Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°14°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Nozha Beach voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel Vincci Nozha Beach in het Nederlands

prijs/kwaliteit goed hotel, met werkpunten

Barbara
1-5-2019

Prijs/kwaliteit een prima hotel. De kamer die wij hadden was mooi gerenoveerd en werd dagelijks, zij het op zijn Tunesisch gekuist. De handdoeken en lakens werden dagelijks ververst. Bedden van goede kwaliteit. Een heel mooi en groot zwembad, maar te koud in april. Heel mooi privéstrand met ligbedden en parasols. Vriendelijk en gedienstig personeel. Eén minpuntje: het restaurant. Lange wachtrijen omdat men niet tijdig is beginnen bakken, Tunesiërs die in het weekend er komen en een privébanket organiseren aan hun tafel zodat je zelfs niet eens meer een gekookt eitje kan krijgen, terwijl er massa's in de vuilbak eindigen. De tafels en stoelen werden slecht afgekuist. De bediening aan tafel is triestig. Maar al bij al een fijne vakantie met heel wat Belgen in het hotel, wat voor een gezellige sfeer zorgde.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Never again!

Hans Roels
29-4-2019

hotel slecht... voor alles bijbetalen... minibar, kluis,... Ontbijt: geen fruitsap, 20 min wachten voor een eitje zelf uw tafel afkuisen in de ochtend vooraleer je kan eten.... lunch en diner: als je graag rode en witte kool eet...hier elke dag..., dessert zeer weinig keuze. Ook hier zeer lange wachtrijen, dus koud eten... Kamers: waar wij lagen, zeer verouderd. Bad schilferde af, tapijten vuil... wel goede bedden. Aan de receptie waren ze zeer onvriendelijk, rest van personeel OK. Wat Tunesië zelf betreft, gewoon 1 groot stort... overal vuil en afval. Nog steeds in verval... echt jammer... Touroperator niemand die met ons meereed met transfer, niks van info, noppes... hebben ginder ander Belgen ontmoet met andere touroperator en betaalden net iets meer dan de helft.. voor gerenoveerde kamers... Voor ons nooit meer... niet Tunesië, niet touroperator...

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Denk 2 keer na voor u gaat boeken !

Hilhorst
30-10-2018

Gedateerd resort. Zéér slechte hygiëne van de kamer en badkamer (schimmel). Ook het restaurant en met name de stoelen zijn te vies om aan te pakken!. Buffetrestaurant met beperkte gerechten. Pizza is oké maar die verwacht je niet in Tunesië. Specialiteiten restaurant is bagger. Op het terras en in de bar zelf je drankjes halen bij super chagrijnig personeel. Ze doen er alles aan de consumpties te beperken ivm all inclusief. Overig personeel super aardig en harde werkers. Veel geluidsoverlast van naburig hotel!! Strand uitstekend in orde Bovenstaande hebben wij natuurlijk ook besproken met de hostess van touroperator ter plaatse. Deze was niet bijzonder onder de indruk en nam onze ervaring niet serieus.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Zeker nog eens naar toe!

Tanja
17-8-2018

Wij zijn hier 15 dagen geweest. Door de slechte reviews gingen wij er met een angst heen. Maar waar halen die mensen het vandaan!!! Wij hebben genoten. Alles schoon, goede service en prima eten. Na 15 dagen verlang je wel weer naar iers anders maar dat is vrij normaal. Vriendelijk personeel, leuke animatie altijd iets te eten. Een aanrader om heen te gaan, zeker gezien de prijs/ kwaliteit dan zou ik zelfs een 9,5 geven.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Verouderd hotel waar aan gewerkt wordt. Lawaaierige animatie en zeer slechte Dj die alleen speelt wat hij, Tunesiërs en Fransen graag horen (Franse rapp). Keuken krijgt nauwelijks een voldoende. Stoelen en tafels in de refter plakken van het zichtbare vuil. Eten is soms echt slecht. In de ochtend liggen er dode kakkerlakken in de wc en een enkele keer in de keuken na nachtelijke insecticide spray. Hotel infrastructuur en normen zijn niet naar onze Europese normen. Stinkende en in aantal onvoldoende openbare toiletten. Restaurant sluit bijna dagelijks de deur tijdens openingsuren omdat het vol zit. Na 15 tal min mag men terug binnen. Keuken soms vroeger gesloten omdat het eten op is. De grote Inkomhal (receptie) en doorlopende hoofdbar hebben geen werkende airco en zit s'avonds dus vol muggen omdat de buitendeuren open staan voor verluchting. Zwembad is mooi en groot maar men eet en drink in het water, wat het smerig maakt. Inlandse gasten spuwen er in gieten drank in zwembad en een Boerkini moeder liet haar kleine vanop de kant er in plassen. Ze wassen er ook hun sloffen in. Hotel personeel laat dit begaan. Het was voor ons dus eenmalig, spijtig want het heeft alles om een goed hotel te kunnen zijn maar er zijn denk ik betere hotels in Tunesië waar minder inheemsen en met beter manieren komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Eten slecht!

Patrick
13-7-2018

Hotel prima alleen de kamers mogen beter schoongemaakt. Het eten elke dag bijna het zelfde en hygiëne wordt erg slecht mee omgegaan ik zelf eerste 3 dagen buikloop gehad en mijn jongste dochter ook ziek geworden , eten snel op en weinig keus. Kauwgom gevonden in de salade?? Veel deegwaar wat erg goedkoop is en te melig om te eten. Vlees? een schoenzool is makkelijker te snijden en het dessert veel droge koek en fruit wat overrijp is en weinig variatie in al het eten. De animatie is top! Het zwembad mag ook veel beter schoongemaakt worden en veiligheid ook veel beter! Erg jammer dit terwijl het een prachtig hotel is en met een paar aanpassingen veel beter kan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Je oogst wat je zaait ...

Henk Debal
20-6-2018

230 € voor 1 week all-in, vlucht en transfer incl via touroperator België ? Tja, dan moet je geen 2 keer nadenken. Denk je ... Spotgoedkoop is het zeker, maar je kan maar oogsten wat je zaait. Het hotel is dan ook evenredig aan de prijs : goedkoop. Het gebouw op zich is dringend aan een opsmukbeurt toe, wat helaas ook van het personeel kan gezegd. Of toch : als je hen fooien geeft, krijg je iets gedaan. Animatie is van het niveau jeugdkamp voor 14-jarigen. De gasten in juni waren voor 80% Russen. Boertige Russen, die de beperkte kennis van etiquette duidelijk thuis hadden gelaten. Wat zich o.m. vertaalde naar de buffetten, die na 5 minuten half leeg waren geplunderd en na een half uur doelloos achterbleven op ontelbare borden die over de eetzaal en terras verspreid stonden omdat men de overgrote porties niet meer naar binnen kreeg gewerkt. Als het een troost mag zijn, u mist niks van het eten als slechts de helft overblijft, want u krijgt toch dagelijks kip, kalkoen, rijst en deegwaren voorgeschoteld. En die droge koekjes en wat goedkoop en overrijp fruit als dessert. Leuke anekdote : ik vroeg de 1e dag om rode wijn aan de ober, en bij het uitschenken wees ik hem erop rode wijn te hebben besteld, geen rosé. Bleek dat het toch rode wijn was. Waar u feilloos kon doorkijken :-) All-in ... ja, maar voor een simpele internationale frisdrank of versgeperst fruitsap, mag u toch een westerse prijs betalen. Maar daar doen wodka zuipende Russen niet moeilijk over.

Gereisd alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

dit nooit meer

VERHECKEN
15-5-2015

Wij zijn 1 week terug van dit hotel! Tot in het restaurant(waar gegeten word) word er door de garçons drugs gedailt! Het is daar 1 combine van dailers! Zelfs buiten (strant, zwemkom enz) wordt er sterk gedaild! Daarom is het er zeer onveilig! Ik raad de mensen met kinderen aan alles goed in het oog te houden! Mij zien ze er nooit meer daar mijn vakantie er door dit gedoe verknalt is evenals mijn relatie.

Gereisd met partner in april 2015

vincci nozaha beach

Adamine
28-4-2015

de obers aan bar en restaurant absoluut niet vriendelijk op 1 na.Animatie prop nul ... Enkel Emma heeft erg haar best gedaan om wat sfeer in te brengen. Het eten ca va ... mooi strand. ze waren nu alles aan het opstellen, tuin in orde aan het brengen voor seizoen, maar waarom hadden wij daar geen recht op (?) Na avondeten amper iets te doen

Gereisd anders in april 2015

Blij dat we naar huis mochten...

Jan
21-6-2014

Negatief: - Personeel: zeer onvriendelijk, te weinig, bediening enkel als je een fooi geeft - Eten: geen variatie, te weinig (een uur na opening is de helft weg) - Restaurant: veel te druk, chaos, vuile tafels die niet afgeruimd worden, geen borden/tassen/bestek (ook niet als je erachter vraagt), drankautomaten die niet werken, ... Gasten zonder respect voor een ander (wegduwen, voorkruipen,..) - Bar: koude snacks, warme drank. 's Avonds op het terras belachelijk weinig plaats (1x op een week tijd nog iets kunnen gaan drinken na avondmaal). - Zwembad: veel animatie in het zwembad, druk, geen ligstoelen als je niet om 5u 's ochtends wil opstaan (helft is zelfs al ingepalmd om middernacht) - Strand: nooit één ligstoel gevonden - Kamer: geen airco bij 30°C en volle zon op het raam, maar wel hels lawaai van de airco van naburig hotel! - Andere: opdringerige verkopers rondom het zwembad, enkel wifi in de receptie (geen plaats!)

Positief: - dat we maar 1 week geboekt hadden!

Gereisd met partner in juni 2014

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenFast food, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Nozha Beach in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Nozha Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.