Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°19°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

Goed en zeer rustig gelegen hotel

Dirk De Ridder
30-7-2018

Het hotel is een kleinschaliger rustig gelegen hotel op 4 km van het centrum van Hammamet. Voor 4 Tunesische dira rij je met de taxi naar het centrum. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad lijkt op het eerste zicht wat klein maar groot genoeg volgens het aantal kamers. Er is op een kleine 50 meter van het hotel een zandstrand met gratis ligzetels, pedalo, kajak en surfplanken. Er zijn ook voldoende ligzetels zodat je er geen moet reserveren. De kamers zijn voldoende groot en hebben een mooi uitzicht langs de kant van de zee. Het eten biedt ruime keuze met uitgebreide locale en internationale gerechten. Een punt dat we wel graag zagen verbeterd worden is dat de airco in het restaurant wat koeler mocht zijn en dat ze de vloer niet enkel met water zouden zuiver maken maar ook eens met een sopje. Je merkte dat deze soms niet 100% vetvrij was. We vonden het er zeer goed en zullen waarschijnlijk terugkeren.

Mooi hotel, prachtig uitzicht en service gericht!

Alexander
7-5-2015

Wij hebben samen met onze dochter een week doorgebracht in Le Sultan. De kamer grenzend aan het gazon met zwembad en zeezicht was netjes. De badkamer kan wel gemoderniseerd worden, maar was goed schoon. Elke dag keurige schoonmaak. Het uitzicht is fantastisch, uitkijkend over zee. De mensen zijn supervriendelijk. De keuze qua eten is misschien niet zo uitgebreid, maar belangrijker, het is wel goed. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Al met al, een top hotel voor een weekje zon!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

geen aanrader!!

sandra thijs
20-9-2012

het eten was koud, aangebrand of niet uitgebakken, lange wachttijden in restaurant, niet vriendelijk, vogels vliegen in het restaurant waardoor muren en stoelen volhangen met....vogelschijt!! 2 mega- kakkerlakken gevonden in kamer en toilet! All- in gedaan om 23u en voor elk drankje, eten enz moet je een bonnetje invullen! 1 keer naar de markt geweest in nabeul met een taxi die onverantwoord héél gevaarlijk met zijn auto reed, op de markt zelf liepen we niet echt op ons gemak dus zijn dan maar vlug terug naar ons hotel terug gekeerd! het was wel aangenaam om aan het zwembad te liggen maar de reis in het algemeen was een grote tegenvaller!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Klasse hotel

William
26-8-2012

In het algemeen was ons verlof in dit hotel volledig gelukt en ze zien ons terug! Het eten vonden wij uitstekend. Geen al te grote potten op het buffet. Dit betekent dat ze regelmatig leeg zijn maar het eten is dan ook vers en de warme schalen niet te lang staan pruttelen. Wij betalen niet snel een suppl voor zeezicht. Voor de Sultan raden wij het aan. Van de kamers op de verdiepingen is het zicht op zee prachtig. De kamers zijn ook mooi en proper. In tegenstelling tot vele hotels in Tunesie, was er geen onaangename reuk in de badkamer. Het grote minpunt is het strand. Het is te bereiken via tamelijk moeilijke trappen en nadien nog 100m via het strand van de buren. Daar tegenover is de ligweide naast het zwembad prachtig! De animatie was zeer bescheiden maar gelukkig voor ons geen luide muziek aan het zwembad. Het personeel was in het algemeen zeer vriendelijk. Tamelijk uitzonderlijk voor Tunesie, alle leden van de receptie waren vriendelijk en dienstig, altijd met een glimlach.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.