3 vragen over Hotel SENTIDO Le Sultan

• mattes3266, 15-04-2015

Papieren

Heb je bepaalde papieren (Visum, ... ) nodig in Tunesië ? Is het een lange rit van de luchthaven naar het hotel ?

• loyez, 15-11-2014

gaan eten

moet je daar in lange broek gaan eten en uitstapjes sugesties en prijs. qua eten goed en het strand lijkt nogal smal klopt dit en genoeg ligstoelen en waarborg voor handdoeken.

Joke, 02-01-2015

Lange broek is niet verplicht denk ik, maar het is wel een deftig etablissement.

Je kan best de taxi nemen naar het centrum van Hammemet (oude, ommuurde medina, leuk om te wandelen) of Hammamet Yasmine (nieuwe medina voor shopping, klein pretpark (Carthage Land), jachthaven). Als je 's morgens een taxi neemt naar de jachthaven, kan je de boottocht doen met een piratenboot. Excursie naar Tunis/Sidi Bou Said/Carthago is een must. Lange afstandstaxi (louage), trein, huurauto of excursie naar Sousse. Eten was zeer Europees gericht (puree, pasta, ook veel vis, niet pikant zoals het echt Tunesisch eten) en was goed. Zeezicht is mooi, maar voor het strand moet je wat verder gaan. Genoeg ligstoelen (in najaar), indien niet kan je er bij vragen.

• elkie, 15-06-2014

munteenheid + cocktails

Wie weet er of je in en rond het hotel met euro kunt betalen? Zijn alles cocktails inclusief zoals mojito?

nancy , 30-07-2014

je kan je euro's wisselen in het hotel zelf en bij de all inclusive zijn alle cocktails inbegrepen die te verkrijgen zijn (mojito is in het hotel niet te verkrijgen , maar keuze genoeg aan andere :-) )