Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°21°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

Mooi Hotel

Vanderroost Dirk
29-8-2010

Prima Hotel

Ik had wel wat meer afwisseling verwacht bij het eten Weinig vis gerechten voor een hotel in mmarinestijl. De adminstratie : het altijd moeten tekenen van bonnetjes voor de all-in formule is overbodig.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

Miedema
5-5-2010

Wij (man, vrouw, 2 tieners) zijn net terug van een all-in vakantie in Le Sultan. We hebben enorm genoten, zowel van Tunesie als van het hotel. Het hotel ligt direct aan zee, privestrandje hebben we niet gebruikt want het zwembad was heerlijk (geen chloor) met fantastisch uitzicht en prachtige ligweide. Het eten was zo lekker dat afvallen er echt niet inzit als je all-inclusive boekt. Kamer ruim en mooi en schoon, net zoals hele hotel. Heel gezellig animatieteam met wervelende shows in de avond. Personeel attent en vriendelijk maar gelukkig niet onderdanig. Wij gaan zeker weer. O ja, de manege is ook super, beter dan die van onze dochter in Nederland.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

goed hotel weinig te doen !!!!!!!!!

de hoog
21-6-2009

mooi hotel geen strand !!!!!!! zeker geen 2 uur in de bus waard !!!! voor de rest alles oke geweest van 6-6 tot 16-6 strand is helemaal niets !!!!! leek wel bejaardentehuis

Gereisd Met partner in juni 2009

2008

Een geweldige aanrader

veerle en ingmar
11-12-2008

We zijn geweest van 26 nov tot 2 dec. Goed weer gehad.Het was er lekker rustig,maar toch voldoende animatie 's avonds.Eten was dik in orde, voldoende keuze van (warm)eten en drank.Bediening en vriendelijkheid ook. (opgelet: sterke dranken wel in kleine porties, niet zoals bij ons) Kamers ruim en steeds netjes opgepoetst.(leg je 5 dinar (2,5 euro) en je shirt werd speciaal gedrapeerd op het bed)Zeer hulpvaardig en met de nodige humor verliep de avonden gesmeerd(duits/engels/frans)Hotel piekfijn in orde, nergens een mankement te bespeuren. Aanrader: spa-resort. Voor weinig geld de zaligste massage van mijn leven gehad. Hamman en andere behandelingen tiptop in orde. Manege en paarden goed verzorgd. Vond persoonlijk geen nadeel van het bonnetjes tekenen.

Proef zeker ook eens Thibarine :) Een aanrader: 2-daagse sahara-tour voor weinig geld.(2100 km met jeep/kameel/busje)Je ziet geweldig veel van het land, alsook de prachtigste zons opgang en ondergang. Met de taxi (staan aan hotelpoort)ben je zo aan Yasmine beach of de oude medina(kost geen geld, vast tarief, hoef je niet af te bieden. voor nog geen 5 euro een rit van ongeveer 20 min naar bv Yasmine beach) In deze periode is dit hotel uitermate geschikt voor koppels zonder kinderen die een rustige vakantie wensen. (er waren er gewoon geen).

Gereisd Met partner in december 2008

leuk hotel

metoyou
13-11-2008

le sultan is een goed, en mooi hotel. elke avond was er wel wat te doen, en als je een beetje openstaat voor het personeel , kan je veel met hun lachen ontbijt was prima , en lunch kon je heerlijke pannekoeken krijgen diner was jammer genoeg niet echt afwisselend, maar er was meestal wel voor iedereen wat wils.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Een aanrader!

Sanna Eerhart
28-10-2008

Ik ben van 7 oktober t/m 18 oktober 2008 in Hotel Le Sultan geweest. Het eten was niet echt top en was vaak koud. Waar de meeste mensen zich ook aan iriteerde was dat bij elk drankje dat je bestelde je een bonnetje kreeg waar je je handtekening op moest zetten en je kamer nr. We hebben heerlijk weer gehad tussen de 37 & 38 graden. Voor de rest was het een prima hotel. Animation team was ook helemaal geweldig, haha misschien vindt ik dat omdat me vriend er in zit.

Gereisd Familie in oktober 2008

heerlijk eerlijk

paul
27-10-2008

geen vliegen meer fijn personeel eten goed min puntje is lang in bus vanaf monastiar je kan beter naar tunis vliegen

Gereisd Familie in oktober 2008

Gezellig hotel

Ria Hollander
21-10-2008

Vriendelijk personeel. Het eten is prima, als je af en toe een tip geeft (die ze zelf mogen houden) staat na 3 dagen je dinertafel klaar met je glaasjes wijn en gles water. Goed verzorgde kamers. Animatie team probeert leuke dingen te doen (doen ze ook wel, als het je smaak is)We hebben genoten, Het is niet echt een hotel waar je met kleine kinderen naar toe moet, als je het niet snel in de gaten hebt, liggen ze in het zwembad van 2.10 diepte. Prima vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Tue Oct 21 2008 18:09:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk geweest

Marijke & Piet van Dijk
12-10-2008

All inn, een afknapper, kan maar in één restaurant eten en uit één bar je drankjes halen. Voor iedere concumptie of pannekoek tekenen. Bediening goed ook zonder tip. Na 23.00 zelf betalen. Kamer heel mooi en modern.Het geheel ziet er goed en verzorgd uit. Vliegen in overvloed.Wat kleine obstakels om bij de zee te komen. Personeel vriendelijk.Een heerlijke vakantie gehad met mooi weer

Gereisd Met partner in oktober 2008

Gezellig bij Le Sultan

Hartmans
8-10-2008

Zijn al w0eer een week terug van hotel Le Sultan. Niet zo getroffen met het weer. Elke dag veel wolken en zels een regen dag. Hotel heeft alle prima voor elkaar. Bij aankomst om 2.30 uur in de nacht kregen we een prima maaltijd aangeboden.De bediening gaat wel op een laag tempo pittje en loopt over veel schijven met al die bonnetjes. Prima kamer met zeezicht. Eten was goed maar weinig varieatie.Om de twee dagen wel vaak het zelfde.Voor een leuke avond boek de lichtshow bij touroperator..Een onvergetelijk schouwspel. Als je niet van vliegen op je lichaam houd moet je niet naar Sultan gaan. De gehele dag zit je onder de vliegen.Eigenlijk het enige min punt.

Gereisd Met partner in Wed Oct 08 2008 23:17:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.