Hotel Iberostar Selection Royal El Mansour & Thalasso

Hotel Iberostar Selection Royal El Mansour & Thalassostersterstersterster

9.1Fenomenaal

Tunesië, Tunesië, Mahdia

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Selection Royal El Mansour & Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

248 reviews over Hotel Iberostar Selection Royal El Mansour & Thalasso

• 3Demian van bommel04-09-2019

Smerig, vies, slecht eten, slecht onderhoud

Smerig hotel, veel klootjes volk met weinig klasse, veel Russen en luidruchtige Duitsers, eten van matig niveau. Onderhoud van hotel laat te wensen over. Voor Nederlandse begrippen 3 sterren, qua hygiene 2 sterren, glazen deuren hebben vinger afdrukken van maanden oud net zoals de stoelen in de eetzaal! Manager over aangesproken maar ze doen er niets mee, niet doen dit hotel is mijn advies. Voor mij was het de laatste keer Dit hotel en Tunesië, stelletje smeerlappen, bah, 3 wereld land. Zware tegenvaller dit hotel en ga er niet naar toe of als je diarree wilt moet je direct boeken, succes!!!! Smerig hotel, slechte service, manager slecht, eten slecht, b merken drank, goedkoop volk, eens maar nooit weer!

Gereisd met partner in september 2019

• 5Jjm Bertrums25-02-2019

Waardeloze bedoeling ,alleen het personeel is prim

Niet aan te raden.na 4jaar weer terug gegaan na de vele ellende met het animatie team is er geen verandering in gekomen eigenlijk nog slechter geworden. DAarnaast is ook het eten totaal ver onder de maat en hooguit 3sterren waard.mensen die hier nu zijn gaan massaal wegblijven,het animatie team is een stelletje .....dus mijn tip geef je geld hier niet uit.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    4Mevr. Brems24-07-2018

Teleurstellend

Het hotel zag er magnifiek uit, ook de waarderingscijfers waren veelbelovend. De werkelijkheid bleek toch wel wat minder mooi. Bij het onthaal bij aankomst viel het mij al op dat de mensen aan de receptie niet echt vriendelijk waren, ze stonden zéker niet klaar om ons te ontvangen of vragen te beantwoorden. Op de kamer bleek er geen extra bed te staan, wel een opgemaakt babybedje. Mijn zonen zijn 14 en 17 ... Verder bleek het water van de wastafel niet weg te lopen, de deur van de badkamer bleek midden in de nacht ineens vast te zitten, lIften blokkeerden... Er kunnen natuurlijk altijd wel technische mankementen voorkomen in een groot complex zoals dit hotel, maar als je wil signaleren dat de deur van de lift niet openging en je moet staan wachten aan de receptie tot ze met drie zijn uitgelachen en uitgetetterd eer ze je te woord staan.... Het eten was ok, geen haute cuisine, maar je vindt altijd wel iets lekkers. Het à la carte restaurant waar we Tunesisch aten, was leuk om te doen, maar ook daar weer werd niets gezegd, geen uitleg, er werd wel luidkeels door de kelners in het Arabisch naar mekaar geroepen. Zwembaden ok, hoewel ik het na een week wel beu was te zwemmen in zonnemelk en -olie. Activiteiten: vrijwel niets. Na 4 dagen kwamen we erachter dat er verder op het terrein 's avonds shows gegeven werden. Sisha-bar: leuk, ook hier weer toevallig ontdekt. De zee is vlakbij en hier vind je wél altijd een zetel wat naast de zwembaden niet lukt als je niet voor 7u een handdoek gaat leggen. Wij deden nog een uitstap met het mini-treintje (super om op die manier Mahdia een beetje te leren kenen), en een sterke aanrader is de uitstap naar El Jem, colosseum (bekend van de film Gladiator) en museum (Romeinse mozaïeken).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Annie Geven27-01-2018

Super goed personeel ieder een staat voor je klaar

Bijna alles goed, sinds Riu weg is het nu vincci hotels mag het diner wel beter zijn. Want het is meestal veel het zelfde. Het ontbijt is zeker goed. De mensen die er werken doen allemaal hun uiterste best.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2017
    8Emma10-07-2017

Spijtig, geen 5 sterren meer

Voor de zesde maal in dit hotel vanaf 2014 tweemaal per jaar en ik moet met spijt in het hart vaststellen dat de kwaliteit er vanaf 2015 heel erg op achteruit gegaan is. Dit komt voor een groot deel door de managers die in mijn ogen te oud en te conservatief zijn om dit hotel te leiden voeg daarbij de Oost-Europeanen die vanaf 2015 aan dumpingprijzen naar Tunesië werden gelokt dan is de cirkel rond. Geen manieren, geen normen, arrogant ten opzichte van het personeel en iedereen. Gepaste kledij bij het avondeten ?? Managers kijken andere kant op. .Frigo in de kamer ... geen drank. Zelfs niet als je een suite hebt! Tunesische avond altijd hetzelfde ritueel van 10 minuten. Weinig fruit, geen bananen, geen aardbeien. Het positieve van dit hotel zijn de bekwame werknemers in het restaurant, de bar, de receptie en het zwembad. Daar doen wij het voor. Altijd fijn om deze mensen terug te zien!! Laat eens een paar Spaanse managers (zoals in de Caraiben)komen dan heeft dit hotel nog perspectieven.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8erik13-04-2017

zeer mooi en proper hotel

mooi hotel (wel groot), zéér proper, vriendelijk personeel, goede service, leuk en aangenaam animatie-team, zeer mooie suite-kamer (mits toeslag), goede all-inclusive (enkel de lokale dranken), mooi uitzicht op zee, mooi verwarmd binnenzwembad (buitenzwembad niet verwarmd), zeer goede thalasso (ter plaatse te betalen), ligging op +/- 20' te voet van het oude stadscentrum, zeker de wekelijkse markt (en de overdekte food-markt) bezoeken! leuke stad en mooi schiereiland 'Cap Afrique', Medina en moskee, +/- 2 uur transfer vanaf de luchthaven van Enfidha, beetje jammer van het wisselvallig weer begin april

Alleen gereisd in april 2017

• Oude reviews

8Erna27-05-2016

Goed hotel

Voor de 4de maal in dit hotel, service is nog steeds goed, kamers zijn ok maar ....waren de enige Belgen de andere gasten waren vriendelijke Duitsers en wat mij opviel na 4 keer er zaten heel veel Russen, blijkbaar hebben zij nu ook voor Tunesië gekozen en of dit ten koste van de andere vakantiegangers zal zijn valt nog af te wachten. Hoop in september terug te gaan ........

Gereisd met partner in mei 2016

• 9jacques19-05-2015

goed besteed geld

Verbleef er begin mei, aangekomen met viertal andere Belgen na lange rit vanuit Enfidha (was geweten). Zeer mooie majestueuze inkom. Ruime kamer met apart toilet en zeezicht (5017) alles netjes en goed onderhouden. Eten prima met ruime en soms verrassende keuzes (tong, kwartels, varkensvlees! zoetigheden in overvloed. Fruit schaars. Zwembaden kristalhelder en proper strand wat moeilijk te belopen door mul zand. Personeel zeer vriendelijk en attent. Geen handdoekje leggen s'morgens daar hotel maar voor een derde bezet was! Aanslagen in Tunis hebben toerisme geen goed gedaan. Een paar minpuntjes: koffie s'morgens die naam niet waardig en kamers op mijn verdieping last van rumoer van ventilatie op dak, toch even wennen. Animatieteam stelt niet veel voor, is ook geen "club" hotel. Speciaal dank aan PIno die het boogschieten verzorgde met de glimlach en het moest redden met een herstelde boog, vier verschillende pijlen en een doel met een gat erin ter grootte van een meloen.

Alleen gereisd in april 2015

• 8Vdboer08-05-2015

Fantastisch hotel.

Zijn voor de 3de maal geweest en gaan in september nog eens terug. Heel vriendelijk personeel en lekkere keuken(opmerking: meer variatie bij het fruit zou een pluspunt zijn) Hadden een prachtig uitzicht vanuit onze kamer.

Gereisd met partner in april 2015

• 8Joke04-03-2015

Leuke vakantie

Alles was goed (propere kamers, hal, strand; genoeg keuze aan het buffet, ruime kamers), behalve de service. Ik weet niet of het aan ons lag, maar de receptionisten en obers waren niet vriendelijk tegen ons en er kon geen glimlach vanaf, spijtig. Prijzen van de drank in het restaurant en de bar zijn zeer duur (tov andere hotels in Tunesië).

Gereisd met partner in februari 2015

17 tips over Hotel Iberostar Selection Royal El Mansour & Thalasso

• Dirk Masscheleyn , 08-03-2012

Opletten voor pikpockets in de de medina van MAHDIA. Ga niet in op uitnodigingen van personen die zich als hotelpersoneel of vrienden van de reisverantwoordelijke voor doen, dit zijn oplichters !!!! Afdingen tot 70 % van de gevraagde prijs is een must.

• Jan, 02-03-2014

Vraag de mensen van het animatieteam om tips om de stad te bezoeken, en je komt meteen op plaatsen waar een doorsnee toerist niet komt. Een gegidst toertje, met een toeristisch treintje bij het begin van de vakantie, is interessant voor een eerste kennismaking met de stad. Taxi's zijn goedkoop maar spreek vooraf een prijs af. Een treinrit naar bv. Monastir kost H/T slechts 3,5 Euro voor 2!

• Rita Smets, 05-11-2013

Een kamer met zeezicht is zeker zijn meerprijs waard. De kamers aan de landzijde kijken uit op een redelijk drukke weg en een niet zo nette buurt.

6 vragen over Hotel Iberostar Selection Royal El Mansour & Thalasso

• Ilse1985, 23-02-2015

Animatieteam

Kan er iemand mij vertellen of het animatieteam de moeite waard is?

Joke, 04-03-2015

Tijdens het winterseizoen waren er maar 3 animatoren en ze zochten niet echt de gasten op. Er waren wel activiteiten zoals boogschieten. 's Avonds was er enkel live muziek. We hebben enkel activiteiten op onszelf gedaan zoals tennis. In het zomerseizoen zal er wel meer animatie zijn.

• biencop, 02-11-2014

Internet.

Is er internet of WIFI verbinding op de kamer?

goossens-willy, 27-11-2014

ik denk wifi (had geen tablet of andere bij )

• Radjinder, 29-05-2014

Invalide douche mogelijkheden

Wie weet of in het hotel douche mogelijkheden voor minder valide personen

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad