Hotel SENTIDO Le Sultan

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan

• 9Ellen26-09-2019

Mooi, schoon en ruim hotel, zeer vriendelijk en servicegericht personeel, hotelkamers en bedden zijn prima. Genoeg ligbedden bij het heerlijke zwembad of bij het kleine privé strandje. Geen gedoe met smorgens vroeg handdoeken neerleggen of zoiets. De koffie bij de poolbar is de lekkerste. Goed verzorgd eten in buffetvorm, in de ochtend zijn er heel veel soorten brood en broodjes, croissants, ook bruin. Smoothies, ommeletjes met kaas, champignons, paprika, ui e.d. die ze graag voor je klaarmaken. Ook zijn er wafels en pannenkoeken. Ze hebben er heerlijke vijgenjam. Veel vers fruit van het seizoen. In de middag en avond uitgebreid buffet. Animatie doet echt zijn best om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Avond entertainment was vermakelijk. Lekkere cocktails, vanaf 10:00 uur kun je losgaan, ook alcoholvrij. Weinig Russen in het hotel en dat houden ze graag zo. In zee zwemmen kleine visjes die je dode huidschilfers opeten..

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Jean-Pierre12-06-2019

dit was voor ons een geweldige ervaring

1 week verbleven all in eten en kamers ruim goed volgens de betaalde prijs. personeel heel vriendelijk al helpt een beetje zakgeld wel de info die je aan de receptie bekomt is meestal onjuist ga daar vooral niet te ver op in. taxi is spot goedkoop 10 dinar (3€) naar Nabeul (18 km) het hotel heeft prachtig zwembad met voldoende ligzetels met bijhorende vaste parasol en zicht op zee voor de liefhebbers is er een kort zand gedeelte met parasols met zicht naar zee. voldoende sport en ontspanning aangeboden in het hotel en avondanimatie eerst voor de kinderen dan voor de meer algemeen publiek.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Dirk De Ridder30-07-2018

Goed en zeer rustig gelegen hotel

Het hotel is een kleinschaliger rustig gelegen hotel op 4 km van het centrum van Hammamet. Voor 4 Tunesische dira rij je met de taxi naar het centrum. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad lijkt op het eerste zicht wat klein maar groot genoeg volgens het aantal kamers. Er is op een kleine 50 meter van het hotel een zandstrand met gratis ligzetels, pedalo, kajak en surfplanken. Er zijn ook voldoende ligzetels zodat je er geen moet reserveren. De kamers zijn voldoende groot en hebben een mooi uitzicht langs de kant van de zee. Het eten biedt ruime keuze met uitgebreide locale en internationale gerechten. Een punt dat we wel graag zagen verbeterd worden is dat de airco in het restaurant wat koeler mocht zijn en dat ze de vloer niet enkel met water zouden zuiver maken maar ook eens met een sopje. Je merkte dat deze soms niet 100% vetvrij was. We vonden het er zeer goed en zullen waarschijnlijk terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    8Deborah Jacques13-08-2017

Proper hotel! Aangenaam verblijf!

Zeer vriendelijk ontvangst, mooie kamers die goed worden gekuist! Het eten was heel lekker, veel afwisseling en lekker vlees! Animatieteam zeker ook goed, shows vond ik iets minder. Qua ligging op 5 min met de taxi van hammamet waar je naar de medina kunt gaan om te shoppen! Hotelpersoneel is zeker vriendelijk maar doordat er ook Tunesiers gaan om hun weekend door te brengen worden die vaak wel eerst besteld in het restaurant omdat ze fooien geven dus een fooi geven kan zeker geen kwaad als je sneller bediend wil worden. Aan het zwembad altijd ligstoelen vrij eender welk uur. Dit hotel is zeker een aanrader om te doen in Tunesië!

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

9christiaan loyez01-07-2015

zeker doen

Een zeer goed hotel lekker eten en voor ieders wil mooi uitzicht prachtige en verzorgde ligweide proper zwembad , toffe en goede bediening zowel buiten als binnen ook bij het eten , strand ietsje naar de kleine kant maar goed verzorgd , gratis pedalo en catamaran en wat verder jetski voor 40 dinar is 20 euro voor 10 minuten is lang genoeg ook parasailing daar. wie daar niet content is blijft beter thuis want daar wordt je zoals thuis ontvangen , kamer is goed en mooi dus toppie daar zeker doen. thanks voor deze 3 mensen aan de bar zwembad en ook aan said die me in de watten legde

Gereisd met partner in juli 2015

• 9kpbieker18-06-2015

Aangenaam hotel!

Hotel le Sultan is een uitstekend 4 + hotel. Bij aankomst voel je je gelijk een welkome gast en dat blijft vervolgens zo. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hadden een ruime kamer/badkamer met prima bedden, koffie/thee-faciliteit, koelkast, safe en prachtig vrij uitzicht op zee vanaf het balkon. Het eten was goed en voor ieder wat wils en op thema en/of feestavond nog uitgebreider.We hebben uitstekend sushi gegeten in het Japanse restaurant. De wellness en massage in de Spa is ook aan te bevelen, kundig personeel. De hele entourage van het hotel ademt een verzorgde, ontspannen sfeer uit. Het enige minpuntje is de weg (trap) naar het strand, dat moet zeker verbeterd worden. Animatie is volop aanwezig, maar niet aan ons besteed. We hadden hier een heerlijke vakantie en zullen wellicht nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Alexander07-05-2015

Mooi hotel, prachtig uitzicht en service gericht!

Wij hebben samen met onze dochter een week doorgebracht in Le Sultan. De kamer grenzend aan het gazon met zwembad en zeezicht was netjes. De badkamer kan wel gemoderniseerd worden, maar was goed schoon. Elke dag keurige schoonmaak. Het uitzicht is fantastisch, uitkijkend over zee. De mensen zijn supervriendelijk. De keuze qua eten is misschien niet zo uitgebreid, maar belangrijker, het is wel goed. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Al met al, een top hotel voor een weekje zon!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Joke02-01-2015

Ontspannende vakantie

Gerenoveerde, propere kamers. Thee/koffie op de kamer (ook voor halfpension), 2 flesjes water in de frigo bij aankomst. Geen zeezicht geboekt, we hadden zicht op de voorkant van het domein, = rustig, geen verkeer! Lobby en restaurant zijn ook zeer proper. Buffet was Europees gericht, ik miste persoonlijk wat meer Tunesische specialiteiten. Voor de rest was het echt genieten: ontbijt op het terras met zicht op zee, strandwandeling,...

Gereisd met partner in november 2014

• 9philippe vrielynck07-10-2014

voor herhaling vatbaar

vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime ligweide, voldoende animatie overdag zowel in groep als individueel (minigolf, tennis, ..)het was nacht toen we aankwamen, kregen een verfrissend doekje aangeboden en konden naar het restaurant voor een verfrissende drank en een kleine maaltijd met broodje, waarna we onze kamer kregen toegewezen. het eten is niet zozeer gevarieerd maar het aanbod is genoeg om iedereen tevreden te stellen en is lekker bereid.hier zien ze me nog terug

Gereisd met partner in september 2014

• 9stokrom29-09-2014

prima plek

hotel sentido le sultan prima hotel we hadden een zeezichtkamer geweldig. de receptie zeer vriendelijk doen echt alles voor je eten was niet uitgebreid en was soms zelfs koud,over eten kan je altijd over twisten, je hoeft hier geen handdoekjes te leggen bij het zwembad, bedden genoeg, het is echt schoon in het hotel en de kamer zijn ook echt schoon, de badkamer is wat aan de oude kant en die gaan ze renoveren. prima hotel zeker een aanrader

Gereisd met partner in september 2014

7 tips over Hotel SENTIDO Le Sultan

• Herman Put, 18-10-2013

De uitstap naar Dougga, Tuburbo Majus en Zagouan is écht de moeite (goed bewaarde Romeinse ruïnes). Neem wél genoeg water en zonnecrème mee! Ook het (oude) Hammamet (fort en ommuurde stad) en Nabeul zijn een bezoek waard.

• William, 26-08-2012

De manege is absolute aanrader. Gezellig gebouw, mooie stallen voor een dozijn paarden en 2 pony's. Mijn vrouw (van 65!) heeft voor het eerst een paar lessen genomen en genoot van de goede opleiding en vooruitgang die ze snel maakte. € 17 per uur voor een vriendelijk paard, een bekwame lesgever en de nodige kleding. Om de lange bustransfers te vermijden, bestel de minibus van het hotel. Luchthaven/hotel en terug € 65 voor 5 pers in totaal voor de 2 ritten.

• sandra thijs, 20-09-2012

informeer je goed in reisbureau als je toch voor tunesie kiest zodat je toch zeker een goed hotel hebt, dan is je reis al voor een groot stuk geslaagd vindt ik!

3 vragen over Hotel SENTIDO Le Sultan

• mattes3266, 15-04-2015

Papieren

Heb je bepaalde papieren (Visum, ... ) nodig in Tunesië ? Is het een lange rit van de luchthaven naar het hotel ?

• loyez, 15-11-2014

gaan eten

moet je daar in lange broek gaan eten en uitstapjes sugesties en prijs. qua eten goed en het strand lijkt nogal smal klopt dit en genoeg ligstoelen en waarborg voor handdoeken.

Joke, 02-01-2015

Lange broek is niet verplicht denk ik, maar het is wel een deftig etablissement.

Je kan best de taxi nemen naar het centrum van Hammemet (oude, ommuurde medina, leuk om te wandelen) of Hammamet Yasmine (nieuwe medina voor shopping, klein pretpark (Carthage Land), jachthaven). Als je 's morgens een taxi neemt naar de jachthaven, kan je de boottocht doen met een piratenboot. Excursie naar Tunis/Sidi Bou Said/Carthago is een must. Lange afstandstaxi (louage), trein, huurauto of excursie naar Sousse. Eten was zeer Europees gericht (puree, pasta, ook veel vis, niet pikant zoals het echt Tunesisch eten) en was goed. Zeezicht is mooi, maar voor het strand moet je wat verder gaan. Genoeg ligstoelen (in najaar), indien niet kan je er bij vragen.

• elkie, 15-06-2014

munteenheid + cocktails

Wie weet er of je in en rond het hotel met euro kunt betalen? Zijn alles cocktails inclusief zoals mojito?

nancy , 30-07-2014

je kan je euro's wisselen in het hotel zelf en bij de all inclusive zijn alle cocktails inbegrepen die te verkrijgen zijn (mojito is in het hotel niet te verkrijgen , maar keuze genoeg aan andere :-) )

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht