Hotel SENTIDO Le Sultan

Hotel SENTIDO Le Sultan
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

96 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Proper hotel! Aangenaam verblijf!

Deborah Jacques
13-8-2017

Zeer vriendelijk ontvangst, mooie kamers die goed worden gekuist! Het eten was heel lekker, veel afwisseling en lekker vlees! Animatieteam zeker ook goed, shows vond ik iets minder. Qua ligging op 5 min met de taxi van hammamet waar je naar de medina kunt gaan om te shoppen! Hotelpersoneel is zeker vriendelijk maar doordat er ook Tunesiers gaan om hun weekend door te brengen worden die vaak wel eerst besteld in het restaurant omdat ze fooien geven dus een fooi geven kan zeker geen kwaad als je sneller bediend wil worden. Aan het zwembad altijd ligstoelen vrij eender welk uur. Dit hotel is zeker een aanrader om te doen in Tunesië!

zeker doen

christiaan loyez
1-7-2015

Een zeer goed hotel lekker eten en voor ieders wil mooi uitzicht prachtige en verzorgde ligweide proper zwembad , toffe en goede bediening zowel buiten als binnen ook bij het eten , strand ietsje naar de kleine kant maar goed verzorgd , gratis pedalo en catamaran en wat verder jetski voor 40 dinar is 20 euro voor 10 minuten is lang genoeg ook parasailing daar. wie daar niet content is blijft beter thuis want daar wordt je zoals thuis ontvangen , kamer is goed en mooi dus toppie daar zeker doen. thanks voor deze 3 mensen aan de bar zwembad en ook aan said die me in de watten legde

Aangenaam hotel!

kpbieker
18-6-2015

Hotel le Sultan is een uitstekend 4 ****+ hotel. Bij aankomst voel je je gelijk een welkome gast en dat blijft vervolgens zo. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hadden een ruime kamer/badkamer met prima bedden, koffie/thee-faciliteit, koelkast, safe en prachtig vrij uitzicht op zee vanaf het balkon.

Het eten was goed en voor ieder wat wils en op thema en/of feestavond nog uitgebreider.We hebben uitstekend sushi gegeten in het Japanse restaurant. De wellness en massage in de Spa is ook aan te bevelen, kundig personeel. De hele entourage van het hotel ademt een verzorgde, ontspannen sfeer uit. Het enige minpuntje is de weg (trap) naar het strand, dat moet zeker verbeterd worden. Animatie is volop aanwezig, maar niet aan ons besteed.

We hadden hier een heerlijke vakantie en zullen wellicht nog eens terugkomen.

Wij hebben samen met onze dochter een week doorgebracht in Le Sultan. De kamer grenzend aan het gazon met zwembad en zeezicht was netjes. De badkamer kan wel gemoderniseerd worden, maar was goed schoon. Elke dag keurige schoonmaak.

Het uitzicht is fantastisch, uitkijkend over zee. De mensen zijn supervriendelijk. De keuze qua eten is misschien niet zo uitgebreid, maar belangrijker, het is wel goed. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Al met al, een top hotel voor een weekje zon!

Ontspannende vakantie

Joke
2-1-2015

Gerenoveerde, propere kamers. Thee/koffie op de kamer (ook voor halfpension), 2 flesjes water in de frigo bij aankomst. Geen zeezicht geboekt, we hadden zicht op de voorkant van het domein, = rustig, geen verkeer! Lobby en restaurant zijn ook zeer proper. Buffet was Europees gericht, ik miste persoonlijk wat meer Tunesische specialiteiten. Voor de rest was het echt genieten: ontbijt op het terras met zicht op zee, strandwandeling,...

Super Hotel!

Tatjana Vermeersch
8-12-2014

Droomvakantie! Super mooi en goed hotel. Zeer vriendelijk personeel, Chaker F. favoriet! Lekker eten met veel variatie! Heel proper. De ligging aan het strand was leuk. Kamers met zeezicht super! Alles was dik in orde. Zeker 5 sterren waard. Dit is echt een aanrader! We komen zeker nog terug!

Vliegen

Sylvia
10-11-2014

Mooi hotel, genoeg bedden bij zwembad. Wij waren in oktober hier en toe was het buitenbad wel wat aan de koude kant. Wat ons het meeste heeft gestoord waren de vele vliegen. Zelfs op het bijbehorende strandje en aan het zwembad kwamen ze op je zitten. En ja hoor we waren meer dan schoon!

Dus binnen eten.

voor herhaling vatbaar

philippe vrielynck
7-10-2014

vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime ligweide, voldoende animatie overdag zowel in groep als individueel (minigolf, tennis, ..)het was nacht toen we aankwamen, kregen een verfrissend doekje aangeboden en konden naar het restaurant voor een verfrissende drank en een kleine maaltijd met broodje, waarna we onze kamer kregen toegewezen. het eten is niet zozeer gevarieerd maar het aanbod is genoeg om iedereen tevreden te stellen en is lekker bereid.hier zien ze me nog terug

prima plek

stokrom
29-9-2014

hotel sentido le sultan prima hotel we hadden een zeezichtkamer geweldig.

de receptie zeer vriendelijk doen echt alles voor je

eten was niet uitgebreid en was soms zelfs koud,over eten kan je altijd over twisten, je hoeft hier geen handdoekjes te leggen bij het zwembad, bedden genoeg, het is echt schoon in het hotel en de kamer zijn ook echt schoon, de badkamer is wat aan de oude kant en die gaan ze renoveren.

prima hotel zeker een aanrader

Prima!

Botervlootje
11-8-2014

Ongeveer een maand geleden brachten we een bezoek aan het hotel "Le Sultan". We kwamen 's avonds om 20u met de taxi aan. Onmiddellijk werden we welkom geheten door het personeel, voor elk van ons (7 personen) lag er bij aankomst een verfrissend handdoekje klaar. Daarna konden we ons op de mooie, moderne kamer opfrissen en tot slot genieten van een lekker avondmaal. Het eten is goed, typisch voor een land als Tunesië (friet met kip of kalkoen). Veel van hun gerechten worden gefrituurd. Het ontbijt was heerlijk! Elke dag kregen we verse pannenkoeken voorgeschoteld. Het zwembad is proper, het water warm en de cocktails heerlijk! Het personeel wil je altijd met een lach verder helpen. Het hotel wil graag groeien en vraagt de gasten ook naar verbeterpuntjes. Als ik er eentje mag opnoemen zou het de avondanimatie zijn. Er was 's avonds niet veel te beleven. Door de dag was de animatie top. Ze dringen niet aan, maar zijn zeker de moeite waard om mee te gaan. Dit hotel verdient een extra ster!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Le Sultan scoort een 8.36 uit 10 op basis van 112 reviews.