Hotel Solaria

38 reviews over Hotel Solaria in het Nederlands

super hotel

andré
10-10-2017

ligging hotel is erg mooi licht erg centraal ten opzichte van strand en winkels alles binnen de 2 minuten te bereiken personeel er vriendelijk kamers groot en schoon ook badkamer groot en schoon eten erg lekker en veel variaties in spijzen strand erg schoon dagtrips niet boeken bij Ali in het hotel als men door een of ander verhindert is (bv ziekte) krijgt men het geld niet terug !!

op de dag van terug reis kan men ook morgens voor opening van het restrand uitgebreid ontbijten alles samen genomen een uitstekend hotel komen beslist terug.

tip geef af en toe 1 a 2 dienaar fooi dat doet wonderen

Oude reviews (archief)

Fantastisch!

Vakantieganger
22-6-2015

Alles was in orde!! De kamer was netjes, het eten was elke dag in orde en voor ieder wat wils! Het zwembad was groot genoeg, toont op foto wel groter maar was zeker geen teleurstelling!!

Mooi uitzicht, gezellig! Groot hotel maar geen last van té vee volk wat dus zeer positief is! In de buurt veel winkeltjes, winkeltje in het hotel Geen aanrader!!!

Met andere woorden, dit hotel is zeker zijn 5 ***** sterren waard!! ;)

wegblijven

Koos Bertrums
15-10-2014

zijn hier 2 jaar geleden geweest toen het nog iberostar was en het was een feest zo goed met alles.we dachten terug gaan en we boeken in september en januarie.

daar aangekomen zij we echt geschrokken het is nu totaal anders,een enorme afgang voor een zo mooi hotel,het is geen schim meer van ons eerder verblijf,het zit vol russen en dan weet je het wel,ook zeer veel polen die maar een ding doen en dat is zuipen tot ze neer vallen.

in de eetzaal kan je gewoon binnenkomen of je naar het strand gaat dat was wel anders en moet ook in een 5 sterren hotel,nu is 3 sterren meer als genoeg om kort te gaan weg blijven als je enige vorm van fatsoen hebt.

thuisgekomen hebben we snel om geboekt al koste ons dat behoorlijk wat geld maar dit nooit meer.

Leuke vakantie

Jos
14-10-2014

Hotel Solaria ie goed te vertoeven, het is eerder 4 sterren i.p.v. 5, omdat in zijn algemeenheid dit niet kan tippen aan andere/betere hotels.

Dit nooit meer zeker geen 5 sterren hotel

Ango Caris
6-10-2014

Het hotel ziet er uit zoals op de foto's de kamers zijn mooi en groot daar ligt het zeker niet aan. Het eten is ook zeer goed en meer dan voldoende keus voor ieder wat wils.

Maar het personeel is niet echt vriendelijk te noemen op sommige na.

De airco werkte van de 8 dagen zeker 6 dagen niet en vooral in het restaurant was dat zeer onprettig. Het restaurant ligt binnen je kunt niet buiten eten er zijn grote ramen die volgens het personeel niet open konden dit is zeer onprettig als dan de airco niet aan is en het is 34 graden. Zelfs het personeel liep met zweet op hun voorhoofd.

Als je dit meldt bij de receptie dan doen ze het af met: neem maar een waaier mee en daar kun je het mee doen.

De animatie in dit hotel is zwaar waardeloos van 21.30 tot en met 22.15 uur is er animatie en daarna is het een bejaarden hotel. Dit ligt niet aan het animatie team.

Als je s 'morgens rond 8.00 uur buiten komt zijn de tafels nog smerig en niet opgeruimd. Er was een complete vliegenplaag.

Proper hotel maar eerder een 4 sterren waard

Vandenberghe kris
22-6-2014

Zeer proper hotel, jammer van baan tussen hotel en strand, mooie kamers,

Zeer vriendelijk kamerpersoneel die dagelijks handdoeken omvormen tot een zwaan of bloemetjes leggen. Personeel van winkeltjes in het hotel spreken zogoed als dagelijks aan om te kopen, wel irriterend !

Hechmi in het restaurant de vriendelijkste, zonder bijbedoelingen.

Eten aan bar aan het strand zou uitgebreider mogen, enkel sanwiches, frieten of cake. Eerder 4 sterren waard als je vergelijkt met 5 sterren.

Aangenaam verblijf

DEGROOTE
8-6-2014

Over het algemeen is dit een goed hotel, doch een iets ouder hotel. Eten is afwisselend, en behoort tot de betere restaurants van dergelijke hotels. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Hammamet Yasmine is een beetje aan het leeglopen. Is ooit misschien aantrekkelijk geweest, maar is nu toch van zijn charmes aan het verliezen.

Super!

Dijana
20-5-2014

Net terug van weekje tunesie, prima hotel, eten super gevarieerd, kamers netjes en schoon, niks te klagen. Vanwege ernstige rugklachten de eerste nacht last gehad van het bed, de volgende ochtend gemeld bij de receptie en ze hebben meteen een goed matras voor me geregeld, service is uitstekend. Animatie gezellige gasten, we hebben het leuk gehad met ze. Ligging is ideaal, direct buiten het hotel winkeltjes, restaurants enz. Discotheek op loopafstand en de zee ook alleen even de weg oversteken. Was eerst huiverig vanwege weinig reacties, maar geweldige tijd gehad, zou er zo weer heen gaan.

Goed voor een keer

M C Hootsen
19-9-2013

Het hotel en ook de kamers zien er netjes en schoon uit ,worden dagelijks schoongemaakt.Kamer is ruim en royaal ingericht met ruim balkon , had een paar kleine onderhoudgebreken (lekkende sproeier rubber schuifpui kapot) .Uitzicht vanat balkon (straatzichtzijde) op zee als je gaat staan en opzij kijk .Ligt bij de zee en vlakbij de medina en jachthaven. Het eten in restaurant is goed en gaar (dat heb ik wel anders meegemaakt in Tunesie) er zou iets meer variatie mogen zijn tussen lunch en avondeten, snackbar bij het zwembad is veel minder. Animatie voor kinderen leuk,rest van de animatie van de 7 keer gezien 1 keer behoorlijk goed .Bij aankomst zelf de koffer naar binnen moeten sjouwen , en bij vertrek `smorgens om 4.30 zelf koffers naar receptie en daarna na de bus moeten sjouwen net als andere gasten. Bij alle andere(geen Iberostar) hotels waar de bus stopte heen en terug wel. Voor vertrek was ontbijt beloofd,NIET gehad. Bediening van de bar is matig als je buiten besteld lang wachten

Goede prijs kwaliteits verhoudin

Marloes
2-9-2013

In augustus ben ik samen met mijn vriend 8 dagen in Tunesie geweest, het hotel was erg goed, bediening snel en vriendelijk, kamers netjes en schoon. Het personeel van de receptie was erg onvriendelijk en kortaf. Het eten was ook prima, weinig variatie. Zwembad was ook prima, poolboy kwam elke dag gelijk met kussens voor de ligbedjes. Erg leuke vakantie gehad maar zal niet meer terug keren naar Tunesie. Het is leuk voor 8 dagen relaxen en allinclusive.

We hebben een aantal aanbieders voor Solaria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solaria in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solaria scoort een 7.99 uit 10 op basis van 63 reviews.