Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag36°22°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

Goed hotel

bout katia
3-10-2013

Wij zijn tevreden over dit hotel.Zeer goede prijs/kwaliteit.Het personeel is vriendelijk ,de kamers zijn proper en ruim. Het eten is lekker,de buffetten zijn niet zo uitgebreid maar worden regelmatig bijgevuld.De animatie was soms wat mager,maar ja we zijn dan ook al eind september hé. Af en toe een fooi doet soms wonderen,je word gewoon in de watten gelegd daarna.

Goede prijs/kwaliteit

katia
30-9-2013

Sommige commentaren vind ik fel overdreven.Wij hadden een goeie vakantie en zouden zeker terug durven gaan,mooie kamers,vriendelijk personeel,inderdaad geen super grote buffetten maar toch kun je kiezen uit wat jezelf lekker vind. In de buurt is er inderdaad weinig te beleven maar een taxi naar Nabeul of naar het centrum kost ongeveer 5 euro . De kamer werd alle dagen netjes gepoetst ,wij lagen aan de straatkant op het eerste verdiep en het was er heel rustig,we hebben zeer goed geslapen. Mooie aanbod aan cocktails en 's namiddags werden er verse pannekoeken gebakken. Een fooi aan het personeel doet soms wonderen maar da's algemeen geweten in Tunesie.

nooit meer

Van De Voorde R
27-9-2013

In de brochures staat gelegen aan het strand,het zijn rots en beton blokken,er ligt een zeer klei strandje 100 m verder,zeer gevaarlijk te bereiken.het middag en avondmaal steeds hetzelfde,kipsates en lever worden op dezelfde plaat gebakken,alle dagen frieten.Wel zeer mooie kamers met goede airco,goede coctails,daarmee is alles gezegd.

Zeer aangenaam hotel

Teugels Jos
19-9-2013

We zijn met velen afgehaald op de luchthaven en hadden al enkele hotels kunnen bekijken waar reizigers werden afgeleverd. Bij de aankomst van Le Sultan klonk op de hele bus een waauw!, wat een mooi hotel. Wel het is een prachtige hotel met vriendelijk personeel, prima faciliteiten en mogelijkheden met ruime kamers. Het eten is er prima en prima gevarieerd. Het ontbijt mocht wel iets meer keuze hebben, maar er is zeker geen reden tot klagen. Wat ons opviel dat er -ondanks de begin augustusperiode- heel weinig volk aanwezig was in hotel. Dit is voor de vakantiegangers echter geen enkel probleem om dat het overal rustig was. De oorzaak bleek volgens het reisbureau de Ramadanperiode die juist liep. Het hotel is blijk een uitverkoren hotel voor de eigen (rijke) bewoners Ons gezin (met drie, o.a. 1 volwassen kind) heeft er een prima vakantie gehad en we denken nog veel andere vakantiegangers! De hotelfoto's zijn echt zoals we het zelf gezien/ondervonden hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

geen aanrader!!

sandra thijs
20-9-2012

het eten was koud, aangebrand of niet uitgebakken, lange wachttijden in restaurant, niet vriendelijk, vogels vliegen in het restaurant waardoor muren en stoelen volhangen met....vogelschijt!! 2 mega- kakkerlakken gevonden in kamer en toilet! All- in gedaan om 23u en voor elk drankje, eten enz moet je een bonnetje invullen! 1 keer naar de markt geweest in nabeul met een taxi die onverantwoord héél gevaarlijk met zijn auto reed, op de markt zelf liepen we niet echt op ons gemak dus zijn dan maar vlug terug naar ons hotel terug gekeerd! het was wel aangenaam om aan het zwembad te liggen maar de reis in het algemeen was een grote tegenvaller!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Klasse hotel

William
26-8-2012

In het algemeen was ons verlof in dit hotel volledig gelukt en ze zien ons terug! Het eten vonden wij uitstekend. Geen al te grote potten op het buffet. Dit betekent dat ze regelmatig leeg zijn maar het eten is dan ook vers en de warme schalen niet te lang staan pruttelen. Wij betalen niet snel een suppl voor zeezicht. Voor de Sultan raden wij het aan. Van de kamers op de verdiepingen is het zicht op zee prachtig. De kamers zijn ook mooi en proper. In tegenstelling tot vele hotels in Tunesie, was er geen onaangename reuk in de badkamer. Het grote minpunt is het strand. Het is te bereiken via tamelijk moeilijke trappen en nadien nog 100m via het strand van de buren. Daar tegenover is de ligweide naast het zwembad prachtig! De animatie was zeer bescheiden maar gelukkig voor ons geen luide muziek aan het zwembad. Het personeel was in het algemeen zeer vriendelijk. Tamelijk uitzonderlijk voor Tunesie, alle leden van de receptie waren vriendelijk en dienstig, altijd met een glimlach.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Iki ga er nooit meer terug

B.
27-7-2011

Ouder hotel. Inkomhal is mooi vernieuwd. Kamers : wij hebben een familiekamer met zeezicht geboekt maar niet gekregen. Na lang aandringen (na 1 nacht) kregen we uiteindelijk familiekamer met zicht op het dak van het restaurant en met beperkt zeezicht. Eten: eentonig en niet echt lekker. Wel positief is het restaurant buiten! Strand: bij de buren en geen mooi strans. Windsurfmateriaal : in slechte toestand en zeer weinig keus. All in: lokale alcoholische dranken zijn gratis. Lang wachten vooraleer je bedient wordt. Service en vriendelijkheid: mijn man is na regenval, uitgeschoven op een trapje. De spoeddienst heeft hem overgebracht naar het ziekenhuis in Hammamet waar hij één nacht moest verblijven. Het hotelmanagement heeft geen enig teken van medeleven getoond. De touroperator is ook NIET tussengekomen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Linda
1-10-2010

Prima hotel, kamers zijn ruim en netjes. Elke dag word dit schoongemaakt, ook de toiletten in het hotel zelf worden om het uur schoongemaakt. Het ligt nogal ver van het centrum af, wel goed te komen met een taxi maar valt eigenlijk niks te bleven. Het eten is prima maar veel van het zelfde. Het tekenen van de bonnetjes is een min puntje, ook dat ze vaak ook maar halve glazen schenken.

Verder prima hotel!

Gereisd Met partner in september 2010

Zeker niet voor herhaling vatbaar!!!

Martine
14-9-2010

Zeker géén 4* hotel. Het eten héél eentonig, lever, makreel en schapevlees. Weinig groenten. Voor 1 glaasje water steeds een bonnetje invullen met naam, handtekening en kamernummer. Verkeerd bonnetje? Toch tekenen! Slechte ligging, stad is te bereilen langs gevaarlijke rotsen, via het strand of met opdringerige taxi. Kortom, geef mij maar Turkije.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Redelijk hotel gezien de prijs / kwaliteit

H,Blokker
13-9-2010

In de folder van touroperator staat niet dat er in dit hotel ook er twee vergader ruimtes zijn welke ook tot een grote kan worden gemaakt. Dit houdt in dat je sávonds voor het eten gaan wat wil gaan drinken op het terras en dan plotseling zo'n zeventig vroeuwen en mannen rondom jouw tefel staan om wat te onstspannen en/of te drinken. Het eten is goed maar eentonig. Als het hard waait kan je niet naar het strand komen,daar deze zo'n tachtig meter verder op ligt.

Gereisd Met partner in september 2010

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.