Hotel Mahdia Beach

Tonen op kaart

120 reviews over Hotel Mahdia Beach

• 8Evelien17-07-2015

Heel fijn!

Wij (gezinnetje met drie kleine kindjes) hebben een heerlijke vakantie gehad in Mahdia Beach. Ruim, redelijk schoon, goed eten en bovenal heel vriendelijk personeel! Ook het animatie-team was leuk, enthousiast maar niet opdringerig. Ik hoop dat het in de toekomst weer veilig genoeg wordt om nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 3Karim Chouk06-11-2012

Wat een afbraak hotel!

Bij aankomst kreeg ik een kamer, die werkelijk leek op een varkensstal. De kranen waren totaal verroest en vergeven van de kalk. Het bed was vies en het matras was zo dun, dat het wel een gevangenisbed leek. Na flink klagen, heb ik een betere kamer gekregen. Blijkt dat 95% van de kamer in dit hotel enorm slecht en achterstallig zijn. En dat voor een vier sterren hotel! Tevens is het receptiepersoneel arrogant en zeer klant onvriendelijk. Geen aanrader dus!! Tunesie is zo'n prachtig land, maar dit soort hotels maken Tunesie ten schande.

Alleen gereisd in oktober 2012

• 7Belliot11-08-2012

een leuk hotel, prijs kwaliteit is in orde

Wij zijn in augustus 2012 met 2 gezinnen te gast geweest in het hotel. Dit was tijdens de ramadan, wat volgens de reisleider ten koste kon gaan van de service en kwaliteit. Deels had hij er gelijk in, maar bij 40 graden konden wij dit best voorstellen. Het animatieteam was in orde en het team doet iedere dag hun best om de gasten te vermaken, de muziek was echter wat eentonig.

Het eten was ietwat eentoning, maar wel goed.

Kortom, naar onze mening best een aanrader en 4 sterren waardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7jgestel23-06-2012

Prima hotel maar rolstoelongeschikt!

Tijdens de mei vakantie geweest. Zeer vriendelijke mensen in het hotel en in in Tunesië. Ze waren druk bezig met het onderhoud. Overal schilders etc. bezig. Op een dag was er een fotograaf voor de reisgids. Toen werd het plots allemaal een stuk mooier: Nieuwe matrasdekjes, extreem versierd buffet etc. Toen de fotograaf weg was waren de dekjes etc. opeens ook verdwenen. Je kan er leuke uitstapjes en excursies maken voor weinig geld. Eten was prima! Mocht je slecht ter been zijn dan niet doen. Iedere 10 meter is er in het hotel wel een op of afstapje. Met een buggy rijden bleek zeer lastig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8kvangestel16-05-2012

heerlijke vakantiebestemming voor een goede prijs!

Wij verbleven in de meivakantie met 3 kids (6,5 en 2) in dit hotel. nadeel is de ligging 1u45 min van het vliegveld Enfidha. ter plaatse geweldig gelegen vlak aan strand en per taxi 10 min van Mahdia-centrum. Hotel is voornamelijk Duits georienteerd, personeel is sympathiek, er heerst een goede sfeer. animatieteam erg enthousiast; de kidsclub goed georganiseerd en prettig met leuke activiteiten voor onze 2 oudsten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 8an 06-05-2012

goed hotel

Wij hebben er een leuke tijd gehad. Hotel Mahdia Beach is een leuk hotel waar het animatieteam erg hun best doen. Helaas het sanitair is niet goed. De douche is echt een beetje primitief. Maar verder hebben wij er een prima vakantie gehad. Het was in mei wel heel erg rustig. Maar het eten was zeker prima.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10Ellij, Jo en Erik24-08-2011

3de keer en 4de keer komt eraan

Alles is even goed , even netjes en vooral t personeel en animatie team zijn super!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8fam. ten Berge30-11-2010

goed hotel, heerlijke vakantie gehad

Mahdia beach is een goed hotel, wij waren in de herfstvakantie. Het zwembad was wel koud, er werd weinig in gezwommen. Het eten was prima, ruim voldoende keus en het smaakte prima. Vriendelijk personeel in het hotel. Familiekamer was prima, alleen het toilet en badkamer waren zeer verouderd. Aanrader is de 2-daagse jeep -en bussafari naar Sahara, deze kun je boeken in het hotel en je ziet erg veel van Tunesië, echt prachtige excursie en het geld waard!!! Verder zijn we alleen nog naar Mahdia stad geweest. Pas op voor alle Tunesische mensen die zogenaamd in je hotel werken en je willen rondleiden (daarna willen ze geld of iets verkopen in bep.winkels)! Aanrader dus!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 7kirsten_reemers02-10-2010

Tunesië zelf zegt mij niet veel, wij hadden er een onveilig gevoel, maar waren best tevreden over het hotel. Vooral het vroege ontbijt, vanaf 6u, vonden we super, zeker voor de kleine kinderen. De matrassen waren enorm versleten, het uitzicht van onze kamer was slecht (gewoon tegen een muur), maar de rest was goed. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

• 7km01-10-2010

Gigantisch (groot) hotel

Hotel Mahdia Beach is groot - en nog groter! Om er te komen vanuit Edfinha Airport moet je rekenen op transfer van 2 uur. Je pakt dan wel tegelijk een excursie mee; je ziet een groot deel van de kust. Hotel zelf is groot, maar alles is schoon. Ruime kamers, schoon sanitair, matige bedden. Eten en drinken kan men de hele dag door en is van redelijke kwaliteit. Service is prima. Men wil alles voor je doen. Hotel wordt bevolkt erg veel Oostblokkers, Duitsers en Oostenrijkers. Je komt af en toe een verdwaalde Nederlander tegen. Strand - en bedjes - is al vroeg bezet! Tuin biedt dan wel uitkomst, mits je op tijd bent. Er is een handdoeken-service en legmatrasjes kan je huren voor 1,5 dinar p.d Al met al een leuk verblijf - er is weinig in de directe omgeving dus 's avonds is het wat saai in het hotel. Er is animatie aanwezig.

Gereisd met partner in september 2010

3 tips over Hotel Mahdia Beach

• an , 06-05-2012

Sousse is zeker de moeite waard. Ook de markt in Mahdia op vrijdag is geweldig.

• jgestel, 23-06-2012

Tunesië doen. Goedkoop en vriendelijke mensen.

• kvangestel, 16-05-2012

Vraag om een kamer in het gerenoveerder gedeelte, deze zijn kwalitatief heel erg goed, terwijl de niet-gerenoveerde kamers erg gedateerd schijnen te zijn. men was druk het hele hotel op te pimpen en de puntjes op de i te zetten.

4 vragen over Hotel Mahdia Beach

• Merel, 25-01-2015

kamers

Zijn de standaard familie kamers bij het zwembad gelegen? We zagen op de plattegrond dat er ook kamers tegenover de ingang zaten. Wie weet welke kamers hier zitten.

• Elise, 20-05-2012

Fitness

Wie weet of er een fitnessruimte op het complex aanwezig is? Zo ja, zag dit er goed uit en was dit gratis of tegen betaling?

jgestel, 23-06-2012

Ik ben het niet tegen gekomen maar het is een groot complex. Er was wel wellness centrum. Zelf heb ik er vnl. lekker gegeten :)

• Sandra, 01-08-2010

App.

Hoe zijn de app. met zeezicht? Qua ligging, en ruimte enzovoort. En is er een kluisje in je appartement? Alvast bedankt!;)

an , 06-05-2012

Hoi Sandra kamers met uitzicht zijn goed. Kijk uit wel hotelkamer nummer je hebt wij hadden 288 en 289 deze keken porecies op een grote tent uit dus geen zeezicht. Nummer 283 had onze jongste dochter deze was echt goed.

Hotel Mahdia Beach info

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats