Hotel SENTIDO Le Sultan

Hotel SENTIDO Le Sultan
9,2

7 tips over Hotel SENTIDO Le Sultan

Tatjana Vermeersch, 8-12-2014
kamer met zeezicht super!
Sylvia, 10-11-2014
Vliegenmepper en anti-insectenspray mee
Botervlootje , 11-8-2014
Het hotel heeft wat pech met zijn ligging, rondom valt er niets te beleven. Met de taxi kan je voor 4 dinar ('s avonds geldt er een ander tarief) een kleine medina bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

Ronny Boiy, 10-7-2014
Kamers met zeezicht zijn super.
Herman Put, 18-10-2013
De uitstap naar Dougga, Tuburbo Majus en Zagouan is écht de moeite (goed bewaarde Romeinse ruïnes). Neem wél genoeg water en zonnecrème mee! Ook het (oude) Hammamet (fort en ommuurde stad) en Nabeul zijn een bezoek waard.
sandra thijs, 20-9-2012
informeer je goed in reisbureau als je toch voor tunesie kiest zodat je toch zeker een goed hotel hebt, dan is je reis al voor een groot stuk geslaagd vindt ik!

William, 26-8-2012
De manege is absolute aanrader. Gezellig gebouw, mooie stallen voor een dozijn paarden en 2 pony's. Mijn vrouw (van 65!) heeft voor het eerst een paar lessen genomen en genoot van de goede opleiding en vooruitgang die ze snel maakte. € 17 per uur voor een vriendelijk paard, een bekwame lesgever en de nodige kleding. Om de lange bustransfers te vermijden, bestel de minibus van het hotel. Luchthaven/hotel en terug € 65 voor 5 pers in totaal voor de 2 ritten.