Hotel SENTIDO Le Sultan

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan

• 10Tatjana Vermeersch08-12-2014

Super Hotel!

Droomvakantie! Super mooi en goed hotel. Zeer vriendelijk personeel, Chaker F. favoriet! Lekker eten met veel variatie! Heel proper. De ligging aan het strand was leuk. Kamers met zeezicht super! Alles was dik in orde. Zeker 5 sterren waard. Dit is echt een aanrader! We komen zeker nog terug!

• 4Metje07-07-2007

We zijn terug gekomen op 3-7-2007,we zijn er 14 dagen geweest, maar als het aan ons waren met de week al weer terug gegaan , wat een ramp zeg.Het eten waardeloos, bediening, een grote chaos, wachttijden om wat te drinken te krijgen heb ik nog nooit meegemaakt,als je A.I. bent word je 3de rangs persoon behandeld,ieder die moet betalen gaat voor,ook al heb je een bestelling gedaan je moet weer wachten tot de betaalde gast geholpen is NEE NOOIT MEER de slechtste vakantie ooit

• 5Gertie04-07-2007

Het Hotel is mooi,de kamers ook Animatie is goed,maar het eten kan stukken beter,Vaak eet je hetzelfde,Dit is geen ALL-IN hotel Personeel word afgebekt door chefs en dat gaat zo hard, dat je niet weet als vakantie gast wat je mee maakt,en dit gebeurd elke dag Plus ze hebben daar 4 bar,s maar je kan maar in 1 bar wat halen als je all-in bent, en je komt ook nog eens als laatste aan de buurt,want obers en mensen die betalen voor de drankjes gaan voor ,wachttijden voor drankjes op het terras zijn ook zeer lang,daar bij komt ook nog eens dat je heel goedkope drankjes krijg en als je dan naar elf uur s,avond wat wil drinken dan krijg je hele dure drankjes. En als je er zondags bent dan gaan de tunnesiers allemaal voor zelfs de bedjes met handdoek worden weggehaalt voor hun, en dan kom je terug weg is alles. en dit gebeurd alleen in het hoogseizoen , zelfs de reisleidsters geven het toe.

• 8Ido en Tineke01-07-2007

Zijn net 2 wkn geweest. Ligging is mooi a/h strand. Bereikbaarheid: transfer van 2-2,5uur v.a. Monastir wel behoorlijk lang. Service soms vriendelijke bediening soms ...... Wat betr. het eten: eenzijdig en niet op een geweldig niveau. Het AI zeer beperkt, 1 bar en 1 restaurant maar te gebruiken voor AI gasten.Animatieteam enorm goed, niet opdringerig!!!

• 8Irma & John27-06-2007

Mooi hotel, mooie kamer en mooi zwembad.Strand was erg klein. Bediening zowel binnen als bij het zwembad slecht, erg langzaam. Alleen zwembadbar voor betalende gasten. Duits of Frans verstaan ze goed, Engels nauwelijks. Overal moet je een bonnetje voor tekenen, irritant. Weinig vriendelijk personeel. Eten erg eenzijdig.

• 10Wendy & Niels13-05-2007

WIj zijn in Le sultan geweest eind April het is ons ZEER goed bevallen Eten was goed mensen waren erg behulpzaam en kamers goed schoon Zeker een aanrader (enige minpunt is dat je bij iedere consumptie moet tekenen)

• 9Roger,Mortsel (B)03-01-2007

Het hotel is zeker mooi en proper.De buffetten uitgebreid,maar er zou meer zorg aan het eten moeten worden besteed.Toch zeker voor een 4 sterren hotel!Mooi zwembad,zowel binnen als buiten.Over het algemeen vriendelijke bediening.Kamers zijn dik in orde en hebben mooi uitzicht.Prijs/kwaliteit is o.k.Geschikt voor een luie all-in vakantie.

• 10J van Tol02-11-2006

Wij zijn voor de eerstemaal hier geweest en echt fantasties gehad hier, een aanrader voor iemand die echt vakantie wil vieren,het zwembad(great)het strand (fantasties)wandelen langs het strand naar Hammamet(1 uur)grandioos .Wij gaan zeker terug.

• 8Alinda en Erwin10-09-2006

Een mooi hotel die alles waarmaakt wat de hotelsite aangeeft. Goed en uitgebreide buffetten, goede service (af en toe een kleine fooi en vriendelijk blijven). Jammer dat op de laatste dag bij vertrek de beloofde kamer (douchen) erg laat beschikbaar was en er aan de balie niet vriendeijk werd gereageerd. Bij het ontbijt is het krijgen van koffie soms moeilijk. In de nabijheid is Hammamet en Nabeul (taxi resp 1,5 en 5 euro) Nadeel vanaf monastir 2,5 uur transvertijd Kinderclub en Animatie aanwezig niet nederlands sprekend maar onze zoon heeft zich zeker vermaakt. Leuke uitstapjes mogelijk naar o.a. Tunis met de trein (1e klasse retour 5 euro, en aanbod reisleiding. Niet doen: piratenschip is de moeite niet waard. Op maandag avond barbecue buiten om het zwembad erg leuk. Gewoon een lekkere all-inclusive vakantie voor een redelijke prijs. (4* ruim waard)

7 tips over Hotel SENTIDO Le Sultan

• Herman Put, 18-10-2013

De uitstap naar Dougga, Tuburbo Majus en Zagouan is écht de moeite (goed bewaarde Romeinse ruïnes). Neem wél genoeg water en zonnecrème mee! Ook het (oude) Hammamet (fort en ommuurde stad) en Nabeul zijn een bezoek waard.

• William, 26-08-2012

De manege is absolute aanrader. Gezellig gebouw, mooie stallen voor een dozijn paarden en 2 pony's. Mijn vrouw (van 65!) heeft voor het eerst een paar lessen genomen en genoot van de goede opleiding en vooruitgang die ze snel maakte. € 17 per uur voor een vriendelijk paard, een bekwame lesgever en de nodige kleding. Om de lange bustransfers te vermijden, bestel de minibus van het hotel. Luchthaven/hotel en terug € 65 voor 5 pers in totaal voor de 2 ritten.

• sandra thijs, 20-09-2012

informeer je goed in reisbureau als je toch voor tunesie kiest zodat je toch zeker een goed hotel hebt, dan is je reis al voor een groot stuk geslaagd vindt ik!

3 vragen over Hotel SENTIDO Le Sultan

• mattes3266, 15-04-2015

Papieren

Heb je bepaalde papieren (Visum, ... ) nodig in Tunesië ? Is het een lange rit van de luchthaven naar het hotel ?

• loyez, 15-11-2014

gaan eten

moet je daar in lange broek gaan eten en uitstapjes sugesties en prijs. qua eten goed en het strand lijkt nogal smal klopt dit en genoeg ligstoelen en waarborg voor handdoeken.

Joke, 02-01-2015

Lange broek is niet verplicht denk ik, maar het is wel een deftig etablissement.

Je kan best de taxi nemen naar het centrum van Hammemet (oude, ommuurde medina, leuk om te wandelen) of Hammamet Yasmine (nieuwe medina voor shopping, klein pretpark (Carthage Land), jachthaven). Als je 's morgens een taxi neemt naar de jachthaven, kan je de boottocht doen met een piratenboot. Excursie naar Tunis/Sidi Bou Said/Carthago is een must. Lange afstandstaxi (louage), trein, huurauto of excursie naar Sousse. Eten was zeer Europees gericht (puree, pasta, ook veel vis, niet pikant zoals het echt Tunesisch eten) en was goed. Zeezicht is mooi, maar voor het strand moet je wat verder gaan. Genoeg ligstoelen (in najaar), indien niet kan je er bij vragen.

• elkie, 15-06-2014

munteenheid + cocktails

Wie weet er of je in en rond het hotel met euro kunt betalen? Zijn alles cocktails inclusief zoals mojito?

nancy , 30-07-2014

je kan je euro's wisselen in het hotel zelf en bij de all inclusive zijn alle cocktails inbegrepen die te verkrijgen zijn (mojito is in het hotel niet te verkrijgen , maar keuze genoeg aan andere :-) )

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht