Hotel Savana

3 reviews over Hotel Savana in het Nederlands

Fantastisk ferie sted

Britta Klausen
15-8-2009

Det er et hote,l der kun kan anbefales. Sødt og venligt personale, ingen problemer med at få byttet vores værelse til et med pooludsigt og så fik vi endda et med 2 altaner : ).

ogólnie polecam

zaba
7-2-2009

Dobry hotel , świetne baseny , czyste, szczególnie ten głębszy gdzie było mniej ludzi, jedzenie niezbyt(każdy ma inny gust)i w restauracji często dużo much latało, obsługa bardzo fajna, na basenie kelnerzy sami podchodzili do leżaka co w innych hotelach z opcją All nigdy mi sie nie zdażyło, okolica spokojna i czysta, ogólnie dzielnica Jasmine w porównaniu do starego Hammametu piękna. Polecam!

2005

hotel was spaans gericht (spaanse eigenaar) alleen maar spanjaarden fransen en italiaanen het zwembad was prachtig ook de poolbar alles goed verzorgd centrum en boulevard op 10 min loopafstand serice was slecht als je er iets vroeg was het al teveel maar voor een mooie meid doen ze wel moeite kamers werden niet goed gepoetst ondaks fooi maar alles bij alles voor een kwartje kun je niet op de eerste rij zitten maar ondanks dat doen wij deze eis nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savana in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savana scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.