Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°21°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

Prima!

Botervlootje
11-8-2014

Ongeveer een maand geleden brachten we een bezoek aan het hotel "Le Sultan". We kwamen 's avonds om 20u met de taxi aan. Onmiddellijk werden we welkom geheten door het personeel, voor elk van ons (7 personen) lag er bij aankomst een verfrissend handdoekje klaar. Daarna konden we ons op de mooie, moderne kamer opfrissen en tot slot genieten van een lekker avondmaal. Het eten is goed, typisch voor een land als Tunesië (friet met kip of kalkoen). Veel van hun gerechten worden gefrituurd. Het ontbijt was heerlijk! Elke dag kregen we verse pannenkoeken voorgeschoteld. Het zwembad is proper, het water warm en de cocktails heerlijk! Het personeel wil je altijd met een lach verder helpen. Het hotel wil graag groeien en vraagt de gasten ook naar verbeterpuntjes. Als ik er eentje mag opnoemen zou het de avondanimatie zijn. Er was 's avonds niet veel te beleven. Door de dag was de animatie top. Ze dringen niet aan, maar zijn zeker de moeite waard om mee te gaan. Dit hotel verdient een extra ster!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Een hotel met goede prijs/kwaliteit

greetenluc
24-11-2013

Le Sultan is gelegen in Hammamet Noord, vlak tegen de zee, met vanop het terras een prachtig zicht. De directe omgeving is wat troosteloos, maar met een taxi ben je snel in de nabijgelegen steden. Het is een ruime laagbouw (3 et) met aan de zeezijde een groot terras. De kamers zijn ruim en net, met ruime badkamer - worden begin 2014 opgefrist - en hebben terras. De kamers aan de zeekant hebben een schitterend uitzicht, maar ook hinder als het hard waait en/of regent. De kamers aan de voorzijde (boven de entree) zijn rustiger en in de zomer zeker minder warm. Zoals in vele hotels in de regio mag je niet in de details kijken, want de afwerking is niet overal piekfijn. We genoten van goede bedden ! In grote delen van het hotel is goedwerkende en gratis wifi ! Het restaurant biedt een lekkere afwisselende keuken. De weekeinden waren erg druk door lokale bezoekers (sommigen met lawaaierige kindjes) die voor één nachtje kwamen logeren. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

leuk hotel

metoyou
13-11-2008

le sultan is een goed, en mooi hotel. elke avond was er wel wat te doen, en als je een beetje openstaat voor het personeel , kan je veel met hun lachen ontbijt was prima , en lunch kon je heerlijke pannekoeken krijgen diner was jammer genoeg niet echt afwisselend, maar er was meestal wel voor iedereen wat wils.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Neckermann

Wij zijn net terug van een week verblijf in hotel Le Sultan

Nicoleen en Ellen
29-5-2008

Wij zijn net terug van een week verblijf in hotel Le Sultan. Het hotel is zeer luxe en het all inclusive concept is prima. Gevarieerd eten en goede kwaliteit. Genoeg bedjes aan het zwembad dus je hoeft niet vroeg op om een plekje te bemachtigen. Heel leuk en gezellig animatie team. Als je wilt kun je de hele dag door actief zijn, Er was geen strand pal aan het hotel daar moest je stukje voor lopen maar de ligweide aan het zwembad is prima met volop bediening. Bedden op de kamers comfortabel maar wel smal en kort (70cm breed, 200cm lang). Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

Prima, gevarieerd eten, hotel is heel plezierig, personeel

M. Geboers
10-12-2007

Prima, gevarieerd eten, hotel is heel plezierig, behulpzaam personeel

Gereisd Met vrienden in december 2007

hoi we zijn in dit hotel geweest was echt geweldig, goed

erica en peter
9-8-2007

hoi we zijn in dit hotel geweest was echt geweldig, goed eten ,kamers schoon,vriendelijk personeel ,gaan volgend jaar zeker terug.beter als turkije.die leren hier iets van gr gerda

Gereisd Met vrienden in juli 2006

wij zijn net terug uit tunesie hotel le sultan een goed in

wil en conny
24-7-2007

wij zijn net terug uit tunesie hotel le sultan een goed verzorgd hotel alles heel zuiver. kamers heel mooi eten gewoon top echt voor iedereen wat altijd plaats in de eetzaal. een vriendelijk hotel.

ga er naar toe dan geloof je mij hier kunnen ze in spanje en turky van leren.

ik geef dit hotel een 10

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.