Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°20°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

2008

Een aanrader!

Sanna Eerhart
28-10-2008

Ik ben van 7 oktober t/m 18 oktober 2008 in Hotel Le Sultan geweest. Het eten was niet echt top en was vaak koud. Waar de meeste mensen zich ook aan iriteerde was dat bij elk drankje dat je bestelde je een bonnetje kreeg waar je je handtekening op moest zetten en je kamer nr. We hebben heerlijk weer gehad tussen de 37 & 38 graden. Voor de rest was het een prima hotel. Animation team was ook helemaal geweldig, haha misschien vindt ik dat omdat me vriend er in zit.

Gereisd Familie in oktober 2008

heerlijk eerlijk

paul
27-10-2008

geen vliegen meer fijn personeel eten goed min puntje is lang in bus vanaf monastiar je kan beter naar tunis vliegen

Gereisd Familie in oktober 2008

Super mooi en leuk hotel

Tamara
12-8-2008

Een erg gezellig Hotel! Super aardige mensen en een super animatie team de hele dag kan je dingen ding zoals boogschieten, watergym, darten enz!

Er is ook een disco in het hotel er naast 3 min lopen!

Eten perfect!

Super Hotel

Gereisd Familie in augustus 2008

leuk en gezellig hotel

Annemiek Pleiter
7-8-2008

Le Sultan is een prima hotel het eten is er gevarieerd en lekker. De hele dag loopt er een animatie team dus je hoeft je nooit te vervelen. Ook is de rijschool heel goed met deskundige rij instucteurs. Alleen irritant bij all.inn krijg je iedere keer halve glazen met cola en halve bakjes koffie op de duur word dat vervelend

Gereisd Familie in augustus 2008

Topper

I. Wirowikromo
3-8-2008

Leuke locatie prima strand en goed om een tweede x te bezoeken.

Min punt is dat de begerleiding van holland internationaal ver achter bleef. er was geen contact tijden werden verkeerd door gegeven voor de introductie.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

één groot feest!

Barry
15-7-2008

Animatie van 09.00 tot 23.00 elke avond weer, dus leuk voor de kids. Variërend van aquagym tot boogschieten. allemaal gratis. Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over het strand, bij het zwembad loop je het trappetje af en je kan gaan liggen. de zwembaden zijn heerlijk van temperatuur, en goed verzorgd. Service is uitstekend, en de schoonmakers dweilen elke dag, en voorzien je weer van handdoeken e.d. Personeel werkt 7 dagen per week, maar elke dag weer met een glimlach en een gezellig praatje. All-inclusive was ook goed geregeld, vrijwel alles gratis tot 11 uur 's avonds. maar dan gaat toch iedereen op bed aan. de ligging is wat minder, in een uithoek van hammamet-noord. maar met een taxi kom je voor weinig overal. Ik ga volgend jaar indien mogelijk zeker terug!

Gereisd Familie in juli 2008

Uitstekend hotel,vriendelijk personeel en goed en manege 7

Fam Drost
15-5-2008

Uitstekend hotel,vriendelijk personeel en goed en gevarieerd eten. Nabijgelegen manege een aanrader.Beide dochters 13 en 11 jaar hebben diverse keren gereden.Er wordt heel professioneel lesgegeven. Minpunt... wij hadden geen mooi weer van 7 tm 12 mei.

Gereisd Familie in Thu May 15 2008 14:49:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Zijn net terug uit Hammamet, 18-8-2007

Rob van de Laar
21-8-2007

Zijn net terug uit Hammamet, 18-8-2007. Prima kamer en schoon.Buffet prima.Animatie leuk en bescheiden.Show stopt om 2300 uur, daarna rust.Jammer dat handdoeken worden neergelegd,geen bedje meer aan het zwembad als je laat bent.

Gereisd Familie in augustus 2007

Prima hotel

M. Hakkesteegt-Van Heusden
17-8-2007

Prima hotel. Ook al was het hotel vol, er heerste toch een rustige sfeer. het aantal ligbeddeb bij het zwembad en het strand kan nog uitgebreid worden

Gereisd Familie in augustus 2007

Dit is een super schoon, gastvriendelijk net hotel

Lucretia
25-7-2007

Dit is een super schoon, gastvriendelijk net hotel. Koffers worden gedragen,deuren open gehouden, tafels in de schaduw gezet, niets is teveel!!! Zowel gasten als personeel zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Veel zwitsers,fransen en belgen. Enkele nederlanders. Veel gasten gesproken en zijn allemaal erg positief! 3xdaags uitgebreid buffet. Geen geschreeuw,geen bras of zuippartijen. Voornamelijk gezinnen, oudere en alleenstaande met kinderen. Heb me als moeder met dochtertje hier echt welkom en veilig gevoeld. Veel activiteiten/sport mogelijkheden. Welkom maar niet opdringerig. Echte zorgzame mensen. Blij met een dinar fooi, maar het hoeft niet. Wij kozen dit hotel ook voor de rijschool. Prima lessen, goed verzorde paarden. Beginners als gevorderde ruiters.(m nivo) Neem je eigen kleding mee en evt oude spullen om daar te laten. Zijn ze erg blij mee. Lessen om 9.00 zijn gezien de temperatuur het fijnste. Spring,dressuur en privelessen mogelijk.Strandrit is super! Volgend jaar weer!

Gereisd Familie in juli 2007

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.