Hotel Club Thapsus

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°18°
Hotel Club Thapsus
6,7

166 reviews over Hotel Club Thapsus in het Nederlands

Voor een goedkope vakantie was het oké.

Jacqueline
2-10-2018

De bediening wil het je echt naar de zin maken maar wordt tegengewerkt door het feit dat er te weinig glazen, borden en bestek is. Ze moeten het hele hotel door om glazen op te halen. Op het terras was veel te weinig bediening. Ze moesten zich de benen onder kont uit rennen en nog moesten de gasten lang wachten.

Het eten was lekker en gevarieerd.

De zee was heerlijk. Zwembad was klein maar verder goed.

De kamer was netjes en schoon maar de matrassen op de bedden waren heel slecht.

Bij de receptie hebben we ons echt geërgerd. Lange gezichten, lang wachten, niet doen wat ze toezeggen, je krijgt het gevoel dat alles te veel is, alles moet je zelf uitzoeken, je krijgt geen informatie. We waren in totaal ongeveer een dag kwijt aan deze onzin. Alleen daarom gaan we geen 2e keer terug.

Fantastisch hotel met goed service

Adnene mansouri
7-8-2016

Mooi plek met hel goed mensen en lekker eten

Prima prijs/ kwaliteit verhouding

Roos
19-7-2012

Wij hadden geen hoge verwachtingen van dit hotel, gezien de negatieve beoordelingen en de zéér lage prijs. Het viel dus reuze mee, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Oké, hotel is wat verouderd en aan een opknapbeurt toe (glijbanen en fitnesszaal buiten gebruik, hotel kan hier en daar een likje verf gebruiken) maar wel leuk ingedeeld met verschillende zitjes, terrasjes en plekken om onder je parasolletje te liggen. Bij het zwembad, op het strand of op het grasveld hier tussen in. Strand is prachtig en direct bij het hotel. In de omgeving genoeg winkeltjes en een pinautomaat. Vrijdags is er markt in Mahdia. Je weet niet wat je ziet, zelden zo'n grote markt gezien. Eten in het hotel best prima. Redelijk gevarieerd en om de dag BBQ. Inderdaad vaak geen bestek of glazen. Personeel rent zich rot om dit zo snel mogelijk aan te vullen. Even wachten dus. De shows 's avonds zijn best wel slecht, maar de kinderdisco maakt alles goed. Ook de vast clubdansjes zijn best lachen.

leuke vakantie

MP
12-7-2011

wij zijn net terug van onze vakantie in dit hotel. ik vond het super hier, alleen was het eten wat minder omdat het vaak koud was.ook was er bijna nooit bestek en vaak geen glazen in het restaurant. ik vond het personeel zeer vriendelijk. het animatie team was het ook uitstekend.

al met al een super vakantie op het eten na en jammer dat je voor shoppen ver moet reizen

heerlijk relaxed vakantie vieren

reina
27-10-2010

Net terug van een weekje tunesie. Hebben genoten. Prima kamer, netjes schoon. Heerlijk eten!!!!

Strand ideaal dicht bij.

Dit smaakt naar meer!

Familie Huizinga
25-10-2010

We zijn in de herfstvakantie met onze dochters (6 en 9 jr) geweest. We hadden een ruime vierpersoonskamer. Elke dag schone handdoeken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad, een fantastisch strand met heldere zee en superlekker eten! Helaas hadden we geen volpension.. (we hadden voor de eerste dag een tegoedbon voor de lunch gekregen omdat we 's nachts waren aangekomen . En die lunch was zó ontzettend lekker, dat het jammer was dat we dat niet eerder wisten! Misschien maar goed ook, want anders waren we beslist aangekomen...) Het weer was minder warm dan we hadden gehoopt in dit seizoen. Het waaide hard en er was veel bewolking, met opklaringen tussendoor. Zonder zon en met zoveel wind was het wel wat fris. Op het strand en in het zwembad hebben de meiden zich goed vermaakt. De animatie bestond uit yoga, volleybal en jeu de boules. Niet speciaal iets voor de kinderen.

goede lokatie voor een weekje

hut
10-9-2010

In impuls geboekt voor 500 euro op veiling. Zeker geen spijt van.

Geen luxe, wel nette kamers, elke dag schone handdoeken en schoonmaak.

Dichtbij strand, lekker zwembad, heerlijke tuin. Vriendelijk personeel. halfpension is aanbevelingswaardig. Tussen de middag lekker in stadje gaan eten of in nabijgelegen shopping centre. Eten verder redelijk. Elke dag wat anders erbij, redelijke afwisseling, verwacht geen luxe buffetten naar nederlandse maatstaven. Voor 500 euro een leuke week.

Mahdia is niet veel te beleven. Uurtje met de trein naar Monastir. Als je langer gaat zou ik in een meer toeristisch gebied gaan zitten.

Super

Shana
23-8-2010

ik ben In augustus voor een paar dagen geweest, en heb mij daar super geamuseerd, vooral als meisje krijg je daar veel aandacht en dat is leuk. De kamers waren niet speciaal maar wel proper en de handdoeken werden elke dag ververst. Het eten was niet slecht maar ook niet super, er was gewoon weinig variatie. Ik ga zeker nog eens terug

Weinig voor betaald, en ook weinig gekregen. Prima voor 4 dagen, maar niet voor twee weken. Ligging direct aan het mooie strand met heerlijke zee... Ruime tuin met voldoende ligbedden. Maar.... kamers muf, heel zwembad in de badkamer rond de wc, eten niet veel soeps. Veel van hetzelfde. Vooral ontbijt weinig fantasievol. Geen fatsoenlijke cocktail te krijgen. Bediening over het algemeen nors. Animatie ronduit vreselijk. Maar goed... voor een weekendje weg heb je alleen het strand en een ligbedje nodig... toch??? Een uitstapje naar de Medina van Mahdia is aan te bevelen. Let wel: met de taxi kost het 1 TD p.p.! En niet 5, zoals de meeste taxi chauffeurs zullen proberen!

Super, zeker voor dat geld.

Dido en Bernadette
26-3-2010

Door de slechte beoordelingen hielden wij ons hart vast maar wat waren we verbaasd dat we in onze familiekamer kwamen! Geweldige ruimte voor ons vieren! Voor de kinderen was het een feest en wij hebben ons prima vermaakt.Alleen het volume van de muziek mocht wel veel zachter. Alles is naar zijn geld. Wil je meer luxe dan moet je hier niet heen,want daar betaal je hier ook niet naar.Dus voor ons een dikke voldoende en een aanrader voor mensen die niet te veel geld willen uitgeven.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Thapsus in Mahdia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Thapsus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.