jaar weer terug te kunnen naar dit fantastische hotel Verbeterpunt, WiFi op de kamers zou fijn zijn, in lobby vaak slechte ontvangst bij te veel drukte.

Rewelacyjny hotel w dobrej cenie

Tadeusz
4-7-2015

Byliśmy w tym hotelu juz trzy razy w drugiej połowie czerwca. W 2012, 2013 i w 2015.

To po prostu rewelacyjne miejsce, z roku na rok, coraz lepszą obsługą, jedzeniem i animatorami. Pokoje standard są większe niż niejedna kawalerka (ok. 37m2). Już za pierwszym razem nam się podobało, tym razem jakość usług przeszła nasze oczekiwania.

Jedzenie bardzo urozmaicone, dużo świeżych ryb, owoce morza, mięsa i lokalnych specjałów. Wspaniałe wyroby cukiernicze. Bardzo czyste pokoje, przemiła obsługa, no i najważniejsze ……Animatorzy. Mistrzostwo świata, na bardzo profesjonalnym poziomie. Chinna i Avefve, Totu, Salem i pozostali. Przez 2 tygodnie nie powtarzali programu (z małymi wyjątkami, tymi najlepszymi). W takim standardzie hotele w Europie dwa razy droższe. Polecamy.

Geweldig hotel!

Susan
8-6-2015

Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een relaxte vakantie in de zon. Het had een groot zwembad, een heleboel glijbanen en lag direct aan het strand. Iedere dag was het eten weer wat anders (buffetvorm) en vervelen lukt je ook niet, er was namelijk een leuk animatieteam dat activiteiten aanbood voor verschillende leeftijden. Niet alleen kleurplaten maken maar ook beach volley, dansen, boogschieten, of gewoon gezellig kletsen en spelletjes doen. De kamer waren schoon en ruim, er werd ook iedere dag goed schoongemaakt en als je fooi neerlegt, dan kun je rekenen op wat extra's in de kamer. In de lounge en hal was WiFi en grote stoelen om In weg te dromen. De spa heb ik niet gebruikt, dus daar kan ik niet over oordelen. Allemaal vriendelijk personeel. Kortom een top vakantie gehad!

Prima en schoon hotel

Ben Franswa
5-6-2015

Prima hotel, heel schoon en ook de kamers super schoon. Goed personeel, altijd behulpzaam. Hier een daar een fooi achterlaten doet wonderen. vergeet vooral niet het kamermeisje een tip te geven. Eten prima soms wat koud, maar een magnetron doet wonderen en het personeel zet het maar al te graag even voor je in de magnetron. Drankjes prima en heerlijke lokale rum. Kortom zeker een bestemming waar je met een gerust hart naar toe kunt gaan. Buiten het hotel zijn een aantal winkeltjes, heel leuk en flink afdingen. Verder is het vuil veel troep langs de wegen en in de plaatsjes veel opdringerige verkopers. 1x hup Holland hup is leuk maar 100 keer op een dag is toch een beetje te veel van het goede. Ook maak het personeel in de winkels er een sport van om je op de voet te volgen, alsof je een crimineel bent, geeft een ongemakkelijk gevoel. Maar het hotel hoef in principe niet uit, daat is alles voorhanden en schoon.

Fajny hotel z mega miłą obsługa

Renata
20-4-2015

Hotel ładny, lobby śliczne, pokoje dość duże i ładnie wyposażone. Codziennie serwis sprzątający - byliśmy zadowoleni z sprzątania. Restauracja duża, jedzenie pyszne. Pierwszy raz spotkaliśmy się z taka różnorodnością potraw. Pizza obłędna, a lody ... palce lizać. Mój mąż jest strasznym łasuchem, a desery jakie serwowali przeszły jego najśmielsze oczekiwania. Myślę, że każdy nawet najbardziej wybredny znajdzie coś dla siebie. Obsługa w restauracji mega miła, zawsze pożartuje. Na plaży obsługa również bardzo sympatyczna. Dbają o to aby każdy bawił eis dobrze. Pierwszy raz spotkałam się z takimi animacjami, aż dwoją się i troją abyśmy się dobrze bawili podczas pobytu. Idealne miejsce dla rodzin z dziećmi (nastolatkami). bezdzietne pary również będą się dobrze bawiły.

in 1 woord Top

l van bemmel
1-10-2014

Super hotel ..heel schoon kamers toppie wij hadden kamer 4082 uitzicht op strand en zwembad, eten is zeer goed voor ieder wat wils, wij zijn 2 weken geweest en geen ene dag gedacht wat moet ik nu weer eten . personeel heel vriendelijk fooitje geven jatog wij hadden ieder dag dezelfde tafel met versieringen wijn water bier . a la carte restaurant 1x p week italiaans of turks .. iedere dag word je bed verschoond en schone handdoeken weet niet waar ze het in wassen jehe echt geen vlekje te zien superwit alles ,prijs kwaliteit zeer goed wij gaan zeker terug toppp alleen vroeg opstaan voor strandplekje na 8 uur alles vol...

Super wakacje

Renata
12-9-2014

Polecam hotel Nour Palace. Hotel ładny, zadbany, czysty. Obsługa bardzo miła. Pokoje sprzątane codziennie, chyba nawet codziennie myli okna. My co prawda wynajelismy sejf, ale nie zauwazyliśmy żadnyc oznak "grzebania" w bagazu. Plaża - przepiekna. Według nas była najpiekniejsza z wszytskich na jakich do tej pory bylismy.

Animatorzy dwoili się i troili aby goscie hotelowi dobrze sie bawili.

To były nasze najlepsze wakacje.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nour Palace Thalasso & Resort in Mahdia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nour Palace Thalasso & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nour Palace Thalasso & Resort scoort een 7.66 uit 10 op basis van 155 reviews.