Hotel SENTIDO Le Sultan

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan

• 10Saskia Visser08-01-2007

Een prima hotel met een goed restaurant, gezellige bar en een mooi terras, ook een buiten en binnenzwembad met jacuzzi. Schone en ruime kamers die iedere dag worden schoongemaakt. Bedden en parasols bij het zwembad en op het strand gratis. Een geweldig animatieteam dat de hele dag en avond bezig is om jong en oud te vermaken(als je dat wil), ochtendgymnastiek, aurobics, aqua gym, jeu de boules, boogschieten, darts en mini-golf. 's Avonds kinderdisco, stijldansen en een show en tot 12 uur muziek in de bar. Vriendelijke bediening die soms wat vlotter kan maar hotel is in mei opnieuw geopend na grote renovatie dus het huidige systeem (geautomatiseerd) kan ook wennen zijn voor het personeel. Mooie omgeving en is een van de weinige hotels in het 'oude' Hammamet dat direct aan het strand ligt. Al met al een aanrader.

Alleenreizend

7 tips over Hotel SENTIDO Le Sultan

• Herman Put, 18-10-2013

De uitstap naar Dougga, Tuburbo Majus en Zagouan is écht de moeite (goed bewaarde Romeinse ruïnes). Neem wél genoeg water en zonnecrème mee! Ook het (oude) Hammamet (fort en ommuurde stad) en Nabeul zijn een bezoek waard.

• William, 26-08-2012

De manege is absolute aanrader. Gezellig gebouw, mooie stallen voor een dozijn paarden en 2 pony's. Mijn vrouw (van 65!) heeft voor het eerst een paar lessen genomen en genoot van de goede opleiding en vooruitgang die ze snel maakte. € 17 per uur voor een vriendelijk paard, een bekwame lesgever en de nodige kleding. Om de lange bustransfers te vermijden, bestel de minibus van het hotel. Luchthaven/hotel en terug € 65 voor 5 pers in totaal voor de 2 ritten.

• sandra thijs, 20-09-2012

informeer je goed in reisbureau als je toch voor tunesie kiest zodat je toch zeker een goed hotel hebt, dan is je reis al voor een groot stuk geslaagd vindt ik!

3 vragen over Hotel SENTIDO Le Sultan

• mattes3266, 15-04-2015

Papieren

Heb je bepaalde papieren (Visum, ... ) nodig in Tunesië ? Is het een lange rit van de luchthaven naar het hotel ?

• loyez, 15-11-2014

gaan eten

moet je daar in lange broek gaan eten en uitstapjes sugesties en prijs. qua eten goed en het strand lijkt nogal smal klopt dit en genoeg ligstoelen en waarborg voor handdoeken.

Joke, 02-01-2015

Lange broek is niet verplicht denk ik, maar het is wel een deftig etablissement.

Je kan best de taxi nemen naar het centrum van Hammemet (oude, ommuurde medina, leuk om te wandelen) of Hammamet Yasmine (nieuwe medina voor shopping, klein pretpark (Carthage Land), jachthaven). Als je 's morgens een taxi neemt naar de jachthaven, kan je de boottocht doen met een piratenboot. Excursie naar Tunis/Sidi Bou Said/Carthago is een must. Lange afstandstaxi (louage), trein, huurauto of excursie naar Sousse. Eten was zeer Europees gericht (puree, pasta, ook veel vis, niet pikant zoals het echt Tunesisch eten) en was goed. Zeezicht is mooi, maar voor het strand moet je wat verder gaan. Genoeg ligstoelen (in najaar), indien niet kan je er bij vragen.

• elkie, 15-06-2014

munteenheid + cocktails

Wie weet er of je in en rond het hotel met euro kunt betalen? Zijn alles cocktails inclusief zoals mojito?

nancy , 30-07-2014

je kan je euro's wisselen in het hotel zelf en bij de all inclusive zijn alle cocktails inbegrepen die te verkrijgen zijn (mojito is in het hotel niet te verkrijgen , maar keuze genoeg aan andere :-) )

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht