Hotel SENTIDO Le Sultan

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan

• 7Sylvia10-11-2014

Vliegen

Mooi hotel, genoeg bedden bij zwembad. Wij waren in oktober hier en toe was het buitenbad wel wat aan de koude kant. Wat ons het meeste heeft gestoord waren de vele vliegen. Zelfs op het bijbehorende strandje en aan het zwembad kwamen ze op je zitten. En ja hoor we waren meer dan schoon! Dus binnen eten.

• 10saskia30-07-2014

Super!!

Dit hotel heeft zeker onze verwachtingen ingelost!! Hele mooie gerenoveerde kamers met balkon en prachtig uitzicht op zee. Super vriendelijk personeel! Het eten is er lekker,voor ieder wat wils! Animatie is er top!! Iedere dag en avond is er wel iets leuks te doen. Ook zeer geschikt voor mensen met jonge kinderen en voor mensen die het wat rustig willen houden!! Kortom een echte aanrader. Ons zien ze daar zeker nog terug!!

• 9Teugels Jos19-09-2013

Zeer aangenaam hotel

We zijn met velen afgehaald op de luchthaven en hadden al enkele hotels kunnen bekijken waar reizigers werden afgeleverd. Bij de aankomst van Le Sultan klonk op de hele bus een waauw!, wat een mooi hotel. Wel het is een prachtige hotel met vriendelijk personeel, prima faciliteiten en mogelijkheden met ruime kamers. Het eten is er prima en prima gevarieerd. Het ontbijt mocht wel iets meer keuze hebben, maar er is zeker geen reden tot klagen. Wat ons opviel dat er -ondanks de begin augustusperiode- heel weinig volk aanwezig was in hotel. Dit is voor de vakantiegangers echter geen enkel probleem om dat het overal rustig was. De oorzaak bleek volgens het reisbureau de Ramadanperiode die juist liep. Het hotel is blijk een uitverkoren hotel voor de eigen (rijke) bewoners Ons gezin (met drie, o.a. 1 volwassen kind) heeft er een prima vakantie gehad en we denken nog veel andere vakantiegangers! De hotelfoto's zijn echt zoals we het zelf gezien/ondervonden hebben.

• 6B.27-07-2011

Iki ga er nooit meer terug

Ouder hotel. Inkomhal is mooi vernieuwd. Kamers : wij hebben een familiekamer met zeezicht geboekt maar niet gekregen. Na lang aandringen (na 1 nacht) kregen we uiteindelijk familiekamer met zicht op het dak van het restaurant en met beperkt zeezicht. Eten: eentonig en niet echt lekker. Wel positief is het restaurant buiten! Strand: bij de buren en geen mooi strans. Windsurfmateriaal : in slechte toestand en zeer weinig keus. All in: lokale alcoholische dranken zijn gratis. Lang wachten vooraleer je bedient wordt. Service en vriendelijkheid: mijn man is na regenval, uitgeschoven op een trapje. De spoeddienst heeft hem overgebracht naar het ziekenhuis in Hammamet waar hij één nacht moest verblijven. Het hotelmanagement heeft geen enig teken van medeleven getoond. De touroperator is ook NIET tussengekomen.

• 10Miedema05-05-2010

Super hotel

Wij (man, vrouw, 2 tieners) zijn net terug van een all-in vakantie in Le Sultan. We hebben enorm genoten, zowel van Tunesie als van het hotel. Het hotel ligt direct aan zee, privestrandje hebben we niet gebruikt want het zwembad was heerlijk (geen chloor) met fantastisch uitzicht en prachtige ligweide. Het eten was zo lekker dat afvallen er echt niet inzit als je all-inclusive boekt. Kamer ruim en mooi en schoon, net zoals hele hotel. Heel gezellig animatieteam met wervelende shows in de avond. Personeel attent en vriendelijk maar gelukkig niet onderdanig. Wij gaan zeker weer. O ja, de manege is ook super, beter dan die van onze dochter in Nederland.

7 tips over Hotel SENTIDO Le Sultan

• Herman Put, 18-10-2013

De uitstap naar Dougga, Tuburbo Majus en Zagouan is écht de moeite (goed bewaarde Romeinse ruïnes). Neem wél genoeg water en zonnecrème mee! Ook het (oude) Hammamet (fort en ommuurde stad) en Nabeul zijn een bezoek waard.

• William, 26-08-2012

De manege is absolute aanrader. Gezellig gebouw, mooie stallen voor een dozijn paarden en 2 pony's. Mijn vrouw (van 65!) heeft voor het eerst een paar lessen genomen en genoot van de goede opleiding en vooruitgang die ze snel maakte. € 17 per uur voor een vriendelijk paard, een bekwame lesgever en de nodige kleding. Om de lange bustransfers te vermijden, bestel de minibus van het hotel. Luchthaven/hotel en terug € 65 voor 5 pers in totaal voor de 2 ritten.

• sandra thijs, 20-09-2012

informeer je goed in reisbureau als je toch voor tunesie kiest zodat je toch zeker een goed hotel hebt, dan is je reis al voor een groot stuk geslaagd vindt ik!

3 vragen over Hotel SENTIDO Le Sultan

• mattes3266, 15-04-2015

Papieren

Heb je bepaalde papieren (Visum, ... ) nodig in Tunesië ? Is het een lange rit van de luchthaven naar het hotel ?

• loyez, 15-11-2014

gaan eten

moet je daar in lange broek gaan eten en uitstapjes sugesties en prijs. qua eten goed en het strand lijkt nogal smal klopt dit en genoeg ligstoelen en waarborg voor handdoeken.

Joke, 02-01-2015

Lange broek is niet verplicht denk ik, maar het is wel een deftig etablissement.

Je kan best de taxi nemen naar het centrum van Hammemet (oude, ommuurde medina, leuk om te wandelen) of Hammamet Yasmine (nieuwe medina voor shopping, klein pretpark (Carthage Land), jachthaven). Als je 's morgens een taxi neemt naar de jachthaven, kan je de boottocht doen met een piratenboot. Excursie naar Tunis/Sidi Bou Said/Carthago is een must. Lange afstandstaxi (louage), trein, huurauto of excursie naar Sousse. Eten was zeer Europees gericht (puree, pasta, ook veel vis, niet pikant zoals het echt Tunesisch eten) en was goed. Zeezicht is mooi, maar voor het strand moet je wat verder gaan. Genoeg ligstoelen (in najaar), indien niet kan je er bij vragen.

• elkie, 15-06-2014

munteenheid + cocktails

Wie weet er of je in en rond het hotel met euro kunt betalen? Zijn alles cocktails inclusief zoals mojito?

nancy , 30-07-2014

je kan je euro's wisselen in het hotel zelf en bij de all inclusive zijn alle cocktails inbegrepen die te verkrijgen zijn (mojito is in het hotel niet te verkrijgen , maar keuze genoeg aan andere :-) )

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht