Hotel Vincci Lella Baya

Hotel Vincci Lella Baya
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Lella Baya voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Vincci Lella Baya in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

sprookjesachtig hotel met heel slecht eten

Fam.Bierens
5-11-2014

Het hotel ligt heel gunstig en de lobby is sprookjesachtig. De kamers zijn ook heel groot en oosters, maar helaas hadden wij kakkerlakken. Ze zijn op het oog schoon maar de plinten e.d.zitten vol stof. Het eten is zeer slecht ,echt Tunesisch maar ook nog niet lekker bereid. Vlees en vis leek erop dat het afgekeurd was. Veel botten, vellen,pezen en veel te droog. Iedereen die we gesproken hebben, vond dit ook.(engelsen,spanjaarden,duitsers etc.) Het zwembad is super groot en mooi en het animatie team was te gek. Strand lag vol met harde grasbollen uit de zee( lijkt op harde kamelendrollen)en het water kijkt zwart. Cocktails ook niet echt goed. Barpersoneel praat geen of niet goed engels. Receptie personeel spreekt engels en is zeer behulpzaam. In de lobby/bar mag je roken. In het a la carte restaurant was het eten ook niet goed. Wij zijn toch wel wat gewend, want gaan meestal naar een 3/4 sterren hotel in Turkije,maar daar is het eten beter. Jammer want je waant je in n droom in de hal.

Sprookjes bestaan!super hotel!

Rob Kaandorp
19-10-2014

prachtig hotel met sprookjesachtige lobby,super personeel die er alles aan doet om het ons als toerist naar de zin te maken, bijv.ober Anis,maar ook het animatieteam,die er elke dag staan om ons uit de luie bedjes te krijgen,elke dag opnieuw,met een lach,top!Ligging tegenover het strand,is misschien een minpuntje voor strandliefhebbers,dat stelt niet veel voor,maar het zwembad maakt een hoop goed.Omgeving ok,ligt middenin een toeristengebied,daarbuiten stelt niet veel voor.Wij hebben in ieder geval genoten en komen zeker nog een keer terug!

goede prijs kwaliteitsverhouding

kees en loes
17-10-2014

Gezien de prijs is dit toch een aanrader

geweldige mooi van binnen alleen de kamers hebben een opknapbeurt nodig.

Eten genoeg variatie.

Personeel vriendelijk. Animatieteam druk bezig

Alleen het geluid sávonds was erg hard.

Aardig hotel...

Mark
15-10-2014

De ligging van het hotel is prima! Ruime kamers wel wat oud, maar goed schoon. Een mooi zwembad met altijd voldoende ligbedden. Het eten is helaas minder. Niet veel keus en vaak niet goed op temperatuur als je daar wat van zegt wijzen ze naar een magnetron! De service is niet voldoende! Veel barpersoneel lijkt er geen zin in te hebben! In het restaurant lopen wel een aantal obers die hun stinkende best doen met het serveren van drankjes en dekken van tafels. Betalende gasten (niet all inclusive) krijgen betere service. Ook is er regelmatig in de zwembad bar te kort aan bekers. 's avonds binnen krijg je cola in een bierglas en limonade in een wijnglas. Animatie was goed, deze vier jongens deden er alles aan om de wat slechtere service te doen proberen te vergeten altijd vriendelijk. Leuke shows en ze zijn niet opdringerig. Al met al is dit een prima hotel als je bereid bent veel extra fooi te geven of niet all inclusive te gaan.

4 sterren?

Savannah
3-8-2014

Wat het hotel eigenlijk verdient i.p.v. 4 sterren is daar de helft van en daar vervolgens weer de helft van. Je komt zaterdagnacht aan rond een uur of 3 en van die vrijdag ervoor heb je vervolgens al je hotel kamer betaald en de all inclusive, dat laatste kun je achterwege laten want het weinige eten waar uit kunt kiezen in het hotel bestaat uit ''gedoopt in vet'' en ''to hot to handle'' ook krijgen betalende gasten overduidelijk betere service dan all inclusive! Om niet te vergeten dat de ijsje 's ochtends all inclusive zijn en 's middags niet en je alleen van 1 tot half 3 pizza en patat kunt krijgen, want anders kost het geld. De bedden zijn gegoten uit beton en om de wc door te spoelen moet je de knop eerst 30 keer indrukken. De animatie 's avonds is zo slecht dat je je nog liever laat grijpen door een beer dan daar een seconde langer naar kijken. Oh, als je jezelf zo ver krijgt om toch naar het buffet te gaan, staan daarachter 15 obers om te kijken wat je allemaal pakt.. -_-

Fantastisch hotel

Afif
1-3-2014

Ik heb erg genoten

Er was een top gastvrijheid, het eten was erg lekker en international met genoeg keuze. Het was een fantastisch verblijf . Het is een mooi adres en zal het zeker aan raden.

Een heerlijke vakantie

M.Stoker
1-11-2013

Een prima ligging, gezellig bij de haven waar je heerlijk uit eten kunt,

Helaas in oktober veel zeewier op het strand,maar hier kan het Hotel niets aan doen.

Het eten zou wat meer internationaal mogen o.a meer friet en dergelijke.

De lunch bij zwembad was prima en bediening was erg aardig, wanneer je zelf aardig bent zijn zij dit ook.

Koelkast in kamers zijn zeker aan vervang toe,of moeten verwijderd worden.

Heel mooi hotel

Elize
8-10-2013

Wij hebben 2 weken in dit hotel gezeten. Hadden een hele mooie kamer met airco en koelkast (erg fijn met de warmte). Hotel zag er erg mooi uit, personeel was vriendelijk en genoeg keus met eten (buffet). Kamer was altijd schoon. Als je de straat oversteekt zit je aan het strand. Bij ons lag er alleen veel zeewier in zee dus vooral bij het zwembad doorgebracht. Volop animatie als je wil. Supermarktje op de hoek van de straat.

We hoorden mensen over het eten klagen (mensen van andere hotels, (eten was niet lekker, weinig keus, werden ziek) wij konden ons hier totaal niet in herkennen bij Vincci lela baya. Wel hoorden we andere mensen die last hadden van muziek van het animatieteam 's ochtends. Zij sliepen aan de zwembadzijde (wij niet, dus ook hier niets van gemerkt).

dit hotel nooit meer

beernaert
8-10-2013

kamers vuil,eten niet te eten .barmannen onkundig en niet vriendelijk.overschotten van tafel,terug in het eten.vloer in het restaurant ongekuisd in 10 dagen wij daar waren.all in ,en wij hebben iedere dag uit gaan eten,daar het eten niet te vreten was.geen duur hotel,maar geen 4 sterren waard . maar 2 sterren?

mooie ligging

agneta_haudenhuyse
6-10-2013

zeer aangenaam alles bij de hand om te shoppen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Lella Baya in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Lella Baya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vincci Lella Baya scoort een 7.8 uit 10 op basis van 106 reviews.