Hotel Vincci Lella Baya

Hotel Vincci Lella Baya
7,4

16 tips over Hotel Vincci Lella Baya

Mark, 15-10-2014
Zorg als je in het weekend aankomt dat je wat dinars op het vliegveld haalt. In het hotel is dit in het weekend bijna onmogelijk
Savannah, 3-8-2014
Neem een stekkerdoos mee (1 vrij stopcontact in de kamer) Alleen wifi in de lobby (als die niet overbelast is) Wissel dinars bij een wisselkantoor 50 euro is 110 dinar daar (koers 1 = 2.2) . Maar als je in euro's betaald rekenen de winkeliers dat 50 euro, 100 dinar is (koers 1 = 2) In hun voordeel natuurlijk! Hou je geld bij je, wissel NIET met iemand die dat vraagt op straat en volg ze NIET naar hun winkel!!! Geef de obers na elke keer eten een paar dinar anders krijg je geen/belabberde service
Elize, 8-10-2013
taxi is goedkoop vergeleken bij ons, naar het oude hammamet is bijv. erg leuk. We hebben een excursie gedaan waarbij je rondreis maakt en ook 1 nacht overnacht in een ander hotel. we twijfelde hierdoor erg, maar het was echt super! hadden het echt niet willen missen!

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Lella Baya voor je op een rij gezet:

Peter Mansveld, 4-10-2013
Mocht je ondanks alles toch hier naar toe willen, neem dan geen all-inclusive maar half-pension of alleen ontbijt en ga lekker 's avonds in de jachthaven of de medina bij een restaurantje wat eten.
Petra, 29-9-2013
Voorzie je op het geven van fooien, neem cash euro's ( in kleine coupuren ) mee en wissel aan de receptie van het hotel want bancontactkaarten ( zelfs Visa ) werken dikwijls niet in Tunesie.
Cees van reen, 17-9-2013
Geef de obers een kleine fooi en je hebt de vakantie van je dromen...

leonie, 6-8-2013
De 2-daagse saharatour is een aanrader!
k., 20-7-2013
Restaurant Viking heeel goed! Airco op alle kamers, tip gewoon een ander pasje in pashouder stoppen, dan loopt de airco heel de dag. Mocht je niet kunnen pinnen, ga dan naar hotel el mouradi 100meter verderop, daar lukt het wel.
Cees van Reen, 3-7-2013
Geef een kleine fooi en je vakantie kan niet meer stuk voor de service die je terugkrijgt. Ga niet mee met de piraten- excursie. Lijkt leuk vanaf strand bij vertrek maar stelt verder echt niets voor. Veel verkopers die je aanspreken tot vervelens toe, maar ook dat went - niet teveel aandacht aan besteden. Je kunt wel heel veel afdingen, al verdienen ze dan nog steeds aan je.
Karine , 30-4-2013

Mooie jachthaven (ga zeker eens eten in Restaurant Bouillabaise!)

Medina is ook leuk om eens te doen, maar wees stééds op je hoede voor de verkooptrucs in de winkeltjes, ze blijven aandringen eens je in hun shop bent beland, en worden soms zeer agressief als je niets van hun rommel wil kopen (dit telt voor heel Hammamet Yasmine!)

Uitstap naar Tunis, Carthago en Sidi Bou Said, niet aan te raden, is 't geld niet waard. Wees op je hoede, iedereen daar 'werkt' zgz in jouw hotel en lokken je mee!