Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag19°8°
9,5

127 reviews over Hotel SENTIDO Phenicia in het Nederlands

Heerlijke 8 daagse vakantie gehad!

van der Meulen
18-5-2015

Samen met een vriendin naar dit all inclusive hotel geweest voor 8 dagen. We kregen een ontvangst met oa vochtige handdoekjes en drinken. We hoefden ons niet inchecken want dat werd voor ons gedaan en de koffers werden ook naar de kamer gebracht, heerlijk! Het ontbijt, lunch en avondeten was goed verzorgd en elke dag lekker. Het was wel een beetje hetzelfde, maar een goede kwaliteit. Het personeel was erg aardig en met wat fooi doen ze alles voor je. Het animatieteam was ook leuk, ze vragen je wel vaak of je mee wilt doen met activiteiten zoals zumba, aquafit, yoga of darten, maar 1x nee zeggen is genoeg als je niet wilt. Hele goede wifi in het hotel en het strand en ook was er elke avond leuk entertainment. In het voor seizoen gegaan dus buiten het hotel weinig toeristen, hierdoor voelden we ons niet op ons gemak dus maar bij het hotel gebleven naast 1x naar de toeristen medina. De zwembaden en het hotel in het algemeen heel schoon! Een aanrader dus.

Gereisd met vrienden in april 2015

Vies en geen airco (30+ Cº)

Osgar
16-5-2015

We werden vriendelijk ontvangen in het Hotel. Maar toen we in de kamer kwamen zat het toilet onder de poep. Er zaten zelfs poepstrepen op de zitting. Na twee keer vragen bij de receptie werd het uiteindelijk wel schoongemaakt. Er bleef toen nog wel een vieze prop wc papier in de hoek van de badkamer liggen. Daarnaast werkte de Airco niet omdat het daar nog niet het seizoen voor was. Hierdoor was het dus heel warm op de kamer.

Ook het animatieteam was heel opdringerig. Daarnaast was het animatieteam aan het zwembad heel luidruchtig met harde muziek.

Verder ziet het hotel er mooi uit, lekker groen. Het buffet was wel prima, niet heel indrukwekkend. Verder mag je 1x in een restaurant naar keuze (er is maar 1 keuze) eten. In de reisbeschrijving stond dat er 3 restaurants waren waar je bij elk een keer mag eten. Restaurant viel heel erg tegen, is precies hetzelfde als het buffet, alleen word het nu bedient en kan je dus niet kiezen.

Bedden zijn heel hard.

Gereisd met partner in mei 2015

Super goed hotel

Fam Binkhorst
16-11-2014

Het is een keurig hotel. Wij zaten aan de voorzijde en keken op een park. Het hotel is gelegen net buiten het drukke Hammamet Jasmine wat goed bereikbaar is per taxi.

Mooie eigen zwembaden waarvan er 1 zelfs nog verwarmd was op 15 november. Het hotel ligt direct aan zee heeft een ruim eigen strand.

Een hele goede WiFi verbinding tot en met het strand. Prima eten. De medewerkers waren erg vriendelijk en betrokken en aardig tegen ons en onze zoon. De kamer was super mooi. We hadden een twee- kamer appartement. Beide kamers met tv en de zenderkeuze was prima (ook BVN). dagelijkse schoonmaak, beddengoed kan naar wens vervangen worden.

Een tweede groot zwembad is uitermate geschikt voor kleine kinderen omdat het ondiep is. Handdoeken voor bij het zwemband zijn te huur. Een beetje vreemd is dat deze maar twee keer per week gewisseld mogen worden. Al met al een klasse hotel waar we zeker naar terug gaan

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

echt een aanrader!!!

petra
16-9-2014

We zijn hier in september voor de eerste keer geweest. Ook eerste keer in tunesie. We zij erg te spreken over t hotel. Het is een mooi hotel die goed bijgehouden word. De gerenoveerde kamers zijn modern en die van ons had ook zeezicht. Vooral het zwembad en het strand waren ongelofelijk mooi en schoon! Genoeg bedden en zitplaatsen en we konden altijd een plaatsje krijgen...ook al hadden we geen handdoekje gelegd en kwamen we er pas om 12 uur. De service in t hotel was goed, soms wat langzaam maar voor wat fooi lopen ze echt harder en doen ze speciale dingen voor je! Met avondeten was er iedere dag iets anders en voor ieder wat wils...kwaliteit was prima maar niet geweldig. De drankjes vond ik minder. Er zijn veel activiteiten zoals aquafit, volley enzovoorts en daarnaast savonds verschillende shows. Het animatie team was enthousiast en gezellig. Ze namen ons savonds ook mee op stap maar het brauhaus en latinos. Ze letten goed op ons. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in september 2014

Weet waar je aan begint

els ceuleers
15-9-2014

Hotel Phenicia is vooral een heel druk hotel zelfs buiten seizoen. Steeds is er overal lawaai . Rustzoekers komen hier niet aan hun trekken. De ontbijtruimte wordt na gebruikt te zijn door andere gasten niet terug ingedekt wat maakt dat je zelf kan aanschuiven aan een vuile tafel.

Het avondmaal wordt a bain marie gepresenteerd wat maakt dat het eten onvoldoende warm is en daar kan je behoorlijk ziek van worden ( ik spreek van ondervinding ). Ook in het groot restaurant is er steeds lawaai en gebrek aan privacy, het lijkt op een kantine. Het pluspunt is dat de manager van het hotel openstaat voor feedback en er zijn best voor doet om alle pijnpunten zo snel mogelijk op te lossen. Dit hotel zal nog een stevig tandje moeten bijsteken om een 4 sterren quotering waardig te zijn. De vriendelijkheid van het hotelpersoneel en de properheid van de superieure kamer zijn dan wel een pluspun.t

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Heel fijn hotel. Zeer goede service

Petra
12-6-2014

Absoluut fijn hotel en zeer vriendelijk personeel. Avond eten wat eentonig, maar je kunt in de buurt heel goed eten voor weinig.

Afgrijselijk

Linda
10-6-2014

Het is dat het strand nog de moeite waard was, anders hadden we ons twee weken zitten verbijten. Vreselijk eten, schoonmaken hebben ze nog nooit van gehoord en de service, zonder fooi kom je helemaal nergens. Nooit, maar dan ook echt nooit meer, zelfs niet gratis.

Gereisd met partner in juni 2014

wat een topper

anoniem
8-6-2014

Wat een topper wij zijn net terug van een weekje in dit hotel wij hebben niets te klagen het eten is super voor iedereen wat wils vlees, vis, vegetarisch elke dag iets anders de kamers zien er net zo uit als in de brochure evenals de rest van het complex en dan die bedjes aan het zwembad en strand echt die kussens zeker 10cm dik animatie niet opdringerig mooie stranden kan je heerlijke wandelingen maken voor ons een top locatie.

Gereisd met partner in mei 2014

Een leuke week all inclusive

Isabelle
6-6-2014

Een klein uurtje rijden van de luchthaven (met stops aan andere hotels). Goede ligging tussen Hammamet Yasmine en het oude centrum! Mooi groot hotel. Mooi strand! Veel wind. Personeel doet alles om de gasten tevreden te stellen. Heel vriendelijk! Spreken Engels, Duits en Frans. Mooie combinatie tussen de zwembaden (1 rustig, 1 met animatie). Eten is niet slecht maar vaak hetzelfde. A la cart restaurants zijn goed! Handdoeken aan zwembad slechts op bepaalde dagen verwisselbaar. Netheid van de kamers was iets minder naar mijn mening. Het bed was redelijk hard. Wij hadden een promokamer dus prijs kwaliteit was het zeker goed. Zeker gul zijn met fooien als je iets "meer" gedaan wil krijgen. Rustige omgeving, geen last van omgeving of andere hotels.

Geweldige hotel & service

liese
23-12-2013

Het hotel is geweldig, we hadden de beste suite van ze allemaal, en onze ober Jav. was geweldig. Hij had zelfs de volledige naam die ik mijn kind wou noemen moest het een jongen zijn. Echt raar. Hij was er altijd voor je, en de kunstsculpturen die er gemaakt werden, om vingers en handen erbij af te likken. Man man, prachtig, wat niet goed was, is de touroperator service, oude gedateerde boeken, een vent die niet op de hoogte was, eerste week en die alleen vlot in omgang was als hij met je op gank kon gaan. Ook hadden wij in de suites geen wifi, wat stom was want mijn vriendje kon niet mee en dan moest ik steeds heel ver om gaan om wifi te hebben en te skypen, omdat dat gratis was, nu heel erg veel geld verspild. Mijn moeder had twee items van de shop gekocht, allebei kapot binnen een week. Maar wel klantvriendelijk en behulpzaam. Er is 1 man die altijd vulgair liep te doen. Leuke shows, lekker drinken en eten en nette kamers! Heel kindvriendelijk.

Gereisd met vrienden in september 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Phenicia in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Phenicia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.