Hotel Venus

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°14°
Hotel Venus
6,2

8 reviews over Hotel Venus in het Nederlands

Waanzinnig slecht

janssens tim
24-7-2012

caribbean world venus beach doet zichzelf voor als een geweldig hotel... Onzin!!! Om te beginnen is het eten daar slecht, heel weinig variatie. na 2 dagen heb je het gehad. Een verouderd hotel eigenlijk. parasols aan zwembad en strand versleten. Zwembad word nauwelijks gestofzuigt met als gevolg, een bodem vol met vuiligheid. Ook lag er bij ons ontlasting in het zwembad en een maandverband... Leuk als je weet hoeveel je betaald hebt. De kamaers ook veroudert, het wc is niet deftig aangesloten wat leid tot stank. De airco is precies ventilatie. Geeft bijna geen koude af. 3 dagen constant laten draaien en het plafond lekte langs alle kanten. Klacht gaan indienen, ze komen daar gewoon een productje over smeren. Klaar is kees. Engels is daar niet echt bekend enkel bij de animators.touroperator hostess was onvriendlijk vanaf je de klachten begon te vermelden. lakens werden niet ververst, enkel proper opgevouwen. handdoeken net hetzelfde.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

erg leuk

ayla
23-7-2010

geweldige vakantie gehad! Er was veel te doen voor de kinderen, en er was elke avond leuke animatie. Ook het eten smaaktte prima.

Gereisd anders in Fri Jul 23 2010 02:19:58 GMT+0000 (UTC)

Dit echt nooit meer !!

Diana de Wit
21-5-2009

We zijn net terug van 8 dagen in deze club,het was vreselijk. Dit was onze 4e keer in Tunesië maar dit hebben we nog nooit gehad. Het is niet via een Nederlandse Reisorganisatie te boeken en we snappen nu waarom.

Het eten zag er echt mega ranzig uit was niet gaar en ook nog eens koud. Geen schone Tafels om aan te eten. Wc's in de hal waren erg vies en geen wc papier,werden 1 keer per dag sóchtends schoongemaakt. All-in stelt echt niks voor en voor de andere dingen kan je fiks betalen. Op het strand zijn geen matrasjes en aan het zwembad was alleen maar onderhouds herrie ( grasmaaiers enz ) De service is helemaal slecht ze zijn absoluut niet klantgericht daar. Spreken slecht Engels,de gasten bestaan uit Italiaanse,Duitse en Franse gasten,geen Nederlanders.

Wij zijn geen moeilijke gasten maar ik heb toch een mega klachten lijst ingeleverd bij de reisleiding.

Gereisd met vrienden in mei 2009

2008

Wat een hel resort

ikke
5-11-2008

Hotel zag er in eerste instantie redelijk uit. Maar wat bleek toen we op de kamer kwamen dat er gewoon zeewater uit de douche komt, de bedden lagen als houten planken en het personeel is er gewoon weg onbeschoft!

Daarnaast stond het hele hotel vol emmertjes omdat er overal lekkage was. Ook het eten was erg jammer. Veel van hetzelfde en nauwelijks variatie. En als klapper op de vuurpijl een ecoli bacterie opgelopen van het ijs. (braken, diaree en koortsstuipen in het vliegtuig gehad! Met dus als gevolg ziekenhuisopname! in duitsland, vlogen via Frankfurt)

Aan het eind van het seizoen zitten er alleen nog (vrijgezellen) russen en duitsers die op zoek zijn naar......

In het centrum alleen maar verkopers die je bespringen

Hebben de reis vroegtijdig afgebroken (zouden 8 dagen gaan, hebben het er 3 dagen vol gehouden vanwege slechte accomodatie en het strontziek zijn van het eten!

We hebben nog nooit zo'n slechte vakantie gehad!

Gereisd met partner in november 2008

zeer goed hotel en zeker het strand

gerda baegen
23-10-2008

zo goed koop zijn wij nog nooit uitgeweest en voor een drie sterren hotel ? doe er nog maar een ster bij

Gereisd met partner in oktober 2008

Tunesie ! NIET MIJN FAVORIET

de Jonge Dirk
4-9-2008

Mentaliteit Tunesiërs ronduit degoutant. Geen mogelijkheid om eens RUSTIG over straat te lopen. Men wordt CONSTANT lastiggevallen . Wat je ook koopt aan welke prijs ook , je voelt je steeds bekocht !! Hotel OK in de normen van dit land !! Je mag nooit vergelijken met thuis !! Eten was wel steeds uitgebreid maar steeds hetzelfde , weinig variatie !!

Gereisd familie in augustus 2008

venus

jolanda
1-9-2008

ben er op bezoek geweest het meisje dat er de tatoos zet (henna) ze is mijn vriendinnetje ik ken ze al jaren ,, leek mij wel een erg druk hotel veel lawaai toch wel proper op het eerste zicht ,,en erg groot wel in een verlaten steeg gelegen voorby hotel nesrine de straat links af op het einde ligt venus helemaal verlaten precies je moet wel een taxi of een tuc tuc nemen om ergens te geraken

Gereisd met partner in september 2008

Minimaal hotel

van Heugten
26-8-2008

algemene indruk: Ik stond niet te springen toen ik de poort binnen ging. Ligging: Midden tussen hammet old en hammamet Yasmin. Goed te doen met de taxi. Service: Alles met het motto "komt het vandaag niet , dan morgen wel" Prijs/kwaliteit: Ik ben toch betere hotels gewend, voor dezelfde prijs. Maar dan in egypte. Eten: Eten was altijd lauw warm. Vlees was erg droog en iedere avond smaakloze spagetti is ook niet alles. Voor nood goed te eten, maar als je 2 weken daar bent, net te min. Kamers: Geen luxe. TV en kluisje was wel extra bij te huren! Mieren die over de grond liepen. Bedden iedere ochtend netjes verzorgd. Goed geslapen, maar ik had iets meer verwacht. Kindvriendelijkheid: Goed animatie team. Leuke en verzorgde zwembaden. Kindvriendelijkheid in service vond ik minder. Viel er een glas kapot tijdens kinder-disco lieten ze dat gewoon liggen! Kinderen liepen daar allemaal op blote voetjes of slippers. Al met al een goede vakantie gehad. Maar hotel was net iets te minimaal

Gereisd met partner in augustus 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Duits, Engels, Frans, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3
  • Tennisbaan informatieKunstgras, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venus in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.