Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°18°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Le Sultan voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel SENTIDO Le Sultan in het Nederlands

dit was voor ons een geweldige ervaring

Jean-Pierre
12-6-2019

1 week verbleven all in eten en kamers ruim goed volgens de betaalde prijs. personeel heel vriendelijk al helpt een beetje zakgeld wel de info die je aan de receptie bekomt is meestal onjuist ga daar vooral niet te ver op in. taxi is spot goedkoop 10 dinar (3€) naar Nabeul (18 km) het hotel heeft prachtig zwembad met voldoende ligzetels met bijhorende vaste parasol en zicht op zee voor de liefhebbers is er een kort zand gedeelte met parasols met zicht naar zee. voldoende sport en ontspanning aangeboden in het hotel en avondanimatie eerst voor de kinderen dan voor de meer algemeen publiek.

Goed en zeer rustig gelegen hotel

Dirk De Ridder
30-7-2018

Het hotel is een kleinschaliger rustig gelegen hotel op 4 km van het centrum van Hammamet. Voor 4 Tunesische dira rij je met de taxi naar het centrum. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad lijkt op het eerste zicht wat klein maar groot genoeg volgens het aantal kamers. Er is op een kleine 50 meter van het hotel een zandstrand met gratis ligzetels, pedalo, kajak en surfplanken. Er zijn ook voldoende ligzetels zodat je er geen moet reserveren. De kamers zijn voldoende groot en hebben een mooi uitzicht langs de kant van de zee. Het eten biedt ruime keuze met uitgebreide locale en internationale gerechten. Een punt dat we wel graag zagen verbeterd worden is dat de airco in het restaurant wat koeler mocht zijn en dat ze de vloer niet enkel met water zouden zuiver maken maar ook eens met een sopje. Je merkte dat deze soms niet 100% vetvrij was. We vonden het er zeer goed en zullen waarschijnlijk terugkeren.

Proper hotel! Aangenaam verblijf!

Deborah Jacques
13-8-2017

Zeer vriendelijk ontvangst, mooie kamers die goed worden gekuist! Het eten was heel lekker, veel afwisseling en lekker vlees! Animatieteam zeker ook goed, shows vond ik iets minder. Qua ligging op 5 min met de taxi van hammamet waar je naar de medina kunt gaan om te shoppen! Hotelpersoneel is zeker vriendelijk maar doordat er ook Tunesiers gaan om hun weekend door te brengen worden die vaak wel eerst besteld in het restaurant omdat ze fooien geven dus een fooi geven kan zeker geen kwaad als je sneller bediend wil worden. Aan het zwembad altijd ligstoelen vrij eender welk uur. Dit hotel is zeker een aanrader om te doen in Tunesië!

Gereisd Met partner in augustus 2017

zeker doen

christiaan loyez
1-7-2015

Een zeer goed hotel lekker eten en voor ieders wil mooi uitzicht prachtige en verzorgde ligweide proper zwembad , toffe en goede bediening zowel buiten als binnen ook bij het eten , strand ietsje naar de kleine kant maar goed verzorgd , gratis pedalo en catamaran en wat verder jetski voor 40 dinar is 20 euro voor 10 minuten is lang genoeg ook parasailing daar. wie daar niet content is blijft beter thuis want daar wordt je zoals thuis ontvangen , kamer is goed en mooi dus toppie daar zeker doen. thanks voor deze 3 mensen aan de bar zwembad en ook aan said die me in de watten legde

Gereisd Met partner in juli 2015

Aangenaam hotel!

kpbieker
18-6-2015

Hotel le Sultan is een uitstekend 4 + hotel. Bij aankomst voel je je gelijk een welkome gast en dat blijft vervolgens zo. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hadden een ruime kamer/badkamer met prima bedden, koffie/thee-faciliteit, koelkast, safe en prachtig vrij uitzicht op zee vanaf het balkon. Het eten was goed en voor ieder wat wils en op thema en/of feestavond nog uitgebreider.We hebben uitstekend sushi gegeten in het Japanse restaurant. De wellness en massage in de Spa is ook aan te bevelen, kundig personeel. De hele entourage van het hotel ademt een verzorgde, ontspannen sfeer uit. Het enige minpuntje is de weg (trap) naar het strand, dat moet zeker verbeterd worden. Animatie is volop aanwezig, maar niet aan ons besteed. We hadden hier een heerlijke vakantie en zullen wellicht nog eens terugkomen.

Gereisd Met partner in Tue Jun 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, prachtig uitzicht en service gericht!

Alexander
7-5-2015

Wij hebben samen met onze dochter een week doorgebracht in Le Sultan. De kamer grenzend aan het gazon met zwembad en zeezicht was netjes. De badkamer kan wel gemoderniseerd worden, maar was goed schoon. Elke dag keurige schoonmaak. Het uitzicht is fantastisch, uitkijkend over zee. De mensen zijn supervriendelijk. De keuze qua eten is misschien niet zo uitgebreid, maar belangrijker, het is wel goed. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Al met al, een top hotel voor een weekje zon!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Ontspannende vakantie

Joke
2-1-2015

Gerenoveerde, propere kamers. Thee/koffie op de kamer (ook voor halfpension), 2 flesjes water in de frigo bij aankomst. Geen zeezicht geboekt, we hadden zicht op de voorkant van het domein, = rustig, geen verkeer! Lobby en restaurant zijn ook zeer proper. Buffet was Europees gericht, ik miste persoonlijk wat meer Tunesische specialiteiten. Voor de rest was het echt genieten: ontbijt op het terras met zicht op zee, strandwandeling,...

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super Hotel!

Tatjana Vermeersch
8-12-2014

Droomvakantie! Super mooi en goed hotel. Zeer vriendelijk personeel, Chaker F. favoriet! Lekker eten met veel variatie! Heel proper. De ligging aan het strand was leuk. Kamers met zeezicht super! Alles was dik in orde. Zeker 5 sterren waard. Dit is echt een aanrader! We komen zeker nog terug!

Gereisd Anders in januari 2014

Vliegen

Sylvia
10-11-2014

Mooi hotel, genoeg bedden bij zwembad. Wij waren in oktober hier en toe was het buitenbad wel wat aan de koude kant. Wat ons het meeste heeft gestoord waren de vele vliegen. Zelfs op het bijbehorende strandje en aan het zwembad kwamen ze op je zitten. En ja hoor we waren meer dan schoon! Dus binnen eten.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

voor herhaling vatbaar

philippe vrielynck
7-10-2014

vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime ligweide, voldoende animatie overdag zowel in groep als individueel (minigolf, tennis, ..)het was nacht toen we aankwamen, kregen een verfrissend doekje aangeboden en konden naar het restaurant voor een verfrissende drank en een kleine maaltijd met broodje, waarna we onze kamer kregen toegewezen. het eten is niet zozeer gevarieerd maar het aanbod is genoeg om iedereen tevreden te stellen en is lekker bereid.hier zien ze me nog terug

Gereisd Met partner in september 2014

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Le Sultan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Le Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.