Hotel Vincci Lella Baya

Hotel Vincci Lella Bayasterstersterster

7.9Goed

Tunesië, Tunesië, Hammamet

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Lella Baya voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

108 reviews over Hotel Vincci Lella Baya

• 7van Mouwerik09-07-2019

Viel tegen

Uiterlijk mooi maar helaas verouderd en niet altijd even schoon.

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Fam.Bierens05-11-2014

sprookjesachtig hotel met heel slecht eten

Het hotel ligt heel gunstig en de lobby is sprookjesachtig. De kamers zijn ook heel groot en oosters, maar helaas hadden wij kakkerlakken. Ze zijn op het oog schoon maar de plinten e.d.zitten vol stof. Het eten is zeer slecht ,echt Tunesisch maar ook nog niet lekker bereid. Vlees en vis leek erop dat het afgekeurd was. Veel botten, vellen,pezen en veel te droog. Iedereen die we gesproken hebben, vond dit ook.(engelsen,spanjaarden,duitsers etc.) Het zwembad is super groot en mooi en het animatie team was te gek. Strand lag vol met harde grasbollen uit de zee( lijkt op harde kamelendrollen)en het water kijkt zwart. Cocktails ook niet echt goed. Barpersoneel praat geen of niet goed engels. Receptie personeel spreekt engels en is zeer behulpzaam. In de lobby/bar mag je roken. In het a la carte restaurant was het eten ook niet goed. Wij zijn toch wel wat gewend, want gaan meestal naar een 3/4 sterren hotel in Turkije,maar daar is het eten beter. Jammer want je waant je in n droom in de hal.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 9Rob Kaandorp19-10-2014

Sprookjes bestaan!super hotel!

prachtig hotel met sprookjesachtige lobby,super personeel die er alles aan doet om het ons als toerist naar de zin te maken, bijv.ober Anis,maar ook het animatieteam,die er elke dag staan om ons uit de luie bedjes te krijgen,elke dag opnieuw,met een lach,top!Ligging tegenover het strand,is misschien een minpuntje voor strandliefhebbers,dat stelt niet veel voor,maar het zwembad maakt een hoop goed.Omgeving ok,ligt middenin een toeristengebied,daarbuiten stelt niet veel voor.Wij hebben in ieder geval genoten en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7kees en loes17-10-2014

goede prijs kwaliteitsverhouding

Gezien de prijs is dit toch een aanrader geweldige mooi van binnen alleen de kamers hebben een opknapbeurt nodig. Eten genoeg variatie. Personeel vriendelijk. Animatieteam druk bezig Alleen het geluid sávonds was erg hard.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 7Mark15-10-2014

Aardig hotel...

De ligging van het hotel is prima! Ruime kamers wel wat oud, maar goed schoon. Een mooi zwembad met altijd voldoende ligbedden. Het eten is helaas minder. Niet veel keus en vaak niet goed op temperatuur als je daar wat van zegt wijzen ze naar een magnetron! De service is niet voldoende! Veel barpersoneel lijkt er geen zin in te hebben! In het restaurant lopen wel een aantal obers die hun stinkende best doen met het serveren van drankjes en dekken van tafels. Betalende gasten (niet all inclusive) krijgen betere service. Ook is er regelmatig in de zwembad bar te kort aan bekers. 's avonds binnen krijg je cola in een bierglas en limonade in een wijnglas. Animatie was goed, deze vier jongens deden er alles aan om de wat slechtere service te doen proberen te vergeten altijd vriendelijk. Leuke shows en ze zijn niet opdringerig. Al met al is dit een prima hotel als je bereid bent veel extra fooi te geven of niet all inclusive te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7Savannah03-08-2014

4 sterren?

Wat het hotel eigenlijk verdient i.p.v. 4 sterren is daar de helft van en daar vervolgens weer de helft van. Je komt zaterdagnacht aan rond een uur of 3 en van die vrijdag ervoor heb je vervolgens al je hotel kamer betaald en de all inclusive, dat laatste kun je achterwege laten want het weinige eten waar uit kunt kiezen in het hotel bestaat uit ''gedoopt in vet'' en ''to hot to handle'' ook krijgen betalende gasten overduidelijk betere service dan all inclusive! Om niet te vergeten dat de ijsje 's ochtends all inclusive zijn en 's middags niet en je alleen van 1 tot half 3 pizza en patat kunt krijgen, want anders kost het geld. De bedden zijn gegoten uit beton en om de wc door te spoelen moet je de knop eerst 30 keer indrukken. De animatie 's avonds is zo slecht dat je je nog liever laat grijpen door een beer dan daar een seconde langer naar kijken. Oh, als je jezelf zo ver krijgt om toch naar het buffet te gaan, staan daarachter 15 obers om te kijken wat je allemaal pakt.. -_-

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Afif01-03-2014

Fantastisch hotel

Ik heb erg genoten Er was een top gastvrijheid, het eten was erg lekker en international met genoeg keuze. Het was een fantastisch verblijf . Het is een mooi adres en zal het zeker aan raden.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8M.Stoker01-11-2013

Een heerlijke vakantie

Een prima ligging, gezellig bij de haven waar je heerlijk uit eten kunt, Helaas in oktober veel zeewier op het strand,maar hier kan het Hotel niets aan doen. Het eten zou wat meer internationaal mogen o.a meer friet en dergelijke. De lunch bij zwembad was prima en bediening was erg aardig, wanneer je zelf aardig bent zijn zij dit ook. Koelkast in kamers zijn zeker aan vervang toe,of moeten verwijderd worden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 9Elize08-10-2013

Heel mooi hotel

Wij hebben 2 weken in dit hotel gezeten. Hadden een hele mooie kamer met airco en koelkast (erg fijn met de warmte). Hotel zag er erg mooi uit, personeel was vriendelijk en genoeg keus met eten (buffet). Kamer was altijd schoon. Als je de straat oversteekt zit je aan het strand. Bij ons lag er alleen veel zeewier in zee dus vooral bij het zwembad doorgebracht. Volop animatie als je wil. Supermarktje op de hoek van de straat.

We hoorden mensen over het eten klagen (mensen van andere hotels, (eten was niet lekker, weinig keus, werden ziek) wij konden ons hier totaal niet in herkennen bij Vincci lela baya. Wel hoorden we andere mensen die last hadden van muziek van het animatieteam 's ochtends. Zij sliepen aan de zwembadzijde (wij niet, dus ook hier niets van gemerkt).

Gereisd met partner in juli 2009

• 2beernaert08-10-2013

dit hotel nooit meer

kamers vuil,eten niet te eten .barmannen onkundig en niet vriendelijk.overschotten van tafel,terug in het eten.vloer in het restaurant ongekuisd in 10 dagen wij daar waren.all in ,en wij hebben iedere dag uit gaan eten,daar het eten niet te vreten was.geen duur hotel,maar geen 4 sterren waard . maar 2 sterren?

Gereisd met partner in september 2013

16 tips over Hotel Vincci Lella Baya

• Petra, 29-09-2013

Voorzie je op het geven van fooien, neem cash euro's ( in kleine coupuren ) mee en wissel aan de receptie van het hotel want bancontactkaarten ( zelfs Visa ) werken dikwijls niet in Tunesie.

• Peter Mansveld, 04-10-2013

Mocht je ondanks alles toch hier naar toe willen, neem dan geen all-inclusive maar half-pension of alleen ontbijt en ga lekker 's avonds in de jachthaven of de medina bij een restaurantje wat eten.

• Elize, 08-10-2013

taxi is goedkoop vergeleken bij ons, naar het oude hammamet is bijv. erg leuk. We hebben een excursie gedaan waarbij je rondreis maakt en ook 1 nacht overnacht in een ander hotel. we twijfelde hierdoor erg, maar het was echt super! hadden het echt niet willen missen!

12 vragen over Hotel Vincci Lella Baya

• Kelly, 27-06-2014

Wie weet hoe de voordeelkamers zijn

Hallo, ik heb voor een heel klein prijsje dit hotel geboekt in het hoogseizoen. Natuurlijk een voordeelkamer, maar wil graag weten of dit erg veel verschil is. Weet iemand dit? Wel gewoon schoon en niet teveel lawaai? Dan ben ik al heel happy

Savannah, 03-08-2014

Veel lawaai 's nachts tot een uur of half 1.

• silvia, 21-06-2014

voordeelkamer

Hallo, Wij gaan 23 september naar dit hotel en hebben een voordeelkamer geboekt kan iemand mij vertellen waar je terecht komt en hoe de kamers zijn.

savanmakkinga, 04-09-2014

De kamers zijn klein en hebben geen aparte slaapruimtes

• J., 14-06-2014

Fitness

Wie heeft ervaring met de fitnessruimte binnen dit hotel. Wat voor apparaten zijn er?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV