Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°22°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

Geweldig resort!

Jamie
2-7-2019

Als je een weekje wilt ontspannen en relaxen en buiten het resort niks wilt doen, dan is Le Sultan echt een dikke aanrader. Wij kwamen 1:00 uur in de nacht aan en zij wilden gewoon nog eten voor ons maken en we mochten ook wat drinken als wij dat wilden. Dus wij hadden al een super goede indruk toen wij binnen kwamen. Het eten is super. In de avond is er gewoon life cooking en je kunt je eigen pasta samenstellen. De lunch is hetzelfde, maar als je daar geen zin in hebt dan kan je aan het zwembad gewoon panini's en crêpes halen. Ook hebben ze een heerlijk aangemaakt strandje. Van af daar kan je zowel de zee in duiken als het zwembad. Het personeel is ook erg vriendelijk en het hotel is heel erg schoon.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed en zeer rustig gelegen hotel

Dirk De Ridder
30-7-2018

Het hotel is een kleinschaliger rustig gelegen hotel op 4 km van het centrum van Hammamet. Voor 4 Tunesische dira rij je met de taxi naar het centrum. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad lijkt op het eerste zicht wat klein maar groot genoeg volgens het aantal kamers. Er is op een kleine 50 meter van het hotel een zandstrand met gratis ligzetels, pedalo, kajak en surfplanken. Er zijn ook voldoende ligzetels zodat je er geen moet reserveren. De kamers zijn voldoende groot en hebben een mooi uitzicht langs de kant van de zee. Het eten biedt ruime keuze met uitgebreide locale en internationale gerechten. Een punt dat we wel graag zagen verbeterd worden is dat de airco in het restaurant wat koeler mocht zijn en dat ze de vloer niet enkel met water zouden zuiver maken maar ook eens met een sopje. Je merkte dat deze soms niet 100% vetvrij was. We vonden het er zeer goed en zullen waarschijnlijk terugkeren.

Mooi hotel, prachtig uitzicht en service gericht!

Alexander
7-5-2015

Wij hebben samen met onze dochter een week doorgebracht in Le Sultan. De kamer grenzend aan het gazon met zwembad en zeezicht was netjes. De badkamer kan wel gemoderniseerd worden, maar was goed schoon. Elke dag keurige schoonmaak. Het uitzicht is fantastisch, uitkijkend over zee. De mensen zijn supervriendelijk. De keuze qua eten is misschien niet zo uitgebreid, maar belangrijker, het is wel goed. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Al met al, een top hotel voor een weekje zon!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Prima!

Botervlootje
11-8-2014

Ongeveer een maand geleden brachten we een bezoek aan het hotel "Le Sultan". We kwamen 's avonds om 20u met de taxi aan. Onmiddellijk werden we welkom geheten door het personeel, voor elk van ons (7 personen) lag er bij aankomst een verfrissend handdoekje klaar. Daarna konden we ons op de mooie, moderne kamer opfrissen en tot slot genieten van een lekker avondmaal. Het eten is goed, typisch voor een land als Tunesië (friet met kip of kalkoen). Veel van hun gerechten worden gefrituurd. Het ontbijt was heerlijk! Elke dag kregen we verse pannenkoeken voorgeschoteld. Het zwembad is proper, het water warm en de cocktails heerlijk! Het personeel wil je altijd met een lach verder helpen. Het hotel wil graag groeien en vraagt de gasten ook naar verbeterpuntjes. Als ik er eentje mag opnoemen zou het de avondanimatie zijn. Er was 's avonds niet veel te beleven. Door de dag was de animatie top. Ze dringen niet aan, maar zijn zeker de moeite waard om mee te gaan. Dit hotel verdient een extra ster!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Een hotel met goede prijs/kwaliteit

greetenluc
24-11-2013

Le Sultan is gelegen in Hammamet Noord, vlak tegen de zee, met vanop het terras een prachtig zicht. De directe omgeving is wat troosteloos, maar met een taxi ben je snel in de nabijgelegen steden. Het is een ruime laagbouw (3 et) met aan de zeezijde een groot terras. De kamers zijn ruim en net, met ruime badkamer - worden begin 2014 opgefrist - en hebben terras. De kamers aan de zeekant hebben een schitterend uitzicht, maar ook hinder als het hard waait en/of regent. De kamers aan de voorzijde (boven de entree) zijn rustiger en in de zomer zeker minder warm. Zoals in vele hotels in de regio mag je niet in de details kijken, want de afwerking is niet overal piekfijn. We genoten van goede bedden ! In grote delen van het hotel is goedwerkende en gratis wifi ! Het restaurant biedt een lekkere afwisselende keuken. De weekeinden waren erg druk door lokale bezoekers (sommigen met lawaaierige kindjes) die voor één nachtje kwamen logeren. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen aanrader!!

sandra thijs
20-9-2012

het eten was koud, aangebrand of niet uitgebakken, lange wachttijden in restaurant, niet vriendelijk, vogels vliegen in het restaurant waardoor muren en stoelen volhangen met....vogelschijt!! 2 mega- kakkerlakken gevonden in kamer en toilet! All- in gedaan om 23u en voor elk drankje, eten enz moet je een bonnetje invullen! 1 keer naar de markt geweest in nabeul met een taxi die onverantwoord héél gevaarlijk met zijn auto reed, op de markt zelf liepen we niet echt op ons gemak dus zijn dan maar vlug terug naar ons hotel terug gekeerd! het was wel aangenaam om aan het zwembad te liggen maar de reis in het algemeen was een grote tegenvaller!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Klasse hotel

William
26-8-2012

In het algemeen was ons verlof in dit hotel volledig gelukt en ze zien ons terug! Het eten vonden wij uitstekend. Geen al te grote potten op het buffet. Dit betekent dat ze regelmatig leeg zijn maar het eten is dan ook vers en de warme schalen niet te lang staan pruttelen. Wij betalen niet snel een suppl voor zeezicht. Voor de Sultan raden wij het aan. Van de kamers op de verdiepingen is het zicht op zee prachtig. De kamers zijn ook mooi en proper. In tegenstelling tot vele hotels in Tunesie, was er geen onaangename reuk in de badkamer. Het grote minpunt is het strand. Het is te bereiken via tamelijk moeilijke trappen en nadien nog 100m via het strand van de buren. Daar tegenover is de ligweide naast het zwembad prachtig! De animatie was zeer bescheiden maar gelukkig voor ons geen luide muziek aan het zwembad. Het personeel was in het algemeen zeer vriendelijk. Tamelijk uitzonderlijk voor Tunesie, alle leden van de receptie waren vriendelijk en dienstig, altijd met een glimlach.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012
2008

leuk hotel

metoyou
13-11-2008

le sultan is een goed, en mooi hotel. elke avond was er wel wat te doen, en als je een beetje openstaat voor het personeel , kan je veel met hun lachen ontbijt was prima , en lunch kon je heerlijke pannekoeken krijgen diner was jammer genoeg niet echt afwisselend, maar er was meestal wel voor iedereen wat wils.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Wij zijn net terug van een week verblijf in hotel Le Sultan

Nicoleen en Ellen
29-5-2008

Wij zijn net terug van een week verblijf in hotel Le Sultan. Het hotel is zeer luxe en het all inclusive concept is prima. Gevarieerd eten en goede kwaliteit. Genoeg bedjes aan het zwembad dus je hoeft niet vroeg op om een plekje te bemachtigen. Heel leuk en gezellig animatie team. Als je wilt kun je de hele dag door actief zijn, Er was geen strand pal aan het hotel daar moest je stukje voor lopen maar de ligweide aan het zwembad is prima met volop bediening. Bedden op de kamers comfortabel maar wel smal en kort (70cm breed, 200cm lang). Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

Prima, gevarieerd eten, hotel is heel plezierig, personeel

M. Geboers
10-12-2007

Prima, gevarieerd eten, hotel is heel plezierig, behulpzaam personeel

Gereisd Met vrienden in december 2007

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.