Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°18°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

dit was voor ons een geweldige ervaring

Jean-Pierre
12-6-2019

1 week verbleven all in eten en kamers ruim goed volgens de betaalde prijs. personeel heel vriendelijk al helpt een beetje zakgeld wel de info die je aan de receptie bekomt is meestal onjuist ga daar vooral niet te ver op in. taxi is spot goedkoop 10 dinar (3€) naar Nabeul (18 km) het hotel heeft prachtig zwembad met voldoende ligzetels met bijhorende vaste parasol en zicht op zee voor de liefhebbers is er een kort zand gedeelte met parasols met zicht naar zee. voldoende sport en ontspanning aangeboden in het hotel en avondanimatie eerst voor de kinderen dan voor de meer algemeen publiek.

Proper hotel! Aangenaam verblijf!

Deborah Jacques
13-8-2017

Zeer vriendelijk ontvangst, mooie kamers die goed worden gekuist! Het eten was heel lekker, veel afwisseling en lekker vlees! Animatieteam zeker ook goed, shows vond ik iets minder. Qua ligging op 5 min met de taxi van hammamet waar je naar de medina kunt gaan om te shoppen! Hotelpersoneel is zeker vriendelijk maar doordat er ook Tunesiers gaan om hun weekend door te brengen worden die vaak wel eerst besteld in het restaurant omdat ze fooien geven dus een fooi geven kan zeker geen kwaad als je sneller bediend wil worden. Aan het zwembad altijd ligstoelen vrij eender welk uur. Dit hotel is zeker een aanrader om te doen in Tunesië!

Gereisd Met partner in augustus 2017

zeker doen

christiaan loyez
1-7-2015

Een zeer goed hotel lekker eten en voor ieders wil mooi uitzicht prachtige en verzorgde ligweide proper zwembad , toffe en goede bediening zowel buiten als binnen ook bij het eten , strand ietsje naar de kleine kant maar goed verzorgd , gratis pedalo en catamaran en wat verder jetski voor 40 dinar is 20 euro voor 10 minuten is lang genoeg ook parasailing daar. wie daar niet content is blijft beter thuis want daar wordt je zoals thuis ontvangen , kamer is goed en mooi dus toppie daar zeker doen. thanks voor deze 3 mensen aan de bar zwembad en ook aan said die me in de watten legde

Gereisd Met partner in juli 2015

Aangenaam hotel!

kpbieker
18-6-2015

Hotel le Sultan is een uitstekend 4 + hotel. Bij aankomst voel je je gelijk een welkome gast en dat blijft vervolgens zo. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hadden een ruime kamer/badkamer met prima bedden, koffie/thee-faciliteit, koelkast, safe en prachtig vrij uitzicht op zee vanaf het balkon. Het eten was goed en voor ieder wat wils en op thema en/of feestavond nog uitgebreider.We hebben uitstekend sushi gegeten in het Japanse restaurant. De wellness en massage in de Spa is ook aan te bevelen, kundig personeel. De hele entourage van het hotel ademt een verzorgde, ontspannen sfeer uit. Het enige minpuntje is de weg (trap) naar het strand, dat moet zeker verbeterd worden. Animatie is volop aanwezig, maar niet aan ons besteed. We hadden hier een heerlijke vakantie en zullen wellicht nog eens terugkomen.

Gereisd Met partner in Tue Jun 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontspannende vakantie

Joke
2-1-2015

Gerenoveerde, propere kamers. Thee/koffie op de kamer (ook voor halfpension), 2 flesjes water in de frigo bij aankomst. Geen zeezicht geboekt, we hadden zicht op de voorkant van het domein, = rustig, geen verkeer! Lobby en restaurant zijn ook zeer proper. Buffet was Europees gericht, ik miste persoonlijk wat meer Tunesische specialiteiten. Voor de rest was het echt genieten: ontbijt op het terras met zicht op zee, strandwandeling,...

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar

philippe vrielynck
7-10-2014

vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime ligweide, voldoende animatie overdag zowel in groep als individueel (minigolf, tennis, ..)het was nacht toen we aankwamen, kregen een verfrissend doekje aangeboden en konden naar het restaurant voor een verfrissende drank en een kleine maaltijd met broodje, waarna we onze kamer kregen toegewezen. het eten is niet zozeer gevarieerd maar het aanbod is genoeg om iedereen tevreden te stellen en is lekker bereid.hier zien ze me nog terug

Gereisd Met partner in september 2014

prima plek

stokrom
29-9-2014

hotel sentido le sultan prima hotel we hadden een zeezichtkamer geweldig. de receptie zeer vriendelijk doen echt alles voor je eten was niet uitgebreid en was soms zelfs koud,over eten kan je altijd over twisten, je hoeft hier geen handdoekjes te leggen bij het zwembad, bedden genoeg, het is echt schoon in het hotel en de kamer zijn ook echt schoon, de badkamer is wat aan de oude kant en die gaan ze renoveren. prima hotel zeker een aanrader

Gereisd Met partner in september 2014

dubbel en dik zijn sterren waard

nancy
30-7-2014

dit was een zalige vakantie. Het hotel is pas vernieuwd , de kamers zijn ruim met prachtig zicht en een balkon om ervan te genieten. Er is een ruim aanbod bij het buffet van ochtend tot avond . het personeel is er vriendelijk zonder fooi en met fooi nog dat ietsje meer . Er is de hele dag animatie voor jong en oud zonder dat het storend is voor diegene die niet wensen deel te nemen aan de animatie . Het hotel is wat verder van de stad gelegen , maar voor 4 dinar(2 euro) ben je er met de taxi die staan te wachten aan het hotel . Kortom een echte aanrader !!!! Ons zien ze zeker terug !

Gereisd Met partner in juli 2014

Prachtig hotel

Ronny Boiy
10-7-2014

Wij zijn terug van onze vakantie van 2 weken in dit hotel. Bij aankomst rond 10 uur 's morgens konden we nog snel genieten van een ontbijt. 2 weken later bij ons vertrek om 4.30 uur in de ochtend stond er eveneens een ontbijtje klaar. Een prachtig complex, met vriendelijk en gedienstig personeel, en dit zonder fooi. Ruime kamers die alle dagen vakkundig worden proper gehouden. Elke dag propere handdoeken. Het eten in het restaurant is goed. Je vindt er altijd wel iets naar je zin. Je hebt ook de mogelijkheid om buiten te eten. De ligweide aan het zwembad is ruim met genoeg ligzetels, parasols en matrasjes. Aan het zwembad is het rustig en, geen harde discomuziek van 'smorgens tot 's avonds. Er is rustige animatie voorzien. Kortom, wij kunnen dit hotel aanraden om op vakantie te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2014

Prachtig hotel !

Rita Van Vlasselaer
12-6-2014

Zeer mooi hotel, prachtig gerenoveerd en zeer lekker eten. Vriendelijk personeel (ook zonder fooi !) we gaan zeker nog terug !

Gereisd Met partner in mei 2014

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.