Hotel Zodiac

HotelWeer vandaag33°21°
Hotel Zodiac
6,1

5 reviews over Hotel Zodiac in het Nederlands

Prijs-kwaliteit ok maar ook niet meer

Hamza
22-9-2016

Service was ok.

Veel Russen in het hotel dus animatie was vooral Russisch.

Eten was echt zeer simpel.

Leuk klein schaalig hotel

Vulpen
2-5-2012

Ben afgelopen april 2012 geweest vriendelijke gastvrij personeel. Goed eten verdient meer . Publiciteit.

Výborná strava

Hana Hosťová
2-9-2011

Pokoje jsou velmi průměrné, v koupelně je místy plíseň, vše vynahradilo výborné jídlo a příjemný personál. Bazény čisté a vhodné pro děti. V pokojích situovaných k bazénu je velmi slyšet hudba z noční diskotéky. My po domluvě v recepci byli přestěhováni na opačnou stranu, kde je klid. V tomto hotelu se nám i přes drobné nedostatky líbilo. Hana

Niet boeken!

Mevr Kouwenberg
30-5-2010

Ik heb 1 week in Zodiac gezeten en ben blij dat ik weer kon gaan. Heb veel gereisd en ben nooit moeilijk maar dit was een zware tegenvaller. Ze noemen het een 4 sterren hotel maar als ze de 2 sterren halen is het veel. Onvriendelijk personeel aan de receptie, zeer onproffesionele en knullige animatie, hotelkamer was schoon en ruim maar stonk heel erg naar verflucht.

Het hele hotel is nl net geverfd om het enigzins aantoonbaar te maken. Koffie is niet te drinken en als je dan een cappuchino wilde wat níet in het all inclusive pakket zit moet je óf betalen voor je koffie óf eerst overleggen met de manager..Bij all inclusive zitten ook 'snacks": overgebleven stukken pizza van de lunch, ongekoeld op de bar gezet in een plakkerige bak...njammie.

Zodiac heeft ook een "privé strand": 20 vierkante meter met een paar ligbedden en parasols, geen bar, geen wc geen muziek. Je mag nl niet op de andere meer luxere stranden liggen want dat hoort niet bij "jouw hotel"

Voor mij nooit meer dus.

geweldig

anja
28-5-2010

een heel goed hotel en het eten was goed

lieve mensen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zodiac in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zodiac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zodiac scoort een 6.11 uit 10 op basis van 5 reviews.