Hotel SENTIDO Le Sultan

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan

• 7Sylvia10-11-2014

Vliegen

Mooi hotel, genoeg bedden bij zwembad. Wij waren in oktober hier en toe was het buitenbad wel wat aan de koude kant. Wat ons het meeste heeft gestoord waren de vele vliegen. Zelfs op het bijbehorende strandje en aan het zwembad kwamen ze op je zitten. En ja hoor we waren meer dan schoon! Dus binnen eten.

Met oudere kinderen

• 9philippe vrielynck07-10-2014

voor herhaling vatbaar

vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime ligweide, voldoende animatie overdag zowel in groep als individueel (minigolf, tennis, ..)het was nacht toen we aankwamen, kregen een verfrissend doekje aangeboden en konden naar het restaurant voor een verfrissende drank en een kleine maaltijd met broodje, waarna we onze kamer kregen toegewezen. het eten is niet zozeer gevarieerd maar het aanbod is genoeg om iedereen tevreden te stellen en is lekker bereid.hier zien ze me nog terug

• 9stokrom29-09-2014

prima plek

hotel sentido le sultan prima hotel we hadden een zeezichtkamer geweldig. de receptie zeer vriendelijk doen echt alles voor je eten was niet uitgebreid en was soms zelfs koud,over eten kan je altijd over twisten, je hoeft hier geen handdoekjes te leggen bij het zwembad, bedden genoeg, het is echt schoon in het hotel en de kamer zijn ook echt schoon, de badkamer is wat aan de oude kant en die gaan ze renoveren. prima hotel zeker een aanrader

• 8Botervlootje 11-08-2014

Prima!

Ongeveer een maand geleden brachten we een bezoek aan het hotel "Le Sultan". We kwamen 's avonds om 20u met de taxi aan. Onmiddellijk werden we welkom geheten door het personeel, voor elk van ons (7 personen) lag er bij aankomst een verfrissend handdoekje klaar. Daarna konden we ons op de mooie, moderne kamer opfrissen en tot slot genieten van een lekker avondmaal. Het eten is goed, typisch voor een land als Tunesië (friet met kip of kalkoen). Veel van hun gerechten worden gefrituurd. Het ontbijt was heerlijk! Elke dag kregen we verse pannenkoeken voorgeschoteld. Het zwembad is proper, het water warm en de cocktails heerlijk! Het personeel wil je altijd met een lach verder helpen. Het hotel wil graag groeien en vraagt de gasten ook naar verbeterpuntjes. Als ik er eentje mag opnoemen zou het de avondanimatie zijn. Er was 's avonds niet veel te beleven. Door de dag was de animatie top. Ze dringen niet aan, maar zijn zeker de moeite waard om mee te gaan. Dit hotel verdient een extra ster!

Met vrienden

• 10saskia30-07-2014

Super!!

Dit hotel heeft zeker onze verwachtingen ingelost!! Hele mooie gerenoveerde kamers met balkon en prachtig uitzicht op zee. Super vriendelijk personeel! Het eten is er lekker,voor ieder wat wils! Animatie is er top!! Iedere dag en avond is er wel iets leuks te doen. Ook zeer geschikt voor mensen met jonge kinderen en voor mensen die het wat rustig willen houden!! Kortom een echte aanrader. Ons zien ze daar zeker nog terug!!

Met oudere kinderen

• 10nancy 30-07-2014

dubbel en dik zijn sterren waard

dit was een zalige vakantie. Het hotel is pas vernieuwd , de kamers zijn ruim met prachtig zicht en een balkon om ervan te genieten. Er is een ruim aanbod bij het buffet van ochtend tot avond . het personeel is er vriendelijk zonder fooi en met fooi nog dat ietsje meer . Er is de hele dag animatie voor jong en oud zonder dat het storend is voor diegene die niet wensen deel te nemen aan de animatie . Het hotel is wat verder van de stad gelegen , maar voor 4 dinar(2 euro) ben je er met de taxi die staan te wachten aan het hotel . Kortom een echte aanrader !!!! Ons zien ze zeker terug !

• 9Ronny Boiy10-07-2014

Prachtig hotel

Wij zijn terug van onze vakantie van 2 weken in dit hotel. Bij aankomst rond 10 uur 's morgens konden we nog snel genieten van een ontbijt. 2 weken later bij ons vertrek om 4.30 uur in de ochtend stond er eveneens een ontbijtje klaar. Een prachtig complex, met vriendelijk en gedienstig personeel, en dit zonder fooi. Ruime kamers die alle dagen vakkundig worden proper gehouden. Elke dag propere handdoeken. Het eten in het restaurant is goed. Je vindt er altijd wel iets naar je zin. Je hebt ook de mogelijkheid om buiten te eten. De ligweide aan het zwembad is ruim met genoeg ligzetels, parasols en matrasjes. Aan het zwembad is het rustig en, geen harde discomuziek van 'smorgens tot 's avonds. Er is rustige animatie voorzien. Kortom, wij kunnen dit hotel aanraden om op vakantie te gaan.

• 9Rita Van Vlasselaer12-06-2014

Prachtig hotel !

Zeer mooi hotel, prachtig gerenoveerd en zeer lekker eten. Vriendelijk personeel (ook zonder fooi !) we gaan zeker nog terug !

• 9greetenluc24-11-2013

Een hotel met goede prijs/kwaliteit

Le Sultan is gelegen in Hammamet Noord, vlak tegen de zee, met vanop het terras een prachtig zicht. De directe omgeving is wat troosteloos, maar met een taxi ben je snel in de nabijgelegen steden. Het is een ruime laagbouw (3 et) met aan de zeezijde een groot terras. De kamers zijn ruim en net, met ruime badkamer - worden begin 2014 opgefrist - en hebben terras. De kamers aan de zeekant hebben een schitterend uitzicht, maar ook hinder als het hard waait en/of regent. De kamers aan de voorzijde (boven de entree) zijn rustiger en in de zomer zeker minder warm. Zoals in vele hotels in de regio mag je niet in de details kijken, want de afwerking is niet overal piekfijn. We genoten van goede bedden ! In grote delen van het hotel is goedwerkende en gratis wifi ! Het restaurant biedt een lekkere afwisselende keuken. De weekeinden waren erg druk door lokale bezoekers (sommigen met lawaaierige kindjes) die voor één nachtje kwamen logeren. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam.

Met vrienden

• 4van belleghem j24-10-2013

culinaire verwennerij

Restaurant kan de capasiteit niet aan altijd lege hoofdschotels of grote file voor een warm stukje vlees te krijgen die dan nog niet goe gebakken is ontbijt is goed lunch en diner toaal min punt Bij bestelling drank bonnetje ondertekenen waarom ?.. ze schrijven altijd het dubbele op wat je vraagd voor ons geen probleem tis all inn aan de poolbar worden de gebreukte glazen onder de kraan gehouden 5 sec en op de rand met vingertje en volgende drinkt eruit echt vies had kortom er veel meer van verwacht

7 tips over Hotel SENTIDO Le Sultan

• Herman Put, 18-10-2013

De uitstap naar Dougga, Tuburbo Majus en Zagouan is écht de moeite (goed bewaarde Romeinse ruïnes). Neem wél genoeg water en zonnecrème mee! Ook het (oude) Hammamet (fort en ommuurde stad) en Nabeul zijn een bezoek waard.

• William, 26-08-2012

De manege is absolute aanrader. Gezellig gebouw, mooie stallen voor een dozijn paarden en 2 pony's. Mijn vrouw (van 65!) heeft voor het eerst een paar lessen genomen en genoot van de goede opleiding en vooruitgang die ze snel maakte. € 17 per uur voor een vriendelijk paard, een bekwame lesgever en de nodige kleding. Om de lange bustransfers te vermijden, bestel de minibus van het hotel. Luchthaven/hotel en terug € 65 voor 5 pers in totaal voor de 2 ritten.

• sandra thijs, 20-09-2012

informeer je goed in reisbureau als je toch voor tunesie kiest zodat je toch zeker een goed hotel hebt, dan is je reis al voor een groot stuk geslaagd vindt ik!

3 vragen over Hotel SENTIDO Le Sultan

• mattes3266, 15-04-2015

Papieren

Heb je bepaalde papieren (Visum, ... ) nodig in Tunesië ? Is het een lange rit van de luchthaven naar het hotel ?

• loyez, 15-11-2014

gaan eten

moet je daar in lange broek gaan eten en uitstapjes sugesties en prijs. qua eten goed en het strand lijkt nogal smal klopt dit en genoeg ligstoelen en waarborg voor handdoeken.

Joke, 02-01-2015

Lange broek is niet verplicht denk ik, maar het is wel een deftig etablissement.

Je kan best de taxi nemen naar het centrum van Hammemet (oude, ommuurde medina, leuk om te wandelen) of Hammamet Yasmine (nieuwe medina voor shopping, klein pretpark (Carthage Land), jachthaven). Als je 's morgens een taxi neemt naar de jachthaven, kan je de boottocht doen met een piratenboot. Excursie naar Tunis/Sidi Bou Said/Carthago is een must. Lange afstandstaxi (louage), trein, huurauto of excursie naar Sousse. Eten was zeer Europees gericht (puree, pasta, ook veel vis, niet pikant zoals het echt Tunesisch eten) en was goed. Zeezicht is mooi, maar voor het strand moet je wat verder gaan. Genoeg ligstoelen (in najaar), indien niet kan je er bij vragen.

• elkie, 15-06-2014

munteenheid + cocktails

Wie weet er of je in en rond het hotel met euro kunt betalen? Zijn alles cocktails inclusief zoals mojito?

nancy , 30-07-2014

je kan je euro's wisselen in het hotel zelf en bij de all inclusive zijn alle cocktails inbegrepen die te verkrijgen zijn (mojito is in het hotel niet te verkrijgen , maar keuze genoeg aan andere :-) )

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht