Hotel Golden Tulip Mahdia Palace *****

Hotel Golden Tulip Mahdia Palace *****

Hotel Golden Tulip Mahdia Palace
Hotel Golden Tulip Mahdia Palace
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Mahdia Palace voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Golden Tulip Mahdia Palace in het Nederlands

vraagtekens

C. Maaswinkel, 3-10-2014

Vermoeid personeel (einde seizoen?) en nukkige dames in het Thalasso Center. Monika, mijn masseuze, had morgenziekte en hing meer over de wasbak dan dat ze mij met slappe handjes behandelde. Maar het zwembad?! Geen woorden voor, zo smerig. Vette randen langs de kanten, de ligstoelen te vies om aan te raken en ook de tafeltjes in maanden geen natte lap gezien. Resten zonnebrandolie, koffie, voedsel, en wat al niet meer voor viezigheid kleven aan alle kanten van het meubilair. Geen hoge drukspuit gezien om dit alles te reinigen. Voor kinderen zeer onhygiënisch en voor insecten een waar eldorado. De ' maitre picine' liever lui dan moe. Als je het niet erg vindt om met een leger ongemanierde Russen in dit hotel te verblijven, gan dan gerust hier naar toe. Ik schaamde me soms voor hun gedrag. Niet te geloven! Niet eten maar vreten.

Hotel ligt heel ver van vliegveld en in naaste omgeving is echt niets te doen.

Goede reis maar mijn advies, zoek het niet in Hotel Mahdia Palace.

Zeker geen 5 sterren eerder 3

Liesbeth van Bergen, 24-7-2013

Het aller vriendelijkst personeel kon niet verbloemen dat het goed onderhouden hotel gedateerd is. De stinkende vieze vloerbedekking in de hal naar de kamer voorspelde niet veel goeds. De kamer was echter (niet recentelijk) gerenoveerd en zag er verzorgd uit. Het sanitair was keurig netjes en schoon. Wij misten een dagelijks flesje water, een koffie/thee mogelijkheid, een simpel doosje tisseus. Wij kregen de indruk dat het hotel ondanks het hoogseizoen niet vol zat waardoor het lekker rustig was. Het zwembad is prima. Het strand is schoon en voorzien van parasols. De plastic ligbedjes en tafeltjes waren diverse keren overgeschildert, het bladderde en deed armoedig aan. Met een matrasje was het wel te doen. Het eten was eentonig en niet echt smaakvol. De kip was rauw van binnen, gekookte ei was rauw. Regelmatig ontbrak het aan borden en bestek. Bestelde drankjes lieten erg lang op zich wachten. In de directe omgeving is weinig te doen, kaal en veel rotzooi.

Dit hotel is Fantastisch!

anna, 11-7-2013

Dit is en blijft een van mijn droomhotel, je voelt je als een prins/es op aarde.Het stadje is ook goed bereikbaar. Het eten is fantastisch, zoveel keus.. en dan de toetjes!! wauw!

Het enige minpuntje is als je het hotel uitloopt, het er minder mooi uitziet.

kortom aanrader voor iedereen die en ontspannen vakantie wilt!

Gemengde gevoelens, maximaal 4 sterren

Aad, 24-10-2011

Hotel Mahdia Palace heeft bij ons als gezin met 3 (6,10,12 jaar) kinderen geen geweldige indruk achter gelaten. Al het positieve krijgen de buurhotels aldaar ook namelijk zonnig weer en een mooie zee met een fijn strand en daar hebben we beslist van genoten. Het hotel had slechts 200(van 1200!) gasten dus het was lekker rustig. Je verwacht dan aandacht en comfort en als het meezit graag met enige klasse hetgeen 5 sterren impliceren. Slechts een klein deel van die aandacht was positief. De bediening in het restaurant deed goed zijn best, soms een beetje knullig maar ze probeerden er oprecht iets van te maken, de kamermeisjes ook, brandschoon. Het merendeel van de aandacht was helaas negatief oftewel geen oog voor je gasten hebben. Indolent en flets zijn misschien nog wel het beste woorden die wij willen gebruiken en die kleurloosheid straalt het personeel & management dus uit naar je terwijl je komt voor enthousiasme en oprechte warme aandacht. Beslist een 5 sterren hotel onwaardig!

Paradijs op aarde!

sjoukjeheida, 3-6-2011

Hotel Mahdia is 1 grote verwennerij! Luxe buffet, prachtig zwembad, mooi strand!

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad!

Luxe hotel, heerlijk eten

mjdzeeger, 27-4-2011

Echt een paleisje als je komt aanrijden. Kamers ook heel erg mooi en luxe.

Het buffet is geweldig met iedere dag nieuwe gerechten.

Nadelen vond ik dat de all-inclusive formule vaak een bepaald soort mensen aantrekt: Handdoeken vast op de stoelen leggen bij het zwembad, hele borden vol eten die veel gasten lieten staan.

Een ander nadeel was de ligging, je loopt niet even het dorpje in. Niet alleen ver weg maar dit voelt ook niet helemaal veilig. Wij hebben een tweedaagse excursie gedaan door Tunesie. Dit was erg mooi en indrukwekkend, maar je rijdt wel in een soort karavaan van bussen die dezelfde toeristische route rijden.

Deze nadelen gelden dus niet zozeer voor het hotel maar meer voor de allinclusive formule en het toerisme in Tunesie. Wil je een heerlijk hotel in Mahdia dan kan ik Mahdia Palace 100% aanbevelen.

Geweldig!

Sale en Truida, 19-10-2010

We zijn pas terug van een weekje in hotel Mahdia Palace en het was Super! We hebben nog nooit zo'n goed hotel gehad tijdens een zonvakantie. Het hotel ligt direct aan de zee. Je loopt zo via het zwembad naar de prachtige golven. Geen problemen met ligbedden, genoeg aanwezig.

Het eten was helemaal toppie, elke keer iets anders, zo ontzettend veel keuze, smakelijk en lekker warm.

Het hotel ligt ongeveer 5 km van Mahdia, maar je bent er in 5 minuten met de taxi (3 dinar=1,50) of met de trein voor 1 dinar 20. Het treinstation ligt direct tegenover het hotel. Je kunt ook met de trein naar Monastir, Sousse.

We hebben de 2-daagse Saharatocht geboekt, veel gezien, maar wel vermoeiend. De tweede dag om 3.45!! opstaan.

Super voor weekje weg

Carla, 14-10-2010

Mooi hotel, schone grote kamers, wij hadden een ander hotel 3 sterren, maar die was overboekt. (niet erg hoor) nu 5 sterren. Prachtig hotel vooral trappenstelsel. Ik waande me een beetje Sissi achtig. Mooie locatie voor trouwfoto's. Eten geweldig,

Spa was tegen valler Hammam met z'n vieren in een stoomhokje, schrubben douchen na 15 minuten weer buiten voor 18,00 euro. De rest maar niet gedaan. De service van het spa mag beter, stuurse mensen alleen als je veel afnam waren ze aardig.

De rest is te zien op de foto's die op de site staan.

het spreekt voor zich.

zeker een aanrader.

carla

GEWELIDGE vakantie !!!

Marlieke, 9-8-2010

Alweer een tijd geleden dat iemand een beoordeling gaf. Dus hier maar even een update:

Mooi, groot, netjes hotel. Vriendelijk personeel en allemaal even vrolijk en enthousiast! Kamers zijn groot, verzorgd en met kluis. Je krijgt 2 keer per week schoon beddengoed en elke dag schone handdoeken. Als je om meer vraagt, krijg je deze.

Een mooi, schoon zwembad met een nette tuin. Direct gelegen aan het prachtige zandstrand waar je diverse activiteiten kunt doen (parasailing, banan, flyin fish, waterscooter, kanoen, piratenboot, kamelentocht, etc.) Animatieteam doet veel.

Er is een gratis badhanddoeken service. (Je betaalt borg)

Als je de poort uit gaat en je loopt naar rechts, kom je bij een klein winkelstraatje. Hier heb je 2 restaurants, een paar winkeltjes en tevens een supermarkt.

Het buffet is werkelijkwaar GEWELDIG. Maarliefst 14 buffetten en voorzien van alles. Er is voor ieders wat wils. En de toetjes? WAUW!

Enige "min" puntje is dat het 2 uur rijden is vanaf het vliegveld.

zeker geen 5 sterren. reinste oplichting

Jimmy Bakhuis, 11-8-2009

verre van vijf sterren. Het is hier een ongeorganiseerd zooitje. Het hotel was overboekt voor de eerste dag dus hebben we elders overnacht. bij aankomst van mahdia palace was de kamer nog niet klaar, mochten we over een uur terug.daarna over een half uur. Ook geen welkomstdrankje. Eenmaal in de kamer troffen we twee losse bedden aan met een hoogteverschil van 20 centimeter. niet echt prakstich voor je honeymoon. Het eten was verre van 5 sterren. alleen keihard wit stokbrood waar de kinderen politie agentje mee speelden. In het 4 sterren hotel van onze 1e overnachting hadden ze wel bruin brood. Personeel was chaotisch en kortaf. lang op je bestelling wachten en nog langer op de rekening. in de Kamer kregen we kortsluiting, sturen ze een baggage drager naar de kamer. Bij vetrek beschuldigen ze me van gebruik van de minibar terwijl ik er niks van heb gebruikt. Internet lag er dagen uit. Zelfs op het strand word je beroofd met een parasail ritje van 5 minuten. geen 650 euro PP waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Mahdia Palace in Mahdia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Mahdia Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Mahdia Palace scoort een 8.24 uit 10 op basis van 74 reviews.